Algemeen Kimnl, Tilburg (algemeen) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
sta op het punt om een afspraak te maken voor deze week weet iemand of chloe ook aan extra's doet ? ( geen must maar lijkt me wel leuk) en is er iets bijzonders aan senna sins iedereen daar blij op reageert ( op de mooie borsten na)
 
Ik loop er al een tijd aan te denken eens binnen te lopen bij deze salon. Ik ben nieuw in deze dus Als er tips/ aanraders zijn dan hoor ik ze graag.
Kimnl In Tilburg ligt voor mij het makkelijkst voor de hand...
Thanks!
 
Desi (goed gebekt en heerlijke meid), Senna (gezellig en wat een borsten!), Chloe (wat een geilheid en heerlijke tieten), Sandra (als je van vol houdt, bloedgeil). Bij KimNL zou ik Cindy en Maya overslaan. Mooie meiden, maar daar blijft het bij. Ook bijbetalen is een dingetje. Sommige dames gaan al tussen de €50-€100 bijbetaling voor de extra's.

Er staan nog wel een paar op m'n lijstje, maar de prijzen beginnen me tegen te staan…
 
Was vanochtend hier, wilde eigenlijk naar Chloe. Werd blijkbaar door haar geweigerd en er was buiten de Roemeense Julia verder niemand beschikbaar de eerste 2 uren. Dus dan maar gedaan, samen douchen en daarna oliemassage. Moest haar even helpen bij het plagen van balzak terwijl ik op mijn buik lag, zij dacht dat ik prostaat bedoelde !! Op zich redelijke massage maar voor mij geen 2e maal.. Dame is wel vriendelijk, spreekt goed Nederlands maar gewoon geen klik..
 
Heeft iemand ervaring met de "50 shades of grey" massage? Wat houdt dat in, wat doen ze dan bovenop de normale massage?
En welke dame is daar goed in?
Hoi hoi, 50 schades word je lekker vastgebonden, geblinddoekt als je wilt, en daarna teasen met veertjes, handen, nagels eventueel en een zachte zweep, dit is een heerlijke massage met wat extra spanning, alles in goed overleg, en softer dan sm.
Deze massages zijn een specialiteit van mij.
Xxx sandra
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kimnl.nl/masseuse/senna/
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Pas geleden weer eens smiddags bij KimNL aangelopen. Senna was beschikbaar, dus keuze was makkelijk.

Heerlijk uurtje gehad. Die is echt een meid die je heerlijk opgeilt met haar lekkere lijf, lekker laat ontspannen met een gezellig praatje en heerlijk reageert als je har op de juiste manier aanraakt.

Met een heerlijke likbeurt haar tot een hoogtepunt kunnen brengen. Ze heeft echt zo'n spleetje dat je heerlijk kunt verwennen met vingers en tong.

Voor mij zijn er twee echte toppers bij KimNL: Senna en Sandra. Hopelijk heb ik de volgende keer weer savonds een keer tijd dat ik lekker bij Sandra op tafel terecht kom😜.
 
Pas geleden weer eens smiddags bij KimNL aangelopen. Senna was beschikbaar, dus keuze was makkelijk.

Heerlijk uurtje gehad. Die is echt een meid die je heerlijk opgeilt met haar lekkere lijf, lekker laat ontspannen met een gezellig praatje en heerlijk reageert als je har op de juiste manier aanraakt.

Met een heerlijke likbeurt haar tot een hoogtepunt kunnen brengen. Ze heeft echt zo'n spleetje dat je heerlijk kunt verwennen met vingers en tong.

Voor mij zijn er twee echte toppers bij KimNL: Senna en Sandra. Hopelijk heb ik de volgende keer weer savonds een keer tijd dat ik lekker bij Sandra op tafel terecht kom😜.
Dank voor je mooi recensie. Klinkt als een leuke dame die ook wel in mijn straatje past.

Kun je van deze recensie nog wel een apart topic aanmaken zodat deze later ook gemakkelijk terug te vinden is?
 
Kan iemand nog de ervaring delen over de mogelijkheden van pijpen zonder condoom? Geef je dat bij binnenkomst aan, vooraf, bij de dame in de kamer, stiekem of gewoon openbaar mogelijk aan te geven, betaal je dit vooraf of bij de dame extra, kan dat ook met card of alleen contant? Wie o wie kan het delen.. bvd
 
Onlangs nog eens bij deze salon geweest na er een tijdje niet meer te zijn geweest. Er kijken een aantal nieuwe dames te zijn begonnen. En meer dames aanwezig. Ik hou wel van wat keuze. Overigens een heerlijke massage gehad van Lisa. Pracht meid die er ook echt plezier in leek te hebben.
 
Yes, terug!!

Potdomme maar snel een afspraak maken voordat ze weer gevolgen is.
Senna vond ik totaal niet aantrekkelijk, en die foto van haar borsten is niet van de hare.
 
Terug
Bovenaan Onderaan