WHEM Kimora - Aalst

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zou het niet om dezelfde thaise dame gaan waarover eerder reeds werd gerapporteerd , dan met de naam "link". Volgens iemand die er geweest was gaat het dan om een dame die dubbel zo oud zou zijn en eigenlijk in Wetteren ontvangt. Verder geen recensies over
 

Iemand ervaring met deze dame! foto's lijken me te mooi om waar te zijn! Bedankt!
Ni moeilijk om na te gaan he ... ze adverteert met gezicht op verschillende foto's, dus kan je een selfie vragen waar ze bv 2 vingers opsteekt of zo. Wil ze dat niet sturen, dan weet je dat er iets niet klopt.
 
Kimora vorige week een bezoek gebracht in Aalst (ze ontvangt ondertussen al ergens anders). Ontving op een appartement langs een drukke toegangsweg. Er was wel airconditioning op de kamer.
Advertentie klopt van geen kanten: de dame leek totaal niet op de knappe 'Thaise' op de foto's in haar advertentie, ik denk eerder dat ze Zuid-Amerikaans is. Maar ook haar service was ondermaats: PZC staat bij haar mogelijkheden maar er ging meteen een condoom over, tongzoenen staat ook bij haar mogelijkheden maar bleef beperkt tot een kusje met de lippen op mekaar. Met een bed dat bij de minste beweging kraakte heb ik nog goed mijn best moeten doen om toch klaar te komen. Mij nog eens laten vangen dus.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.957
Berichten
738.433
Leden
33.991
Nieuwste lid
Grillmaster
Terug
Bovenaan Onderaan