Kinky gaat zelf recensies hosten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Omg dus ik moet toch maar is gaan overstappen naar Ziggo😱

Maar oprecht dankjewel voor de uitleg. Denk dat er wat studenten worden ingehuurd voor de moderatie. De dame die ik aan de lijn had klonk gehoorlijk jong.
Nou zo erg is het ook weer niet.. Midhold heeft de hele Benelux van sites voorzien.
Ze zijn de grootste in de erotische advertentie branche, het kantoor waar ze in zitten delen ze ook weer met mensen van precies Sexjobs, eigenaar daarvan is Wan Ko. En die timmert ook aan de weg, die heeft ook een heel arsenaal aan sites. Behalve www.sexjobs.nl is er in Polen ook een www.sexjobs.pl maar ook een www.sexjobs.be

Die hebben zoveel sites menigeen van de wandelaars hier op de site kent ze niet eens allemaal. www.webcambordeel.nl is ook Midhold, en zo hebben ze nog meer sites maar dan voor cammen. Ook sites in de Gay scene. Sexshop Willie (www.willie.nl) is ook aan hen gelieerd. En ook hebben ze korte lijntjes met Kim Holland en andere zoals Wendy Somer, die gasten schijnen ook nog wel is filmpjes te sponsoren en waar ze in meedelen qua winst die op dvd worden uitgebracht.
 
Maar een oprechte vraag. Kreeg jij daar van een berichtje van of kreeg je dat te horen via een klant?

Site werkt wel op een wat vreemde manier als je het zo bekijkt.
Ik heb daarvan twee keer een melding gehad inderdaad. Dan waren ze geplaatst en daarna toch verwijderd. Dan vernam ik zo de reden ervan. Andere keren zag ik reviews verdwijnen. Een ervan was van een klant waar ik nog regelmatig kom. Hem heb ik gevraagd waarom hij de review had verwijderd. Hij legde uit dat zijn profiel verwijderd was door kinky zelf, omdat hij te lang geen reviews meer had geschreven. Alle recensies die hij geschreven had zijn daarmee ook verwijderd. 3 keer heb ik van klanten bericht gehad dat hun recensie niet geaccepteerd was omdat die te positief was. Ik heb hierover gemaild naar kinky, maar helaas geen reactie ontvangen.
 
Ik heb daarvan twee keer een melding gehad inderdaad. Dan waren ze geplaatst en daarna toch verwijderd. Dan vernam ik zo de reden ervan. Andere keren zag ik reviews verdwijnen. Een ervan was van een klant waar ik nog regelmatig kom. Hem heb ik gevraagd waarom hij de review had verwijderd. Hij legde uit dat zijn profiel verwijderd was door kinky zelf, omdat hij te lang geen reviews meer had geschreven. Alle recensies die hij geschreven had zijn daarmee ook verwijderd. 3 keer heb ik van klanten bericht gehad dat hun recensie niet geaccepteerd was omdat die te positief was. Ik heb hierover gemaild naar kinky, maar helaas geen reactie ontvangen.
Klopt mensen die lange tijd geen recensie plaatsen, -praten we over best wel een poos hoor- exacte criteria ken ik niet. Maar weet ook dat ze slapende accounts verwijderen, of mensen die geruime tijd niet zijn ingelogd. Net wat ik eerder zei ze besteden alles uit, er draait een extern bureau aan de knoppen wat betreft recensies en moderatie. Puur omdat recensies niet de core business is.

Hetzelfde met Hookers dat hielden ze in stand zolang het kon (gedogen) tot de overheid in greep i.v.m. privacy wetgeving. Niet omdat het een ''moetje'' was. Met reclame banners konden ze operationele kosten drukken, en bleef er ook nog een leuke winst over. Midhold had er meer pijn in de buik over hoe het Hookers forum te ontmantelen naar de regels van de Autoriteit Persoonsgegevens, dan dat ze het erg vonden dat het Hookers forum ter zielen was gegaan. Dat interesseert ze geen moer.

Die recensies op Kinky zijn ook alleen bedacht om wandelaars te laten lezen en posten zodat ervaringen andere wandelaars aanzetten om ook die dames te bezoeken. En als die dames in de gaten hebben dat ze genoeg klanten hebben op Kinky het zij door recensies of scrollen dan blijven de dames als DVP adverteren. En adverterende DVP is voor Kinky weer verdienen. Daarom Kinky is een winstmachine. Ze laten niet voor niets extern bureau de recensies up to date houden. Overal zit strategie achter.. toch Ton?
 
Klopt mensen die lange tijd geen recensie plaatsen, -praten we over best wel een poos hoor- exacte criteria ken ik niet. Maar weet ook dat ze slapende accounts verwijderen, of mensen die geruime tijd niet zijn ingelogd. Net wat ik eerder zei ze besteden alles uit, er draait een extern bureau aan de knoppen wat betreft recensies en moderatie. Puur omdat recensies niet de core business is.
Na een jaar, zoals ik zei.
Die recensies op Kinky zijn ook alleen bedacht om wandelaars te laten lezen en posten zodat ervaringen andere wandelaars aanzetten om ook die dames te bezoeken. En als die dames in de gaten hebben dat ze genoeg klanten hebben op Kinky het zij door recensies of scrollen dan blijven de dames als DVP adverteren. En adverterende DVP is voor Kinky weer verdienen. Daarom Kinky is een winstmachine. Ze laten niet voor niets extern bureau de recensies up to date houden. Overal zit strategie achter.. toch Ton?
Dat maakt het juist minder logisch recensies af te keuren en zo vlot te verwijderen.
 
Vraag me af of iemand die recensies op Kinky serieus neemt. Als je dan vaak de reviewers ziet die hebben dan 7 keer bij de zelfde dame een recensie geschreven en 0 keer bij een andere. Of van die eendagsvliegers reviewers die we hier ook hebben, uit het niets 5 sterren 1 keer online geweest en nooit meer iets van vernomen.
Hier wordt er nog enigzins kritisch naar gekeken als en van die super positieve eendagsvlieg reviews komen.
En dan niet eens beginnen over het aantal nep advertenties waar elke idioot met Google reverse image search al weet dat de foto's gestolen zijn.
 
Ik heb daarvan twee keer een melding gehad inderdaad. Dan waren ze geplaatst en daarna toch verwijderd. Dan vernam ik zo de reden ervan. Andere keren zag ik reviews verdwijnen. Een ervan was van een klant waar ik nog regelmatig kom. Hem heb ik gevraagd waarom hij de review had verwijderd. Hij legde uit dat zijn profiel verwijderd was door kinky zelf, omdat hij te lang geen reviews meer had geschreven. Alle recensies die hij geschreven had zijn daarmee ook verwijderd. 3 keer heb ik van klanten bericht gehad dat hun recensie niet geaccepteerd was omdat die te positief was. Ik heb hierover gemaild naar kinky, maar helaas geen reactie ontvangen.
Hebben jullie als adverteerder betere support dan wij? Altijd van die generieke berichten van een algemeen support e-mail. Wil je iets gedaan hebben dan moet je volhouden. Inmiddels heb ik een direct contact, dat helpt.
 
Na een jaar, zoals ik zei.
Oké' dan hebben ze dat als uitgangspunt genomen, En 12 maanden is genereus. Dus als je niet inlogt binnen die tijd, dan gaan ze ruimen, en mis je recensies. Dan is dat wat ze doen als extern bureau. "Immer geradeaus" is ook niet ''Nach links'' wat dat betreft zijn ze stand vastelijk. Puntje om wat vaker in te loggen zodat ze zien dat je nog actief bent.
Dat maakt het juist minder logisch recensies af te keuren en zo vlot te verwijderen.
Neen niet, dat is volledig de keuze van zo moderator die het op dat moment leest. En natuurlijk maken ze een afweging, is het een recensie met drie nietszeggende zinnen van Jan lik mijn reet dan haalt het de eindstreep niet. Maar ben je een recensent wat regelmatig volledige reviews schrijft en alles invult dan plaatsen ze het wel. Ze weten echt wel hoor.. alle data kunnen ze zien, welke reviews je hebt geplaatst, hoeveel, en tussen welke tijdsbestek, datum, tijden, hoe vaak je inlogt.. kortom de hele rattenplan. En ik weet het is ook geen flut bureautje wat erachter zit. Zijn wel ICT jongens. Waar het dan fout gaat is denk toch echt dat inloggen binnen een jaar niet gebeurd, en ze dan gaan ruimen. Wat ook kan is dat ze de criteria van 12 maanden aanhouden en dan recensies te oud vinden. En dan ook het ruimen ingang wordt gezet.
 
Vraag me af of iemand die recensies op Kinky serieus neemt. Als je dan vaak de reviewers ziet die hebben dan 7 keer bij de zelfde dame een recensie geschreven en 0 keer bij een andere. Of van die eendagsvliegers reviewers die we hier ook hebben, uit het niets 5 sterren 1 keer online geweest en nooit meer iets van vernomen.
Hier wordt er nog enigzins kritisch naar gekeken als en van die super positieve eendagsvlieg reviews komen.
En dan niet eens beginnen over het aantal nep advertenties waar elke idioot met Google reverse image search al weet dat de foto's gestolen zijn.
Waar ik wel waarde hecht is een 5+ aantal positieve recenties van verschillende mensen, en ook het aantal recenties van die mensen telt voor mij wel mee. Als ik een reactie lees van iemand die al meer dan 3 recenties heeft geplaats bij verschillende dames geeft dat ook wel meer vertrouwen vind ik.
 
Behalve als die alleen maar nietszeggende 5* recensies (in het engels) schrijft.
Net zoals ik twijfel aan iemands 1e recensie bij een onbekende dame voor meteen +2 uur tegen absurde hoofdprijs. Ik zou dat niet aandurven voor dat geld.
 
Waar ik wel waarde hecht is een 5+ aantal positieve recenties van verschillende mensen, en ook het aantal recenties van die mensen telt voor mij wel mee. Als ik een reactie lees van iemand die al meer dan 3 recenties heeft geplaats bij verschillende dames geeft dat ook wel meer vertrouwen vind ik.
Wat je dan vaak ziet is dat die 3 verschillende vrouwen in het zelfde huis werken of onder de zelfde booker
 
Nou zo erg is het ook weer niet.. Midhold heeft de hele Benelux van sites voorzien.
Ze zijn de grootste in de erotische advertentie branche, het kantoor waar ze in zitten delen ze ook weer met mensen van precies Sexjobs, eigenaar daarvan is Wan Ko. En die timmert ook aan de weg, die heeft ook een heel arsenaal aan sites. Behalve www.sexjobs.nl is er in Polen ook een www.sexjobs.pl maar ook een www.sexjobs.be

Die hebben zoveel sites menigeen van de wandelaars hier op de site kent ze niet eens allemaal. www.webcambordeel.nl is ook Midhold, en zo hebben ze nog meer sites maar dan voor cammen. Ook sites in de Gay scene. Sexshop Willie (www.willie.nl) is ook aan hen gelieerd. En ook hebben ze korte lijntjes met Kim Holland en andere zoals Wendy Somer, die gasten schijnen ook nog wel is filmpjes te sponsoren en waar ze in meedelen qua winst die op dvd worden uitgebracht.

Sexjobs.pl is van een heel andere partij - ik begin daar deze maand mee met een nieuw concept voor in Nederland.

De rest is voor mij lui van de oude garde - voor mijn tijd. Heb nog steeds het gevoel na 15 jaar relatief laat in de business ben gestapt.

Maar de internet pioneers hebben echt grof verdiend. Denk de bekendste die binnengelopen was was Menno Buch (Leeft niet meer) https://www.telefoonsex.net/blog/wie-was-menno-buch/ - Hij was vooral omstreden met het programma Sex voor de buch op Veronica. De VHS banden gingen als hot cakes de deur uit omdat die natuurlijk wel de full deal lieten zien en niet het gecensureerde wat op televisie het geval was.

Mocht iemand zich het nog herinneren - een vrouw melde zich bij dat programma aan die als sekswerker (prostitutee) actief was. Ze wou haar man confronteren met haar beroep. Haar man werd op een dag opgehaald en meegenomen naar de ramen. Uiteindelijk treft ie z'n eigen vrouw achter de ramen en explodeerd emotioneel ook. Dat waren dingen die nog nooit eerder op de nederlandse TV werd gezien.

Wil de gehele collectie best nog eens zien - maar preuts youtube / vimeo enzo laten dat natuurlijk niet toe.
 
Oké' dan hebben ze dat als uitgangspunt genomen, En 12 maanden is genereus. Dus als je niet inlogt binnen die tijd, dan gaan ze ruimen, en mis je recensies. Dan is dat wat ze doen als extern bureau. "Immer geradeaus" is ook niet ''Nach links'' wat dat betreft zijn ze stand vastelijk. Puntje om wat vaker in te loggen zodat ze zien dat je nog actief bent.
Nee, na een jaar geen recensie schrijven

Neen niet, dat is volledig de keuze van zo moderator die het op dat moment leest. En natuurlijk maken ze een afweging, is het een recensie met drie nietszeggende zinnen van Jan lik mijn reet dan haalt het de eindstreep niet. Maar ben je een recensent wat regelmatig volledige reviews schrijft en alles invult dan plaatsen ze het wel. Ze weten echt wel hoor.. alle data kunnen ze zien, welke reviews je hebt geplaatst, hoeveel, en tussen welke tijdsbestek, datum, tijden, hoe vaak je inlogt.. kortom de hele rattenplan. En ik weet het is ook geen flut bureautje wat erachter zit. Zijn wel ICT jongens. Waar het dan fout gaat is denk toch echt dat inloggen binnen een jaar niet gebeurd, en ze dan gaan ruimen. Wat ook kan is dat ze de criteria van 12 maanden aanhouden en dan recensies te oud vinden. En dan ook het ruimen ingang wordt gezet.
Nee, dit ging om volledige recensies, van mensen die meerdere recensies hebben geschreven, maar die te positief werden geacht. Dit heb ik allebei al gezegd, je vult zelf dingen in en baseert daarop je conclusie.
Hebben jullie als adverteerder betere support dan wij? Altijd van die generieke berichten van een algemeen support e-mail. Wil je iets gedaan hebben dan moet je volhouden. Inmiddels heb ik een direct contact, dat helpt.
Ik denk het niet, maar ik adverteer al een tijdje niet meer. Ik hd mijn advertentie een tijd nog online staan zonder te betalen, maar eigenlijk alleen nog omdat ik mooie reviews had. Mede om de reden dat mijn recensies achter elkaar verdwenen heb ik besloten de hele advertentie maar gewoon offline te halen.
 
Sexjobs.pl is van een heel andere partij - ik begin daar deze maand mee met een nieuw concept voor in Nederland.
Dan hebben ze het pl. gebeuren verkocht.. het zat in Tease Media. Ze hebben hele lijst aan domeinnamen omtrent Sexjobs toen vast laten leggen. En daar kwamen ook weer sites uit.

Tease Media B.V. | Sexjobs | Sexjob | Seksjobs | Seksjob | Privedate | Cumclub | Hobbyhoeren | Gayjob | Gayjobs | Online opvallen | Sexmarkt
De rest is voor mij lui van de oude garde - voor mijn tijd. Heb nog steeds het gevoel na 15 jaar relatief laat in de business ben gestapt.

Maar de internet pioneers hebben echt grof verdiend. Denk de bekendste die binnengelopen was was Menno Buch (Leeft niet meer) https://www.telefoonsex.net/blog/wie-was-menno-buch/ - Hij was vooral omstreden met het programma Sex voor de buch op Veronica. De VHS banden gingen als hot cakes de deur uit omdat die natuurlijk wel de full deal lieten zien en niet het gecensureerde wat op televisie het geval was.

Mocht iemand zich het nog herinneren - een vrouw melde zich bij dat programma aan die als sekswerker (prostitutee) actief was. Ze wou haar man confronteren met haar beroep. Haar man werd op een dag opgehaald en meegenomen naar de ramen. Uiteindelijk treft ie z'n eigen vrouw achter de ramen en explodeerd emotioneel ook. Dat waren dingen die nog nooit eerder op de nederlandse TV werd gezien.

Wil de gehele collectie best nog eens zien - maar preuts youtube / vimeo enzo laten dat natuurlijk niet toe.
Ik ken ze allemaal.. Menno Buch was de enige die op de voorgrond trad. Hem kwam ik ook wel is tegen op feestjes hem alleen of samen met Nicole. Hij wist het zo te brengen dat mensen heel veel accepteerden met wat die riep, want hij was ook iemand die geen blad voor de mond nam. Wanneer die een dame zag zei die gerust ''goh wat heb jij een grote Jopen'' om vervolgens daarna leuk gesprek te hebben met zo meid. Hij heeft inderdaad goed verdient aan 06-lijnen. Het geld klotste tegen de plinten, hetzelfde met zijn programma's die zette die inderdaad op VHS banden en die werden weer aan videotheken verkocht, ook dat was een goudmijn. Maar ook al die formats die hij verkocht.

Andere jongens die stinkend rijk zijn geworden met 06-lijnen via KPN (PTT Telecom) zijn Frank en Ramon Stigter van TeleDutch. Die wisten ook van gekkigheid niet wat ze met het geld aan moesten. Frank kocht een Testarossa, en toen had je dat de autotelefoon net op de markt was.. nou hij liet zo telefoon inbouwen. Probleem was hij is rechtshandig. Zodra dat ding afging nam die op. En met andere hand sturen, als die een bijrijder had zei die doodleuk, als ik de koppeling intrap dan moet jij even schakelen. Dat was ook zo mooi portret.

Verder had je Fred Saveressig.

George en Harold Skene van Teleholding. Ook die puissant rijk geworden met de lijnen. Die pakte 2 miljoen gulden omzet per maand. Harold is overleden in 2020 hoorde ik is door corona. Maar die waren ook maf haha.. vooral George, voor de even dagen reed die een Porsche en voor de oneven dagen een Ferrari. Ik ben ze wel is tegengekomen in Hotel Des Indes in Den Haag. Ze hadden kantoor in Oud Zuid in Amsterdam. Elk jaar kwam Jan des Bouvrie langs om te stylen. Dat hele clubje heeft geleefd als een malle.

Eelco was ook een mooie die stond in zijn blote tokus te dansen toen die meiden van Barbarella We cheer you up (Join the Pin-Up Club) zongen, velen die erbij stonden dachten dat het bij de act hoorde. Ik weet niet of ze dat bewaard hebben.

Ik weet wel dat er een verfilming is geweest op Netflix. Als je links of rechts wat belletjes doet moet er wel aan te komen zijn toch als je het nog graag wilt hebben. Ik vond wel even snel een intro..

Het heet dirty lines.

 
Uhm, Frank en Ramon Stigter zijn de fictieve hoofdpersonen uit de serie Dirty Lines. Die zijn dus niet rijk geworden met sekslijnen. Die personages zijn dan wel gebaseerd op die gebroeders Skene.
Wel goed research doen wanneer je interessant wil doen met op internet opgezochte "feitenkennis". 🤣🤣🤣
 
Laatst bewerkt:
Uhm, Frank en Ramon Stigter zijn de fictieve hoofdpersonen uit de serie Dirty Lines. Die zijn dus niet rijk geworden met sekslijnen. Die personages zijn dan wel gebaseerd op die gebroeders Skene.
Wel goed research doen wanneer je interessant wil doen met op internet opgezochte "feitenkennis". 🤣🤣🤣
Jij snapt het in ieder topic.. ben jij de branche?? Neen een wandelaartje.
Personages zijn gebruikt op George en Harold Skene.

De bijnamen van Rob Ebbens was Ramon. En Henk Philipsen Frank.
Daar hebben ze Stigter van gemaakt zo kwamen die personages tot leven.
Bij elk topic is het lolletje trappen en likes scoren toch @Deckx
 
Jij snapt het in ieder topic.. ben jij de branche?? Neen een wandelaartje.
Ik pretendeer nergens "de branche" te zijn, dat doe jij juist. Maar al je kennis is vrijelijk op internet te vinden. Jij komt helemaal niet uit de branche, je bent slechts een fantast.

Personages zijn gebruikt op George en Harold Skene.

De bijnamen van Rob Ebbens was Ramon. En Henk Philipsen Frank.
Daar hebben ze Stigter van gemaakt zo kwamen die personages tot leven.
Ja, dat wist ik. Ik had namelijk de artikelen waaruit jij je informatie hebt gehaald wel in één keer goed gelezen en begrepen. Misschien de volgende keer gewoon alleen de linkjes plaatsen, dat voorkomt fouten.

Bij elk topic is het lolletje trappen en likes scoren toch @Deckx
Ach, ik zie de lol soms wel van dingen in ja. Als het mij om de likes te doen zou zijn, had ik me wel een ander personage aangemeten op dit forum. Misschien dat van een een succesvolle ondernemer. Een ondernemer met een vermogen dat hem zelfs in de Quote lijst zou plaatsen. Ik zou dan natuurlijk door mijn "side-hustle" in de vorm van investering in "de branche" goed ingevoerd zijn in diezelfde branche. Dat er niemand die voldoet aan mijn verzonnen profiel voorkomt in de Quote lijst zal vast niemand opvallen.

Mijn eerste post zal misschien onopvallend zijn, bijvoorbeeld in het topic over Marokko. Ik zou misschien wat plaatsen over uitgaansgelegenheden in Marrakech: https://www.girlsreview.nl/threads/marokko.300/page-6#post-390354
Dat ik weinig over Marrakech weet geeft niets, deze site biedt een letterlijke oplossing: https://www.timetomomo.com/nl/top-10-party-adressen-in-marrakech/

Aangezien ik me voordoe als goed ingevoerd in de branche zou ik ook mijn kans grijpen om eens goed uit te leggen hoe de geschiedenis van Midhold ging: https://www.girlsreview.nl/threads/is-sexjobs-nog-de-moeite-waard.26071/page-2#post-469551
Wel een gedoe om dat zelf te schrijven, dus dit biedt uitkomst: https://www.emerce.nl/nieuws/nette-jongens

Als man van de wereld kent ook de branche op Curaçao geen geheimen voor mij: https://www.girlsreview.nl/threads/curaçao.6615/page-3#post-581727
Typefouten uit het nieuwsbericht halen is zelfs teveel moeite: https://curacao.g51test.nl/campo-alegre-op-curacao-gaat-toch-onder-de-hamer/

Dus ja, ik houd wel van een lolletje en jij gedraagt je als een grap.

Nu heb je voorlopig wel weer genoeg van mijn onverdiende aandacht gehad.
 
Laatst bewerkt:
Dat kan, dat is mij ook wel eens gebeurd, dat een klant een recensie schreef die na een paar dagen na goedkeuring alsnog door kinky werd afgekeurd.
Geloof mij maar, dat de adverteerder dat niet zelf kan verwijderen.
 
Adverteerders kunnen reviews rapporteren en dan wordt er inderdaad nogmaals een beoordeling van de betrouwbaarheid gedaan. Dit wil niet zeggen dat de review ook zomaar verwijderd wordt. In je recensie overzicht kon je zien of een review gerapporteerd is geweest. Ik heb er een aantal gehad waar dit bij stond en die zijn nooit verwijderd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan