Kinky massage

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Melvinx

Vaste klant
Forumpionier
103
05/07/21
83
3
Ik ben op zoek naar een dame die een massage goed kan combineren met een kinky spel. Vastbinden, teasen, edgen, anal play, prostaat massage, eventueel met strapon.
Ik hou wel van het kinky spel, maar niet van vernedering en dat is wel waar het bij veel meesteressen op uit draait.

Kunnen jullie iemand aanraden in regio Rotterdam/Breda/Antwerpen?

Weliswaar Den Haag, hopelijk dicht genoeg bij de genoemde regio.

Ik ben op zoek naar een dame die een massage goed kan combineren met een kinky spel. Vastbinden, teasen, edgen, anal play, prostaat massage, eventueel met strapon.
Ik hou wel van het kinky spel, maar niet van vernedering en dat is wel waar het bij veel meesteressen op uit draait.

Ik kan deze dame aanbevelen, mooi, correct en super hygiënisch

Ben idd bij Kiana geweest voor edging massage en cum control. Was prima maar wat mij betreft niet bijzonder en ook niet echt Kinky

Heb je jouw wensen duidelijk aangegeven? Ik vind uit eigen ervaring dat er maar weinig meesteressen aan de edging technieken en cum control van Kiana kunnen tippen. Ze kan zo kinky zijn als je wil, maar ze overschrijdt nooit grenzen. Hoe minder communicatief jij dus bent, hoe voorzichtiger zij zal zijn.

Duidelijke do's en don'ts geven en je zal alleen maar vol lof zijn over Kiana.

I am looking for a lady who can combine a massage well with a kinky game. Tying up, teasing, edging, anal play, prostate massage, possibly with strapon.
I like the kinky play, but not the humiliation, which is what many mistresses end up with.

Can you recommend someone in the Rotterdam/Breda/Antwerp region?
Yes, I know some ladies in Rotterdam and Antwerp, who offer massages and erotic services. Since your power is limited, it is important to be clear about your own boundaries. If you can test it, I can make a few contacts.

Terug
Bovenaan Onderaan