Recensie Mona/Simona, Den Haag, Geleenstraat 122 k1 4,86 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

jatsee

Meubelstuk
Forumpionier
1.050
06/07/21
1.205
42
Intiem
4,00 ster(ren)
BDSM spel
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Soft SM
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
100 + 10 fooi
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Na alle verhalen hier over Den Haag ben ik ook maar gaan kijken. Het was nog vroeg op de dag dus veel kamers nog leeg, of het gordijn dicht waardoor ik geen goed beeld kreeg wat er allemaal te halen viel. Ik zag op de Geleenstraat 122 k1, een lange blonde dame (meesteres) met een zwarte jurk staan. Zwart bordje met witte letters voor het raam. Ik vroeg of kinky sex mogelijk was. Ze was vriendelijk door het raam dus ik naar binnen. Ik moest naar het eind van de straat lopen (ik meen deur nr 122), en ze deed open. Ze was nog steeds vriendelijk, en wij 2 trappen op. Daar kwam ik in haar SM kamer terecht. 20 minuutjes voor 70 euro. Ik vroeg haar of ik mocht beffen en daarna intiem. Ondanks dat ze eerst wat reserveringen had (ze is nl. meesteres), vond ze het goed. Ik gaf haar 100 euro voor 30 minuten. Toen ik mij ging wassen zag ik dat het een enorme kamer was, met een apart bad, een bed (geen brood), en zo'n ziekenhuis stoel. Ze zei dat het haar eigen kamer was. Daarna ging ik voor haar staan en deed mijn ogen dicht. Zij ging mij betoveren met haar handen, en haar lichaam. Toen deed ze haar jurk uit en bleef mij betoveren. Ik vroeg of ik mocht liggen, want ik wilde voluit genieten. Ik ging heerlijk liggen en zij deed iets wat tussen strelen en masseren zat. Toen kreeg ik haar kont in mijn gezicht en mocht ik haar poesje verwennen. Ze liet me lekker mijn gang gaan, af en toe bibberde ze en stimuleerde zichzelf met haar hand. Who knows what happened? Dit ging een poosje zo door, en daarna kreeg ik een condoom om. Het op een heel sensuele manier in missionaris toen afgemaakt. Na afloop wij naast elkaar wassen bij de 2 wasbakken en wat napraten. Ze vertelde een beetje over haar werk en haar vakantieplannen volgende week. Simona zei uit Tsjechie te komen. Ze zei jarenlang op het Zandpad te hebben gewerkt. Ik had haar nooit gezien. Ze is een lieve eerlijke dame. Het was niet een SM sessie, maar meer een sensuele spannende reis. Ik vond het een prima bezoek. Die SM dingen vind ik wel spannend om te zien, maar het doen en beleven met pijn enzo. is toch niet zo aan mij besteed. De poppers, golden shower etc. wilde ik niet. Daarentgen kreeg ik een blikje fris en bij het weggaan 3 zoenen.

Edt. Op Citygirl vind ik nu dat ze haar naam heeft veranderd in Mona. Dus wellicht beide namen : dezelfde dame.
 
Laatst bewerkt:
In dat raam (122-1) zie ik soms Simona, die precies aan de rest van de omschrijving voldoet. Sinds 2007 actief, inderdaad eerst op het Zandpad (en nog even Alkmaar) en vervolgens in Den Haag, waar ze ook met SM begonnen is. Ze heeft al heel lang dat zwarte bordje met witte tekst voor het raam.

Niet Nederlands gesproken? Het is een van de weinige dames die de taal echt geleerd heeft.

Hele vriendelijke en aantrekkelijke dame met een hoog herhalingsgevaar.
 
Laatst bewerkt:
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Fisting
  3. Penismassage
  4. Soft SM
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Dinsdagochtend ewat vroeg in Den Haag, valt mijn oog op een knappe slanke blonde dame gehuld in een half doorzichtige catsuit. Blijkt Mrs Mona te heten..... 2 trappen op naar boven en je hieft eigenlijk alkeen aan te geven wat je donts zijn, het initiatief wordt genomen (en jouw kont ook uitgebreid meerdere malen ;-) )
Een combinatie tussen een wervelwind van spelelementen en een goede opbouw lieten het een heerlijk uurtje worden. Was voor mij de eerste keer bij haar, maar herhalingsgevaar is groot.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik was in de ochtend voor het eerst weer eens bij deze knappe dvp. Mijn laatste bezoek bij haar was nog voor covid. Ze is een ervaren vrouw. Zit al jaren in het vak en ik ken haar al van toen ze nog in Alkmaar haar diensten aanbood. Voordeel is dat ze een goed geheugen heeft en ik niets meer aan haar hoef te vertellen over wat ik graag wil. Haar diensten zijn na al die jaren nog steeds uitstekend. Ik heb me een half uur met haar mogen vermaken. Begonnen met lekker voorpel, een goede blowjob. Daarna zij bovenop: altijd een prachtig gezicht met die borsten binnen hand- en mond-bereik, en haar zo op mijn harde kleine vriend op en neer te zien gaan. Vervolgens heeft ze me met een prostaatmassage gecombineerd met een heerlijke handmassage naar een spetterend hoogtepunt gebracht. an nog samen wassen aan die twee wasbakken in haar ruime kamer en nog gezellig wat bijpraten over hoe we de afgelopen 2 1/2 jaar hebben doorgebracht. Ze had het druk anders was ik nog wat langer gebleven voor een extra ronde. Goed bezoek.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Plassex
  3. Speciale kleding verzoek
  4. Voetfetish
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag in den haag een lekker portie gekregen van mistress Mona, er was niet veel keus dus al vrij snel een keuze gemaakt voor deze lange, slanke , sexy meesteres. Ik kwam binnen en babbelt lekker Nederlands, ik werd op het grote bed vastgebonden, ook mijn ballen, electro op mijn ballen en pik, tepels lekker geklemd, lekker gespanged, met sweepjes en riempjes, poppers facesitting, golden shower , en ik kwam op commando trekkend klaar.
 
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Soft SM
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Simona ("Mona" vind ik geen mooie naam) ken ik nog van lang geleden, voordat ze de SM-kant opging. Aangezien haar werktijden tegenwoordig moeilijk combineren met de momenten waarop ik in de Geleenstraat kan zijn was het lang geleden dat ik haar nog bezocht heb.

Maar onlangs was ik een keer op een dinsdagmiddag in de Geleen (ter info: haar vaste werkdagen zijn ma/di/do) en zag ik haar bordje. Ik had zin in een licht kinky sessie en ik herinnerde me haar als een sympathieke mooie vrouw, dus een tijdje gewacht tot ze achter het raam verscheen.

Gevraagd of ze beschikbaar was, dit was zo. Achter haar aan de trap naar de tweede verdieping, waar haar grote kamer zich bevindt. Ik kom al lang in de Geleen/Hunse, maar deze kamer had ik nog niet bezocht. De grootste kamer die ik daar gezien heb :D misschien zijn het zelfs twee samengetrokken kamers. Twee wastafels, jacuzzi, groot bed, alles prima.

Mijn gebruikelijke kinky wensen besproken (soft-erotisch, teasen, rimmen, geen pijn of vernedering). Ze vroeg nog verder door (poppers? sounds? nee; vastbinden? Ja graag) en toen kreeg ik een blinddoek voor, polsen vastgemaakt, ik op mijn rug, en begon ze een zeer subtiele en opwindende plaagsessie, die uitmondde in een heerlijke facesitting waarbij ik haar uitgebreid kon rimmen en zij me aftrok.

Echt een schat van een vrouw, een heerlijke sessie met haar beleefd.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Voetfetish
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag Simona weer eens bezocht. Ik ken haar al lang. Zeer ervaren vrouw en een van de meest hygiënische dvp's die ik ken. Ze weet inmiddels precies wat ik geil vind dus veel woorden zijn niet nodig. Ik laat haar lekker haar gang gaan.
Een heerlijk half uur met haar gehad en na bijna een half uur sexen door haar klaargetrokken terwijl ik haar heerlijke achterste met mijn tong mocht bewerken.
Top ervaring.
 
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Fisting
  3. Penismassage
  4. Soft SM
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Onlangs weer eens per ongeluk op de geleen geraakt, staat de prachtige Mrs Mona voor het raam. Het lijkt wel of ze steeds mooier wordt... mee naar boven naar haar ruime van alle ongemakken voorziene kamer.. aangegeven wat ik prettig vond ( voor zover ze het nog niet wist) op bed vastgebonden en het zaakje werd heerlijk in een soort klem gezet.. het was electro tijd... op tepels, ballen, eikel en anaal.. dat was heerlijk genieten en ontspannen met een vleugje poppers... er volgde een facesitting met een ge-eiste tong workout... electro van teprls af ("volgensmij kunnen die veel meer hebben") en met nagels en diverse klemmen werd er werk van gemaakt...
Van het bed sf, op de tafel, benen in de beugels en de ontsluiting errd beboeld en gemeten voor de juiste hoeveelheid vingers ( 5 zosls gewoonlijk ;-) en maat toy... voorbind harnas om bij de meedteres en ern flink apparaat werd aangekoppeld ( qua gevoel en na het spel: jeetje das n forse) en rustig wrrd het neuktempo opgebouwd. Van tip tot zak werd er als n diesel gepompt, tot een climax, wasrbij de mrs zo tekeer ging dat de tafel door de ruimte schoot... heerlijk... xoals altihd een.prettige sessie... top meesteres!
 
Terug
Bovenaan Onderaan