Recensie Magdalena, Den Haag, Geleenstraat 98 k3 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.

Rondjegdp77

Vaste klant
185
13/09/21
558
6
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Al vaker in de avond langs haar gelopen, zie haar meestal zitten pratend met haar buurvrouw. Met haar slanke tienerfiguur best leuk. Haar kleine borsten onder haar bikini zagen er veelbelovend uit. Binnen was ze best vriendelijk. Hallo, how are you? al zei ze wat kortaf 15 min. voor E50, E100 een half uur en 150 voor een uur. Ze is best prijzig. Maar voor E50,- gegaan, meer had ik ook niet bij me. Haar perfecte cupvormige cup C tiener borsten en mooie zandloper figuur maken alles goed. Of ze echt zijn dat weet ik niet. Haar gezicht lijkt wat ouder, misschien is ze wat ouder dan op het eerste gezicht lijkt. Snel uitkleden en ze pijpte me zittend en mij staand z.c. met haar lekkere kleine zachte handje. Ze heeft wat stug zwart geverd haar, waardoor haar nogal blanke huid extra opvalt. Al gauw gaan neuken, ze is vrij nauw en ging er wat lastig in. Eerst wilde ze staand terwijl zij op bed zat maar ik gleed weg, daarna missionaris en tenslotte liggend. Met haar wat nauwe kutje ging het nu veel te snel. Maar paar keer onderbroken, what is it vroeg ze. I am going too fast. Tenslotte was het al vrij snel niet tegen te houden. De wastafel was veel te hoog om behoorlijk te wassen. Nu snel aangekleed en mocht nog even haar perfecte borsten omvatten. Ze werkt elke dag de hele dag. Vakantie plannen heeft ze voorlopig niet.
 
Waarschijnlijk dezelfde als
 
Evelin op dit adres werkt hier niet meer. Een jongedame zie boven op dit adres stelde zich ook voor als Magdalena. Ze is dus wrs. gestopt.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan