Kinky.nl is een afvoerputje geworden.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het probleem is dat DVPs dit zelf nooit kunnen ervaren natuurlijk. Beetje dezelfde discussie als je soms hebt met bijvoorbeeld screening. "Ik ben een prima, betrouwbare dame, dus er is geen probleem".

Overigens vind ik wel dat de verantwoordelijkheid van Kinky niet voorbij de voordeur zou moeten reiken. Hun taak zou zich moeten beperken tot de fake checks en een open review systeem (zolang ze dat faciliteren).
Het is één keer kopie paspoort (of een ID van een EU land) en een selfie met je paspoort. Daarna elke 6 maanden op de foto met een krant of kassabon om te "bewijzen" dat die persoon werkelijk in NL/BE is. Die 6 maandelijkse foto's en alle foto's/video's die geupload worden, worden vergeleken met de selfie met paspoort. Dit wordt handmatig door moderators gecontroleerd, en die zien veel DVPs als exact dezelfde persoon qua uiterlijk

Je moet altijd onderzoeken voordat je iemand gaat bezoeken, en je moet al helemaal geen selfies en videos / foto's van jezelf delen met die dames. In veel gevallen zijn het gewoon pooiers die met je aan het chatten zijn en ze zouden die foto's altijd nog kunnen gebruiken voor chantage en andere ongein.

Tips om een goed kinky profiel te vinden:

- Bekijk de foto's goed, zijn ze consistent hetzelfde of niet?
- Bekijk waar de advertentie wordt geadverteerd (installeer bluestacks android emulator, en gebruik de GPS functie. Je kan dan precies zien waar de dame in kwestie zich bevindt. Vraag aan de dame waar ze ontvangt, als ze (bijv.) zegt dat ze in Amsterdam Noord ontvangt maar haar advertentie vanuit de Bijlmer wordt geregistreerd, dan weet je op z'n minst al dat je met of een pooier/booker te maken hebt en of met een nep-advertentie.

Ik heb nog meer truukjes, maar die laat ik voor mezelf :).

Dit is voor de meeste mensen veel en veel te laat. Dan heb je mogelijk al uren van je tijd geïnvesteerd. In geen enkel ander aspect van een betaalde dienst zou men dit acceptabel vinden. Helaas blijven vele mannen dan toch omdat ze te geil zijn om weg te gaan en/of geen tijd meer hebben om een nieuwe date te zoeken en plannen.
Nou hier moet ik bijna van huilen hoor.Stel je niet zo aan .Die dingen gebeuren en dat weet je nou eenmaal.Wie verwacht dat het bezoeken van een dvp altijd maar vlekkeloos verloopt is niet goed. En als je geil bent en je accepteert de dame dan alsnog moet je al helemaal niet zeuren.

Nou hier moet ik bijna van huilen hoor.Stel je niet zo aan .Die dingen gebeuren en dat weet je nou eenmaal.Wie verwacht dat het bezoeken van een dvp altijd maar vlekkeloos verloopt is niet goed. En als je geil bent en je accepteert de dame dan alsnog moet je al helemaal niet zeuren.
'En als je geil bent en je accepteert de dame dan alsnog moet je al helemaal niet zeuren."

Ik ben hier ook schuldig aan, maar ik loop dan ook niet te zeuren. Wat ik heb geleerd in de praktijk is dat dit voornamelijk voorkomt bij aziatische dames, sindsdient bezoek ik nooit meer aziatische dames want je weet niet of je de dame van de foto's voor je krijgt of niet.

Laatst bewerkt door een moderator:
Je moet altijd onderzoeken voordat je iemand gaat bezoeken, en je moet al helemaal geen selfies en videos / foto's van jezelf delen met die dames. In veel gevallen zijn het gewoon pooiers die met je aan het chatten zijn en ze zouden die foto's altijd nog kunnen gebruiken voor chantage en andere ongein.

- Bekijk waar de advertentie wordt geadverteerd (installeer bluestacks android emulator, en gebruik de GPS functie. Je kan dan precies zien waar de dame in kwestie zich bevindt. Vraag aan de dame waar ze ontvangt, als ze (bijv.) zegt dat ze in Amsterdam Noord ontvangt maar haar advertentie vanuit de Bijlmer wordt geregistreerd, dan weet je op z'n minst al dat je met of een pooier/booker te maken hebt en of met een nep-advertentie.

Nou dat laatste is niet helemaal waar.Ik om bij een dame die uit veiligheid in 2 andere locaties adverteert uit En haar bezoekende klanten hebben daar geen probleem mee. Niks pooier of booker een zelfstandige.Wel laat ze niet iedereen binnen en is ze selectief.

Is voor mij de reden om bij voorkeur eerst een kennismaking te hebben met de beoogde Dame. De serieuze Dames, vaak amateurdames, willen best wel even een bakkie koffie drinken of lunchen. Weten ze ook gelijk wie ze over de vloer krijgen.

Gewoon je buikgevoel gebruiken. Als een advertentie te mooi lijkt om waar te zijn, dan is dat meestal zo.

Hebben we een alternatief voor Kinky is natuurlijk ook de vraag waarop we allemaal het antwoord wel weten. Jammer, want zonder concurrentie blijven ze slecht presteren.

Laatst bewerkt:

Ik heb ook een goede truc voor je sla de goedkope dames over en je hebt 80% minder kans op een slechte ervaring.

Ook ik had vandaag weer een bezoekje gebracht aan een dame die ik zag op kinky, deze doe ik niet via een review omdat ze te veel van mij weet.
Maar ze had de kamer voor het eerst en ze kon de wasruimte niet vinden. Dus zeer onhygiënisch. Daarnaast op een bed waar ik bang was dat ik er door zou zakken. Daarnaast was de woning 1 grote typhusbende. Dit was na mijn vorige kinky bezoekje in Zaltbommel (wel een review van) wederom een teleurstelling. Waarschijnlijk ben ik genezen van Kinky. Ook hier was sprake van een dubbele boeking en was ik de ongelukkige omdat ik al binnen was.

Laatst bewerkt:
De afgelopen tijd bezoek ik sowieso weinig dames maar toen ik wat actiever was deed ik dit vooral bij privehuizen.
De prijs ligt er lager, afspraak is afspraak (qua tijd en diensten) en het is er altijd schoon.

Maar de keren dat ik via sexjobs en kinky dames bezocht was het via kinky nooit een succes, bij sexjobs zaten er prima dates tussen.

Nou ja ik heb nooit problemen als ik dames bezoek bij de ramen of in privehuizen

Ik heb tot nu toe weinig problemen met kinky, maar moet er wel bij zeggen dat ik meestal danes bezoek waar al recensies vsn zijn hier. De paar keer dat ik zonder recensies ben gegaan zaten er idd flops tussen.

Ik zit veel in dezelfde regio als TS alias de kippenman die vaak jonge latinakippetjes zonder recensie uitprobeert in de regio den haag.

Moedig dat je rapporteert en hoop dat je niet teveel last hebt van die oplichters. Waren daar overigens ook goede recensies van op kinky? Zo ja dan die teksten kopieren want dat legt ook weer een deel van de modus operabdi bloot inclusief accounts die aan die oplichters zijn gelieerd.

Hoop ook hier te horen of dit patroon breder is.

Je hebt waarschijnlijk goedkope dvp's bezocht vandaar je slechte ervaring. Je moet de 250/300 dvp's hebben die lijken wel op de foto's.
Was het maar waar. De standaardprijs is 200 per uur zonder extra's. Dat schijnt overigens 'marktconform' te zijn.

Mijn beste ervaringen tot nu toe waren met een aantal Braziliaanse dames op Kinky die bij het starttarief van 200 extra handelingen erbij inbegrepen hadden. En een aantal Oekraïense dames voor een 'schamele' 170 euro.

Dus prijs heeft er niks mee te maken is mijn eigen conclusie.

Iemand vroeg om een voorbeeld. Nou, hier is er 1.
De foto op de Kinky site:
En de gejatte foto's:

Iemand vroeg om een voorbeeld. Nou, hier is er 1.
De foto op de Kinky site:
En de gejatte foto's:

Ik geloof je best als je zegt dat het fake is omdat je langs bent gegaan, maar op basis van wat je linkt kan dit gewoon een dame zijn die hier is.

Redelijk onbekende dame die rondreist en sekswerk doet is compleet plausibel, zeker met die video en foto's op haar profiel.

Ik geloof je best als je zegt dat het fake is omdat je langs bent gegaan, maar op basis van wat je linkt kan dit gewoon een dame zijn die hier is.

Redelijk onbekende dame die rondreist en sekswerk doet is compleet plausibel, zeker met die video en foto's op haar profiel.
Tsja, zou kunnen maar er is toch echt een andere meid als je de afspraak hebt gemaakt....
Zie de volgende screenshots bij nog zo eentje en let op dat er bij de ene een kinky merkje bij staat en de andere niet.

Bijlagen

• SAVE_20251222_213438.jpg
    SAVE_20251222_213438.jpg
    271,4 KB · Weergaven: 3
  • Screenshot_2025-12-18-16-38-06-086_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_2025-12-18-16-38-06-086_com.android.chrome.jpg
    95,4 KB · Weergaven: 3
  • 36cb84a7-c27e-4945-939d-56358ce3321e_profile.jpg
    36cb84a7-c27e-4945-939d-56358ce3321e_profile.jpg
    89,5 KB · Weergaven: 3
  • Screenshot_2025-12-15-01-47-20-910_com.sec.android.app.sbrowser.jpg
    Screenshot_2025-12-15-01-47-20-910_com.sec.android.app.sbrowser.jpg
    67,6 KB · Weergaven: 3
Kinky faciliteert enkel een platform voor adverteerders. Dat daar soms oplichters tussen zitten ontkom je niet aan. Heb je ook marktplaats.
Overigens heb ik zelf nog nooit iets meegemaakt dat echt niet door de beugel kon, bij private dates.

Terug
Bovenaan Onderaan