Kinky reviews

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Euh.... weet niet hoor, maar ik zie ook reviews met 1 ster op kinky. Probleem js eerder dat je soms reviews ziet waar de reviewer maar 1-2 reviews heeft. Daar vraag ik mij af of ze wel betrouwbare zijn en niet zelf of door de booker geschreven is.
 
NIET aan mee doen. Kinky plaatst nl. geen negatieve reviews, want dat is niet zo leuk voor de dames.
Dus geen reviews op Kinky plaatsen, en er ook maar niet naar kijken.
Geen negatieve reviews plaatsen want dat is niet zo leuk voor de dames😂.
Dan moeten de dames maar hun best doen om een goede review te krijgen.
 
Lol ik moet eerlijk zegen dat ik vooraf sterke twijfels had over hoe waardevol reviews op Kinky zouden zijn, uiteraard genoeg obvious fake ones, maar ook best veel die ik wel geloofwaardigvind of iid "kritisch positief" en vaak genoeg ook gewoon minder positieve of slechte reviews ertussen ipv zuiver lofbetuigingen. Beetje lame dat dames met slechte reviews ze gewoon uit en weer aan kunnen zetten en opnieuw beginnen, maar opzich werkte het beter dan ik vooraf had gedacht,..

Maar nu / sinds kort zie je bij alle dames (die naar ik vermoed 'reviews'daarvoor op 'niet mogelijk' hadden staan) nu de volgende melding: "De sekswerker heeft reviews op "niet zichtbaar" staan. Het is wel mogelijk om een review te schrijven. De adverteerder zal hierna een bericht ontvangen van jouw geschreven review. Wanneer de adverteerder besluit om de review op zichtbaar te zetten wordt jouw review automatisch getoond."

Dit is echt weer zo'n Kinky ding; nu kan je net zo goed, als dame zijnde die reviews eerder aan had staan, ze nu ook 'uit' gaan zetten; ander benadeel je jezelf eigenlijk want dan krijg je misschien wel negatieve reviews terwijl andere dames hoogstens goede reviews zullen 'doorlaten' Echt weer totaal kansloos dit.
 
Ben ook niet zo'n fan van die reviews op Kinky. Toch kijk ik er altijd wel even naar en soms lijkt het enigszins betrouwbaar. Wat ik wel apart vind is dat je maar een review van een maximaal aantal tekens mag schrijven.
 
Probleem met reviews blijft natuurlijk wel dat reviews ook "fake" kunnen zijn. Zowel de hele positieve alsook de negatieve ?

Voorbeelden zijn: een geweigerde klant die boos is en uit frustratie zijn verzonnen verhaal plaatst, een jaloerse dvp die het niet kan hebben dat een andere dvp het drukker heeft of een klant die zelf misschien ook niet zo netjes was maar alle negatieve ervaringen op de dame schuift.

Bij het lezen van reviews op deze en andere sites houd ik daar rekening mee. Pas als meerdere reviews ongeveer hetzelfde verhaal vertellen, kun je daar iets uit halen. Op kinky staan trouwens ook negatieve reviews of minder positieve reviews. En kinky kan ook niets controleren, het blijft een "welles-nietes" verhaal waar dan ook nog negatieve fakes tussen kunnen zitten zoals die van een jaloerse ex, jaloerse dvp, een geweigerde klant enz.
 
Ik heb dezelfde negatieve ervaring met het plaatsen van reviews op Kinky. Het is een aantal keer voorgekomen dat ik met een dame afspreek, daar aankom en dat de dame niet op haar foto's lijkt. Zulke reviews mogen niet op Kinky geplaatst worden, omdat ik geen seksuele handelingen heb verricht met de dame. Heel raar. Daarmee geven ze de weg vrij voor het gebruiken van neppe profielen.
Ik vind het jammer dat Kinky geen concurrent heeft die meer ons denkt.
 
Is het niet grappig dat ze op op Kinky stellen: "Op Kinky.nl streven wij naar 100% fake vrije advertenties." maar niet iets als een snelle "meld profiel" knop hebben...en dan wordt dat allemaal nog geloofwaardiger door de site zo in te richten dat de adverteerders bepalen welke recentie gepubliseerd wordt, dit gaat volgens hen ongetwijfeld tevens leiden tot 100% fake vrije recenties ;)
 
Je kunt de fake recensies rapporteren bij de klantenservice, maar die is alleen op ambtenarentijden actief. Ze halen de advertentie meestal wel weg, zeker als je bewijs meestuurt in de vorm van bijvoorbeeld een instagram account waar de foto's vandaan komen.
Overigens ook een keer de adverteerder via whatsapp op de hoogte gesteld dat ik de advertentie zou rapporteren, maar dat ze op zich nog de kans hadden de foto's aan te passen. Nadat kinky deze verwijderd had ontving ik van een volledig ander nummer een dreig app dat ik moest stoppen met "harassment", anders zouden ze mijn nummer laten traceren, enz enz. Ik heb er kostelijk om gelachen.
 
Op Kinky schrijven er volgens mij veel die uit zijn op een gratis date met een DVP.
Ik lees net een review bij een meid, waarbij de dag en tijd wordt genoemd. Geloof me, ik heb hem toen niet gezien terwijl ik lekker doggy bezig was met haar.
Ook de betreffende meid geappt. Die weet ook van niks. Doet dit ivm met werk af en toe.
Dus.......
 
Op kinky zie ik ook gewoon negatieve recensies voorbij komen. Adverteerders kunnen de optie uitzetten zodat al hun recensies niet meer te zien zijn.
 
Je kunt de fake recensies rapporteren bij de klantenservice, maar die is alleen op ambtenarentijden actief. Ze halen de advertentie meestal wel weg, zeker als je bewijs meestuurt in de vorm van bijvoorbeeld een instagram account waar de foto's vandaan komen.
Overigens ook een keer de adverteerder via whatsapp op de hoogte gesteld dat ik de advertentie zou rapporteren, maar dat ze op zich nog de kans hadden de foto's aan te passen. Nadat kinky deze verwijderd had ontving ik van een volledig ander nummer een dreig app dat ik moest stoppen met "harassment", anders zouden ze mijn nummer laten traceren, enz enz. Ik heb er kostelijk om gelachen.
Het is niet mijn ervaring dat ze advertenties weghalen als de foto's nep zijn.
Ik heb er in het verleden wel eens een aantal doorgegeven aan ze met nep foto's, maar meer dan een mailtje terug dat ze er niks mee kunnen kreeg ik niet.
Vermoedelijk plaatsen ze de advertenties met echte foto's, en passen ze de foto's daarna aan voor nep. Of er zitten een paar Photoshop goeroes tussen, die de Telegraaf erbij Shoppen.
 
Laatst bewerkt:
Het is niet mijn ervaring dat ze advertenties weghalen als de foto's nep zijn.
Ik heb er in het verleden wel eens een aantal doorgegeven aan ze met nep foto's, maar meer dan een mailtje terug dat ze er niks mee kunnen kreeg ik niet.
Vermoedelijk plaatsen ze de advertenties met echte foto's, en passen ze de foto's daarna aan voor nep. Of er zitten een paar Photoshop goeroes tussen, die de Telegraaf erbij Shoppen.
Toevallig vorige week wilde ze een advertentie niet verwijderen, dat was voor het eerst. Ik had toch wel overweldigend bewijs meegestuurd, maar ze bleven beweren dat de dame in de advertentiefoto's echt zou moeten ontvangen. Zelfs toen ik aan gaf langs te zijn geweest (die 0.01% kans dat ik het fout had en het toch echt dat instagram/onlyfans model was, die continu duidelijk berichten postte vanaf de andere kant van de oceaan, liet ik dan toch maar niet schieten) en en dus had gezien dat het echt een andere dame was. wilde ze nog steeds geen actie ondernemen. Toen beweerden ze dat ze er niet voor verantwoordelijk zijn wanneer een andere dame ontvangt. Stel je voor dat een minderjarige zou ontvangen, dan schuilt kinky zich dus achter dat excuus.
 
Ze kunnen schijnbaar ook een deel van de recensies weghalen. Kwam deze tegen met maar 1 recensie maar er was een betere; anders klopt het cijfer niet.
 
Haha, dat is inderdaad gek.
Er kunnen individuele reviews worden verwijderd, maar dan moet daar een aanleiding voor zijn. Enkel een negatieve beoordeling is een onvoldoende aanleiding. Kinky-klantenservice heeft me ooit een vage toelichting gegeven. In mijn recensie overzicht op kinky staat ook bij een aantal negatieve reviews dat deze gerapporteerd zijn, maar heeft verder geen gevolgen gehad en zijn nog gewoon zichtbaar.
Mogelijk bevatte die verwijderde review bij nader inzien toch info die AVG regel gevoelig is.
 
Sowieso reviews met alleen maar 5 sterren en met een korte simpele tekst hoe goed ze wel niet was moet je altijd wantrouwen, zijn meestal fake reviews.
;)Dat soort reviews kom ik ook regelmatig hier op de tegen. Noem verder geen namen van de dames maar ik las laatst toch een paar reviews dat ze bijna tot superhelden werden verheven. Denk dat je dat nergens 100% kunt voorkomen. Sommige dames zijn bijna overdreven goed en geweldig aangeprezen dat het in de praktijk alleen maar kan tegenvallen.
 
Persoonlijk zou ik niet zo snel een beoordeling met 5 sterren of een tien geven, dan zou het helemaal perfect moeten zijn. Voor mij is 4 sterren of een 8 heel goed.
 
;)Dat soort reviews kom ik ook regelmatig hier op de tegen. Noem verder geen namen van de dames maar ik las laatst toch een paar reviews dat ze bijna tot superhelden werden verheven. Denk dat je dat nergens 100% kunt voorkomen. Sommige dames zijn bijna overdreven goed en geweldig aangeprezen dat het in de praktijk alleen maar kan tegenvallen.
Je zou, analoog aan hookers, een beleid kunnen maken dat je pas na 5 posts een review kunt schrijven.
Dat houdt een beetje tegen, maar voorkomt het niet; dan zou elke review door een mod goedgekeurd moeten worden, met alle discussies vandien.
De kinky reviews worden uiteraard gestimuleerd door "de grote maandelijkse tombola" met hoofdprijzen.
 
Kinky wil haar adverteerders tevreden houden vandaar dat ze zelf kunnen beslissen of ze de reviews aan of uit kunnen zetten. Maar wij zijn hier de dupe van want als een dame zelf kan beslissen of ze de reviews aan of uit kan zetten kunnen wij nooit 100% weten of de dame geschikt is voor een leuke date. Want bij een paar slechte reviews zullen de dames toch hun reviews uitzetten en valt er voor ons niks meer te zien helaas.
 
Laatst bewerkt:
Tuurlijk; is hun verdienmodel. Ontevreden adverteerders willen ze niet. Alhoewel, waar kunnen die naartoe gaan? Kinky/Redlights en dan heb je het gehad.
Gelukkig reviewen wij hun reviews en dan zou er een redelijk kloppend verhaal uit moeten komen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan