Kinky reviews

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Tuurlijk; is hun verdienmodel. Ontevreden adverteerders willen ze niet. Alhoewel, waar kunnen die naartoe gaan? Kinky/Redlights en dan heb je het gehad.
Gelukkig reviewen wij hun reviews en dan zou er een redelijk kloppend verhaal uit moeten komen.
Ze kunnen naar sexjobs gaan genoeg dames die daar adverteren. En die reviews op kinky mogen ze van mij allemaal verwijderen hebben totaal geen nut zo.
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij kan dat niet. Dames kunnen het aan of uit zetten maar niet bijvoorbeeld alleen de negatieve recensies weghalen.

Als dames recensies op uit zetten, krijgen ze ze alsnog te zien en kunnen ze zelf ervoor kiezen om een recensie 'te plaatsen'...echt totaal kansloos systeem
 
Cor bedoeld dat het alles aan of uit is.. ze kunnen niet alleen negatieve recensies uitzetten of verwijderen.
Maar kansloos blijft het.
Ik denk dat Dagan het wel snapt. Kinky is bang om haar adverteerders kwijt te raken vandaar dat ze hun de keuze geven om de recensies aan of uit te zetten. Snap ik op zich wel van hun kant want de adverteerders betalen dus zij bepalen, alleen hebben wij de wandelaars er geen reet aan.
 
Laatst bewerkt:
Cor bedoeld dat het alles aan of uit is.. ze kunnen niet alleen negatieve recensies uitzetten of verwijderen.
Maar kansloos blijft het.

Ja, ik begrijp dat die dat zegt, maar volgens mij klopt dat niet. Nu staat er iets anders op Kinky, maar voorheen stond er letterlijk dat de adverteerder per review de keuze kon maken.
 
vandaag deze recensies op Kinky geplaatst bij de twee advertenties van Jesika en Bety, oftewel allebei dezelfde dame welke zeer onbetrouwbaar is...
Kinky heeft deze allebei afgekeurd en niet geplaatst ....

 
Euh.... weet niet hoor, maar ik zie ook reviews met 1 ster op kinky. Probleem js eerder dat je soms reviews ziet waar de reviewer maar 1-2 reviews heeft. Daar vraag ik mij af of ze wel betrouwbare zijn en niet zelf of door de booker geschreven is.
Eerlijk: ik sta nog maar net online en niet iedereen is bereid een review te schrijven. Ik heb zelf geprobeerd met een fake account mijn eerste review te schrijven. Die werd afgekeurd. Toen ik mijn tweede échte review ontving rapporteerde ik deze omdat het suggereerde dat de klant al het werk deed, mijn bezwaar werd tevens afgekeurd met het volgende commentaar. Busted! 😂
 

Bijlagen

  • DF22D05C-7B4C-47FC-8CCE-7535030DF025.png
    DF22D05C-7B4C-47FC-8CCE-7535030DF025.png
    195,3 KB · Weergaven: 58
Ach, soms is toch gewoon duidelijk.
teksten komen overeen etc. en 5* recensie door dezelfde persoon op dezelfde dag.
recensent https://www.kinky.nl/visitor/1013272
Kinky recensies is russische roulette.
 
Ach, soms is toch gewoon duidelijk.
teksten komen overeen etc. en 5* recensie door dezelfde persoon op dezelfde dag.
recensent https://www.kinky.nl/visitor/1013272
Kinky recensies is russische roulette.
Was dit niet gewoon een trio? Kan toch? 🤷‍♀️
 
Nou jah, ben ik aan het reageren op een dame, die de klanten uitzoekt op recensie, verdwijnt de post.

Ah, je zoekt eerst of er een positieve recensie van de klant is voordat je een afspraak met hem maakt. Dan ga je er van uit dat hij ook een positieve over jou schrijft? "Wishfull thinking" van jouw kant uit, maar zo werkt het niet. Slecht presteren=slechte recensie.
Ik denk dat de meeste (buitenlandse) dames dat niet doen en bij (te veel) slechte recensensies de optie uitzetten. Dan weten wij in principe voldoende.
Als je een goede service verleent zullen er goede recensie verschijnen en hoef je je geen zorgen te maken (uitzonderingen uiteraard daargelaten) Of deze recensies nu op Kinky of hier verschijnen maakt dan niet uit, maar wij twijfelen ernstig aan het waarheidsgehalte van Kinky. Hier verschijnen ook wel nepperds, maar die worden er wel snel tussenuitgevist.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ik sinds kort bij wijze van experiment ook een profiel. Heeft iemand een mooie recensie over me geschreven, wordt ie afgekeurd.. Dus ze heeft hem maar per Whatsapp naar me gestuurd. Toen heb ik bij wijze van experiment zelf een recensie over een andere vent geschreven. "Gelukkig" is die ook afgekeurd. En er worden echt veel foto's afgekeurd. Ongeveer 80% Bij sommige foto's kreeg ik de melding dat persoon op de foto's te veel afwijkt van die op de verificatiefoto's. Ik sta inderdaad niet zo charmant op de verificatiefoto's, maar ook dat ben ik zelf...

Gevraagd waarom de recensie werd afgekeurd die ik over iemand anders heb geschreven. Ze zagen bepaalde technische overeenkomsten tussen mij en de adverteerder. Knap, want die zouden er niet moeten zijn. (Geen overeenkomend IP-adres in ieder geval.) Ik denk dat ze hetzelfde type e-mail account bedoelen of vanuit dezelfde browser geschreven of vanaf een zelfde soort apparaat (mobiel, IPad, computer..)
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan