Kinky zoekfunctie stuk?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

GeileGerard

Meubelstuk
Forumpionier
2.570
04/07/21
3.077
31
Ligt het aan mij of is Kinky brak momenteel?

Lijkt erop dat de provincie filters wel werken maar als je stad+straal doet je niet verder komt dan pagina1? Pagina2 laat zelfde dames zien..?
 
Dat laatste werkt ook niet goed.
Locatie plus afstand werkt totaal niet meer

Ik snap niet waarom je iets goeds gaat aanpassen en daarna niet controleert of het nog steeds goed werkt
 
Ik heb ook problemen…. Zowel mobiel als op de pc…. Twee verschillende de providers….
Dus wippie: je bent geen leugenaar, maar het klopt ook niet wat je zegt….het ligt wel degelijk aan de site, want ik heb ook Ziggo's thuis….

Je komt op een of andere manier niet verder dan pagina 1
 
Afstand in de zoekopdracht is inderdaad wel waar het probleem op afgaat.

Zoek naar vrouwen binnen 25 km van Breda, eerste 10 resultaten zijn o.a. 3 shemales uit Amsterdam en 2 privehuizen in Eindhoven.
Afstand weglaten en krijg alleen vrouwen in Breda te zien.

Vergelijkbaar effect voor andere plaatsnamen, of als je met aangeboden mogelijkheden aan de slag gaat. met afstand krijg je een willekeurige lijst met advertenties waar je niet naar zoekt, zonder afstand komen de ads wel overeen met waar je naar zoekt
 
Dat merkte ik ook
Afstand werkt niet goed.
Was gemakkelijk vroeger, ik zit in Amsterdam en kreeg dan ook de randgemeenten nu moet je die één voor één af scannen.
Wippie zal wel geen afstand gebruiken of de hoogste afstand. Is provider onafhankelijk en niemand zegt dat je liegt
 
Ik heb ook problemen…. Zowel mobiel als op de pc…. Twee verschillende de providers….
Dus wippie: je bent geen leugenaar, maar het klopt ook niet wat je zegt….het ligt wel degelijk aan de site, want ik heb ook Ziggo's thuis….

Je komt op een of andere manier niet verder dan pagina 1
Ik snap er niets van! Hier nog steeds geen problemen, mss waar ik woon (Brabant) oké (mijn snelheid is 500MB)
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.957
Berichten
738.434
Leden
33.991
Nieuwste lid
Grillmaster
Terug
Bovenaan Onderaan