Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEen van de aangeboden dingen is toch de leeftijd? Als een dame 42 is, moet ze niet beginnen liegen dat ze 35 is. Het is wat het is. Ze weten goed genoeg waarom ze liegen in 1 bepaalde richting.Het enige belangrijke is dat de foto's betrouwbaar zijn en de aangeboden diensten nagekomen worden. Wat boeit het verder wat voor naam, leeftijd of promotioneel verhaaltje er verder bij staat in de advertentie.
Als ze eruit ziet als op de foto en je vind dat aantrekkelijk, wat maakt de leeftijd dan uit?Een van de aangeboden dingen is toch de leeftijd? Als een dame 42 is, moet ze niet beginnen liegen dat ze 35 is. Het is wat het is. Ze weten goed genoeg waarom ze liegen in 1 bepaalde richting.
Als je zo redeneert, kan je ook stellen, als er een gat in zit, wat maakt het uitzicht dan uit.Als ze eruit ziet als op de foto en je vind dat aantrekkelijk, wat maakt de leeftijd dan uit?
Ik redeneer juist vanuit het "uitzicht".Als je zo redeneert, kan je ook stellen, als er een gat in zit, wat maakt het uitzicht dan uit.
Ik weet niet of je nooit opmerkte dat foto's erg kunnen 'misleiden'. Ze kunnen op een bepaalde manier genomen zijn. Daar kan een verschillende indruk mee ontstaan, ook al zijn de foto's allemaal recent en niet bewerkt. Ik heb bv al vaker gezien dat een bepaalde dames er op enkele foto's wat anders uit ziet dan op andere foto's van haar, ook al zijn die best wel herkenbaar en niet vervalst of bewerkt.Ik redeneer juist vanuit het "uitzicht".
De leeftijd kun je toch niet controleren, overeenkomst met het geleverde beeldmateriaal wel.
Daarom zeg ik toch ook dat de foto's betrouwbaar moeten zijn.Ik weet niet of je nooit opmerkte dat foto's erg kunnen 'misleiden'. Ze kunnen op een bepaalde manier genomen zijn. Daar kan een verschillende indruk mee ontstaan, ook al zijn de foto's allemaal recent en niet bewerkt. Ik heb bv al vaker gezien dat een bepaalde dames er op enkele foto's wat anders uit ziet dan op andere foto's van haar, ook al zijn die best wel herkenbaar en niet vervalst of bewerkt.
Het gaat erom dat ze als dvp in het leven staan. Je komt toch voor de seks dacht ik zo. Overigens, ik heb jongere dames meegemaakt die volwassener waren dan sommige ouderen, dus ook daar is geen pijl op te trekkenBovendien is een vrouw ook niet alleen een 'uitzicht'. Een jonge vrouw van 25 staat vaak wat anders in het leven dan eentje van 35.
Je begrijpt het blijkbaar niet. Ook betrouwbare foto's kunnen misleiden.Daarom zeg ik toch ook dat de foto's betrouwbaar moeten zijn.
Ook hier loop je naast de realiteit. Kan best zijn, wat je schrijft, en ik heb al oudere dames meegemaakt die veel minder volwassen leken te zijn dan sommige jonge vrouwen.Het gaat erom dat ze als dvp in het leven staan. Je komt toch voor de seks dacht ik zo. Overigens, ik heb jongere dames meegemaakt die volwassener waren dan sommige ouderen, dus ook daar is geen pijl op te trekken
Jij begrijpt het niet. Misleidende foto's zijn per definitie niet betrouwbaar.Je begrijpt het blijkbaar niet. Ook betrouwbare foto's kunnen misleiden.
Ja, dat is precies wat ik schrijf.Ook hier loop je naast de realiteit. Kan best zijn, wat je schrijft, en ik heb al oudere dames meegemaakt die veel minder volwassen leken te zijn dan sommige jonge vrouwen.
Dat kan misschien zo zijn, maar mijn perceptie wordt niet bepaald door een nummertje in een advertentie, maar door de werkelijke ervaring die de dame ter plaatse geeft.Je bent ook vergeten te lezen wat ik schreef: de perceptie van seks heeft te maken met uitzicht en service enz, maar ook met wat je in je hoofd hebt.
Nogmaals, sommige dames die ik ken komen makkelijk weg met die 5 jaar leugen (ook geen enkele review hier die rept over ouder zijn dan geadverteerd). Terwijl je andere dames dus juist ouder zou schatten. De 23 jarige moeder van 2 kinderen en de happy single van 32 die je beide 28 schat...En nogmaals: als het niet zo zou zijn, dat veruit de meeste mannen uitkijken naar een jongere dame, dan zou in de praktijk niet bijna iedereen zich enkele jaren jonger gaan voordoen. Ik herhaal: ze weten goed genoeg dat dat leugentje helpt. Dus ze lichten je op. Als je jouw auto verkoopt, kan je hem oppoetsen totdat hij blinkt, maar je moet geen 5 jaar gaan liegen over de leeftijd.
Leeftijd maakt wel uit niet alleen om uiterlijk maar ook om fitheid en geilheid. Maar de foto's kloppen in de meeste gevallen ook niet, vaak zijn ze zo bewerkt dat ze er 10 a 15 jaar jonger uitzien. Denk je het met een 28 jarige dame te doen komt er een afgelebberde rijpe mama tevoorschijn.Als ze eruit ziet als op de foto en je vind dat aantrekkelijk, wat maakt de leeftijd dan uit?