Recensie Kira, A beauty Sense te Hoeilaart

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dilectus

Newbie
4
02/01/24
0
Intiem
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Duur van bezoek
120 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/kira-183
Totale kosten (in euro)
320
Een maand of 2 geleden bij haar langsgeweest voor een Nuru massage van 2uur. ( ik was vergeten dit te schrijven , maar de ervaring was zeer onvergetelijk)
Ps: sorry voor enige schrijffouten. Dyslecxie ( en ik werk met een US keyboard - werk gerelateerd )

Bij het binnenkomen een warm welkom gekregen, met de instructies naar boven te gaan.
Ze vroeg me om een douche te nemen, wat ik wel kan bergijpen , ik neem meestal een douche op voorhand thuis.
Maar dat kan ze niet weten en ik verwacht ook niet dat ze een wildvreemde man op zijn woord moet nemen.

Zogezegd zo gedaan.
Ik wordt aangemaalt om mijn kleren uit te doen, ik leg ze mooi opgevouwd tegen de muur en krijg de speelse opmerking ''typisch mannen'' , en ze legt mijn kleren op een stoel ;). Waarop op ik plagend reageer '' een stoel is toch om op te zitten'' , ze kijkt me op een speelse manier wat verveeld aan en begeleid me naar lage het bed.

Het was wat een koudere dag , dus had ze de gel aangelengd met warme olie,wist ze me te vertellen, iets dat ik wel echt supper aprecieerde.
Ze begint met men schouders,rug,billen en benen.

Af en toe eens een verdwaalde hand tussen de billen en over de dijen, soms ook al wat verder naar de ballen en de penis.
Ze weet hoe en wat te doen om je teasen.

Wat me wel verraste was dat na een tijdje ik gevraagd wordt om op mijn knieen te zitten terwijl mijn hoofd op het kussen blijft.
Ik hoor ze een handschoen aandoen, en voor ik het weet glijd er een vinger naar binnen.

Persoonlijk heb ik hier geen probleem mee, ik ben wel een fan fan anaal geven evenals krijgen.
Dit was dus wel een beetje een surprise. Ik kreeg een prostaatmassage.

Ik voelde me wel een beetje ongemakkelijk aangezien ik spoel voor ik aan zulke actriviteiten begin.
Dat was deze keer dus niet het geval, niet dat dit echt een probleem is maar ik hou van de zekerheid die ermee gepaard gaat.

Zij heeft er allesinds geen probleem mee.

Tijdens de sessie hebben we ook af en toe wat korte gesprekjes gehad.
Het is me wel duidelijk dat ze geen fan is van machos.

Ze gebruikt heel haar lichaam om je te laten genieten , dit wordt dan weer afgewisseld met een heerlijke penis/prostaat massage.

Halverwege de sessie moest ik me omdraaien , tegen dan had ze me al een paar keer tot the Point Of No Return gebracht, maar ze voelt heel goed aan wanneer ze moet stoppen.

Ondertussen krijg ik af en toe eens een leuk compliment, ze keek ook heel verliefd naar mijn penis tijdens de massage.
Dat doet toch ook wel iets met eens mens, ik had ook echt het gevoel dat ze hier ook echt van genoot om te doen.
Ze is een echte gever!!

Dit bleef ze doen tot het einde.

Het einde was mind blowing, ze bouwt traag op speelt met de druk op je prostaat en door op je penis te knijpen om het toch nog allemaal wat langer te laten duren.
Ze gaat ineens sneller en sneller zowel op de prostaat als met mijn penis.

Ik krijg aanmoedigingen , geen idee hoe lang het ''einde'' duurde maar het bleek echt lang te zijn. Terwijl dit in het echt maar een minuut of 2/3 zal geweest zijn.

Stillaan begin ik het te voelen, een diepe warme straling ergens in mijn bekken.
Tijdens het orgasme blijft ze me aanmoedigen en ze stopt niet,
Meestal ben ik hiervoor te gevoelig, maar ze weet perfect hoe mij te bespelen.

Deze dame heeft gouden handen!!

Ik ga proberen vandaag nog eens langs te gaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan