Recensie Kira, Brussel 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Robwilwel

Newbie
13
02/08/22
10
1
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/kira-saint-josse-2.html
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik moest vandaag in Brussel zijn. Vooraf al even gecheckt of er in de buurt van Madou leuke dingen te beleven vallen, maar vond online weinig gezelschap. Via enkele goeie tips op dit forum kwam ik terecht bij de contactgegevens van de mooie Kira, die samen met Jenifer niet ver van Madou ontvangt. Ook Beatrice/Beatris zou in dit huis zitten. Na wat heen-en-weer ge-sms een afspraakje gemaakt.

Om 13 stipt stond ik aan haar deur. Wanneer ze open deed, zag ik de jongedame van op de foto's, maar dan nóg mooier. Ik kreeg een zoentje en mocht meteen mijn schoenen uitdoen. De trap naar beneden. We hadden afgesproken om eerst samen onder de douche te duiken. Heel fijn om door haar handen gewassen te worden, haar prachtige lichaam met mooi gevormde borstjes mocht ik al betasten en bekijken.

Op het bed begon de echte pret. Wat kan zij goed pijpen! Zonder daarbij de ballen te vergeten. Man, toch! Terwijl nog mogen spelen met haar borsten. Af en toe een zoentje. Heerlijk. NMC was met behoorlijke overgave. Zeker goed te noemen.

Samengevat een topdate met een erg lieve, mooi lachende en vriendelijk, correct schone.
Thanks Kira!
 
Ziet er zeker de moeite uit, thx voor de mooie review!

1 vraagje om verduidelijking echter: je geeft ze 5 sterren voor tongzoenen, maar schrijft "af en toe een zoentje". Was het dan slechts beperkt, of ongeremd tongzoenen?

Wat was de meerprijs voor pzc? Inbegrepen in de 130€?

Thx!
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/kira-saint-josse-2.html
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vorige week eens Kira bezocht in Sint Joost. De ochtend van de afspraak stuurde ze nog een berichtje met de vraag of ik een kwartiertje later kon komen. Een teken dat ruimte laat tussen afspraken en geen bandwerk doet. Mooie dame met een typisch russisch gezicht (vind ik). Borsten zijn een B cup, pzc doet ze uitstekend, diep en tegelijk met de handen. als je ze laat doen kom je ineens klaar nog voor je aan intiem begonnen bent. Dus zeker skills

Ze heeft vrij grote schaamlippen, beffen laat ze toe, vingeren niet. Maar ze is mooi egaal geschoren, was zeker fris en hygienisch daar beneden. Sex is zeker goed. Echt een vriendelijke meid GFE. Als je ze laat doen zal ze je ook een prostaat massage geven, maar aangezien ik daar helemaal niet voor te vinden ben, heb ik haar tegengehouden. na de intieme sessie stelt ze een massage voor, dit doet ze stevig en zeker goed. Ze moet wel een opleiding gevolgd hebben hiervoor, kan niet anders. geen flauw gewrijf maar echt een goeie massage vanaf de schouders en nek helemaal tot je tenen. Het zegt genoeg dat op een gegeven moment de klok afging en ze mij vroeg om nog te blijven liggen omdat ze 1 been nog moest afwerken. Mocht daarna zelfs nog rustig even douchen om alles af te spoelen. Dus zeker geen klokkenkijkster.

Dit alles aan een zeer democratische prijs van 130 EUR voor 60min.
Toch zal het voor mij toch bij deze ene keer blijven, gewoon omdat ik graag iets grote borsten heb en de russian look geen klik gaf bij mij (degustibus non disputandum). Maar de grootste afknapper persoonlijk was dat zij ontvangt in de kelderverdieping. Hier staat een mooi bed, aparte badkamer met een goeie douche, maar de kamer zelf is veel te donker voor mij. Ik zie graag het vrouwenlichaam bij daglicht en in die kamer waren de gordijnen (straatkant) toe en het enige licht dat er was kwam van een doffe staanlamp. (er waren spotjes, maar die zijn veel te fel volgens haar).
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag afgesproken met Kira. Aangezien ik enkele weken geleden al een contact gelegd had verliep de afspraak minder vlot aangezien ze dacht dat ik haar aan het lijntje wou houden. Aangekomen bij haar vroeg ze 10 minuutjes te wachten.
Kira is een lief jong vriendelijk meisje. Aangekomen vraagt ze schoenen uit te doen en gaan we samen naar de kelder. Daar aangekomen geeft ze zachte kussen haar lippen voelen vol en zacht en punt van de tong gebruikt ze ook.
Ze vraagt op bed te gaan liggen en ,verdwijnt effe om terug te komen voor een feweldige pijpbeurt. Ze bouwt langzaam op ; kusjes op heel lichaam, ballen worden lekker wakker gekust, de schacht en dan begint ze eraan. Na 10 tal minuten til ik mijn achterwerk en ze heeft meteen begrepen dat met een prostaatmassage erbij ik klaarkom in haar mondje.
"Massage ?" Vraagt ze , ik zeg " yes". Dan begint ze aan een ça va massage maar hey daarvoor ben ik niet gekomen. Dus vraag ik na een tijdje of er nog tijd is voor sex. "Sure" antwoord ze. Na wat opwarming komt ze boven op me zitten. We doen een aantal standjes waarbij ze lekker meekreunt me in haar duwt met haar benen, met haar bekken wiebelt, en lekker geloofwaardig kreunt. Haar tepels vastnemen of vinger naar haar kontgaatje steken houdt ze zonder dat het stoort af.
O ja haar poesje is lekker strak.
Nadien praten we nog wat over koetjes en kalfjes en het valt op hoe een vlotte babbelaar ze is.

Samengevat een leuk bezoek dat mocht ik in de buurt zijn misschien voor herhaling vatbaar is.
 
Wat hier over Kira gezegd wordt, is waar: ze weet hoe ze langzaam opbouwend een man moet plezieren. Helaas mocht ik haar niet echt voluit mee laten genieten (kutje te gevoelig). Daarnaast heeft ze ook dusdanig schrik dat je haar zonder condoom zou willen nemen, dat een echte gfe niet lukt (ze komt bv. niet op jou liggen, maar altijd naast jou). Een dubbel gevoel...
 
Terug
Bovenaan Onderaan