Recensie Kira, Gent 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Tancredo

Wandelaar
31
24/10/21
17
5
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/kira-233/
Totale kosten (in euro)
150
Kira is een dame van Mongoolse afkomst die goed Spaans spreekt en een beetje Engels. Blijkbaar ook Russisch maar dat kon ik niet testen. Kira zal zeker niet iedereen kunnen bekoren, maar ik vond ze wel fantastisch. De foto's op de advertentie zijn misschien van een paar jaar geleden, maar nog steeds realistisch. Ze heeft kleine doorhangende borstjes (echte theezakjes!) met heel grote tepels en een zeer zacht behaard poesje. Volledig mijn ding :)

Ze ontvang in een zeer proper appartement met douchegelegenheid.

De massage zelf is eerder zacht, veel strelingen en af en toe wat body to body. Het is niet de beste massage die ik ooit heb gehad, maar ik heb er wel van genoten. Tijdens het body to body gedeelte kon je wel merken aan haar ademhaling dat ze ook opgewonden werd. Ik mocht haar ook strelen en kussen, niet op de mond, maar haar lekkere tepels stonden wel ter beschikking. Toen ik dan voorzichtig tussen haar benen voelde merkte ik dat ze ook goed nat stond. Ik ben waar dan wat beginnen te vingeren (niet diep) en dat kon ze wel appreciëren. Beffen kon wel niet. Uiteindelijk lekker op haar borsten klaargekomen na een lekkere handjob met glijmiddel.

Ze blijft nog twee weken in Gent, daarna vertrekt ze naar Spanje.

Terug
Bovenaan Onderaan