Klaarkomen in mond/slikken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Waar adverteer je?
Ik ben een man en ik kom soms klaar in een mond. Vorige week vroeg een dame of ze mocht slikken 😉. Natuurlijk mag ze slikken.
Ik ben een man en ik kom soms klaar in een mond. Vorige week vroeg een dame of ze mocht slikken 😉. Natuurlijk mag ze slikken.
Waarom die eye roll @IndianaJones en @Sponge Bob
Ik wordt soms betaald om in de mond klaar te komen.
@HeksL7 vindt het grappig. Ik vraag me af waarom.

Laatst bewerkt:
Op welke sites staan die amateurdames? Op kinky de laatste tijd gemiddeld 250 per uur!
Ik adverteer zelf al 10 jaar op de sites Sexjobs en Afspraakjes en heb daar al honderden dames van ontmoet.
Vandaar deze ervaring.
KIDM en dan ook meestal slikken , maar uitspugen ook af en toe.
250 € uurtje heb ik nog nooit betaald eigenlijk. Ik geloof niet dat ik daar mentaal toe in staat ben.
Yes I know it. 😉
Alles wat niet-hetero is , is beetje apart

Ik wandel al enkele decennia en stel vast dat er tegenwoordig veel meer dames zijn die sperma slikken dan vroeger. In mijn beginperiode was het eerder uitzonderlijk dat je een vrouw tegenkwam die je in haar mond liet klaarkomen. Laat staan sperma slikken. Ik herinner me nog een dame die me wel in haar mond liet klaarkomen maar het nadien zo onopvallend mogelijk liet verdwijnen in een zakdoekje of iets dergelijks.
En zo langzaam heb ik het zien veranderen dat er stilaan meer dames kwamen die het klaarkomen in de mond aanboden, maar sperma slikken was er nooit bij. Of je moest al een héél goede relatie (véél bezoekjes) hebben met haar. En nu de laatste jaren zie ik het steeds meer dat ook sperma slikken op de kaart staat.
Sommigen adverteren er niet mee of zeggen zelf duidelijk "niet in de mond klaarkomen", maar als je een goede klant bent dan kan en gebeurt het toch.
Dat heb ik al meermaals ondervonden.

Ik wandel al enkele decennia en stel vast dat er tegenwoordig veel meer dames zijn die sperma slikken dan vroeger. In mijn beginperiode was het eerder uitzonderlijk dat je een vrouw tegenkwam die je in haar mond liet klaarkomen. Laat staan sperma slikken. Ik herinner me nog een dame die me wel in haar mond liet klaarkomen maar het nadien zo onopvallend mogelijk liet verdwijnen in een zakdoekje of iets dergelijks.
En zo langzaam heb ik het zien veranderen dat er stilaan meer dames kwamen die het klaarkomen in de mond aanboden, maar sperma slikken was er nooit bij. Of je moest al een héél goede relatie (véél bezoekjes) hebben met haar. En nu de laatste jaren zie ik het steeds meer dat ook sperma slikken op de kaart staat.
Sommigen adverteren er niet mee of zeggen zelf duidelijk "niet in de mond klaarkomen", maar als je een goede klant bent dan kan en gebeurt het toch.
Inderdaad dat klopt volledig

Ik adverteer zelf al 10 jaar op de sites Sexjobs en Afspraakjes en heb daar al honderden dames van ontmoet.
Vandaar deze ervaring.
KIDM en dan ook meestal slikken , maar uitspugen ook af en toe.
250 € uurtje heb ik nog nooit betaald eigenlijk. Ik geloof niet dat ik daar mentaal toe in staat ben.

Alles wat niet-hetero is , is beetje apart
Ik betaal zelf ook zeker geen 250 per uur met klaar komen in de mond, maar dat zijn wel de gemiddelde prijzen van dames die in Nederland ermee adverteren op o.a. kinky! Tegenwoordig wandel ik veel in Duitsland en België, en vreemd genoeg lukt het in zowel Duitsland als België wel bij veel dames voor een normaal tarief! Kijk als een normale date van een uur 120 euro kost en in de mond klaar komen 20 extra is het ook prima! Maar in Nederland is privéontvangst vaak standaard al 180 a 200 euro per uur en in de mond klaar komen nog eens 50 euro of soms 70 euro er bovenop! Daarnaast begint het aanbod in Nederland ook steeds verder in te krimpen en die schaarste zal dan wel de prijs opdrijven maar mij niet gezien zolang ik in zowel België als Duitsland betere service en lagere prijzen krijg.

Het zijn net vampiers die dvp's ze slikken alles. 😅

Terug
Bovenaan Onderaan