Klaarkomen in mond

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Was een reactie op het bericht daarboven.

Trouwens, tussen twee dames vind ik het wel geil om te zien, als ze elkaar uitgebreid tongzoenen met een mond vol. ;)
Inderdaad kom ik op pagina 3 zijdelings de term snowballing tegen. Snowballing is overigens iets anders dan het delen van een simpele spermazoen, met of zonder tongzoenen (dat is een zogenaamde cumswap). Snowballing is het meermaals van mond op mond laten overlopen van sperma, hetzij over en weer tussen 2 personen, hetzij tussen meerdere deelnemers op rij of een combinatie daarvan. Als die sliert sperma dan ook nog eens centimeters of zelfs decimeters door de lucht zwerft voor ze in de volgende mond terecht komt is dat helemaal feest om te zien.

Tot mijn meest gave parties ooit behoren zonder meer de fenomenale deepthroat gangbangfeestjes met het onovertroffen duo Dian en Dominic. Onderstaand een stukje uit mijn verslag van hun afscheidsgangbang.....

"Halverwege de avond was het tijd voor wat Dominic en Dian heel lief "een dames-momentje" noemden. Een 220 volt vibrator afgewisseld met fisting zorgden vervolgens voor een staaltje uitwonen om u tegen te zeggen en er waren dan ook meerdere heren voor nodig om de respectievelijk ontvangende dame(s) in bedwang te houden. Wat hun kutjes en klitjes op dat moment te verwerken kregen was geen kattenpis, net zo min als het vocht dat daar rijkelijk bij vloeide.

Over vocht gesproken, een buitengewone rol was wederom voorhouden aan het sperma dat met enige regelmaat door de heren in de monden van de dames werd gespoten. Steeds wanneer dit gebeurde zocht de dame in kwestie contact met haar collega om dit cadeautje (zoals ze het zelf noemden) uitgebreid te delen. Ieder lading sperma werd met ongekend enthousiasme meermaals van mond tot mond overgedragen waarbij het regelmatig in centimeters lange slierten door de lucht viel voor het weer de mond van de dan onderliggende dame bereikte. Sperma dat daarbij per abuis buiten de mond terecht kwam werd enthousiast weer opgelikt teneinde de verloren druppels weer in het snowball-spel te betrekken.

Dit keer op keer terugkerende tafereel was op zich al een feest om te aanschouwen (wat een ongehoord geil gezicht zeg) maar persoonlijk smaakte ik aansluitend ook nog eens het onbeschrijfelijke genoegen dat de dames bereid waren hun sneeuwbal na afloop met mij te delen, een opofferingsgezindheid die vermoedelijk alleen kan worden begrepen door iemand die beseft dat de term "cadeautje" geen overdrijving is en waarvoor ik de dames dan ook uiterst dankbaar ben. Mijn schuldgevoel over deze sperma diefstal werd gelukkig een beetje verzacht toen Dominic tegen het eind van de avond (na een demonstratie creatief met sperma waarbij ze mijn hele gezicht inclusief haar onder smeerde) opmerkte "moet je zien hoe hij als een jonge speelse hond loopt te genieten.... leuk he".

Over creatief met sperma gesproken, omdat het Dominic's afscheidsparty was (ze vertrekt helaas naar het buitenland, hoog tijd dat de overheid eens maatregelen neemt om de export van dit soort nationale schatten te verbieden) ontving ze uit de handen van Dian een boekje met sperma-recepten, wat met veel plezier in ontvangst werd genomen".
 
Laatst bewerkt:
Kinderachtig hoor, is toch van jezelf?? Proef je het ook eens 🙂

Een snowball. Mij niet gezien.

Ik begrijp de tegenzin van die man om zijn eigen sperma te proeven. Ik was vroeger (40jaar geleden) ook zo. Mijn partner (nu ex) was geweldig in het pijpen, en ze had geen schrik van een lekkere lading vers warm zaad dat ze telkens helemaal lekker doorslikte zonder ook maar één druppel te morsen. Maar op een keer kwam mijn vrouw nadat ze me gepijpt had en ik haar mond lekker volgespoten had met haar mond naar me toe en wilde ze me met haar volle mond met sperma lekker tongzoenen. Even wilde ik me terugtrekken en niet op haar voorstel ingaan, maar in een flits schoot het door mijn hoofd "Zij neemt mijn sperma toch ook in haar mond en slikt het toch ook door, waarom ik dan niet?" En sindsdien ben ik er wel voor gewonnen. Wel zolang het mijn sperma is, niet dat van een ander. Evengoed als ik haar kutje volgespoten had vond ik het ook lekker geil om dat volgespoten kutje lekker uit te likken, en desgevallend nog heerlijk spermatongzoenen. Wij vonden dat heel lekker en geil.
Misschien moet Vanderlindemedia deze visie eens nader bekijken. Wellicht probeert hij het dan ook eens. En wie weet verandert hij van gedacht en kan hij er nadien ook van genieten. Maar dat moet hij natuurlijk voor zichzelf uitmaken, en ik veroordeel hem niet mocht hij toch weigerachtig blijven. Dat is tenslotte ieders, persoonlijke smaak en/of voorkeur.
 
Laatst bewerkt:
Er zijn een paar dingen die absoluut niet voor zullen komen in mijn leven. Een Snowball is daar een van. Ieder z'n ding, toch?

Ik heb dat met mijn ex gehad. Ik leerde haar net kennen en we hielden het de eerste 3 weken op een daten. Ik stond op knallen de eerste dag dat we seks hadden. Ik heb werkelijk alles ondergeknald, van haar buik, borsten, gezicht tot aan de bank, kast, kleding erachter. Ze gaat rechtop zitten, "Kiss me" terwijl het zaad van d'r gezicht druipt.

Ik bleef bij m'n standpunt. Hier is een doek lieve schat.
 
Ben ook een keer bij een dame geweest waarbij een klant geen problemen mee had om zijn eigen sperma uit haar mond te proeven. Wilde ze het ook bij mij proberen; ook al lag ik nog heerlijk in de 7e hemel na te genieten, ik reageerde heel koel en beheerst "wipe your mouth first"... Wil mijn donatie absoluut niet geretourneerd krijgen; zowel niet in mijn gezicht als in mijn mond; niet mijn ding! 🫣😅

P.S. cim als ze het zelf wilt; ben vrij makkelijk in hoe en waar ik kom áls ik maar kom. 😉
 
Er zijn een paar dingen die absoluut niet voor zullen komen in mijn leven. Een Snowball is daar een van. Ieder z'n ding, toch?

Ik heb dat met mijn ex gehad. Ik leerde haar net kennen en we hielden het de eerste 3 weken op een daten. Ik stond op knallen de eerste dag dat we seks hadden. Ik heb werkelijk alles ondergeknald, van haar buik, borsten, gezicht tot aan de bank, kast, kleding erachter. Ze gaat rechtop zitten, "Kiss me" terwijl het zaad van d'r gezicht druipt.

Ik bleef bij m'n standpunt. Hier is een doek lieve schat.
Daarom nu je ex.
 
Er zijn een paar dingen die absoluut niet voor zullen komen in mijn leven. Een Snowball is daar een van. Ieder z'n ding, toch?

Ik heb dat met mijn ex gehad. Ik leerde haar net kennen en we hielden het de eerste 3 weken op een daten. Ik stond op knallen de eerste dag dat we seks hadden. Ik heb werkelijk alles ondergeknald, van haar buik, borsten, gezicht tot aan de bank, kast, kleding erachter. Ze gaat rechtop zitten, "Kiss me" terwijl het zaad van d'r gezicht druipt.

Ik bleef bij m'n standpunt. Hier is een doek lieve schat.
Ik ontmoet nooit dat soort meisjes. :(
 
Een snowball...... Ik kende dit tot voor kort niet.
Enkele weken geleden was ik bij een voor mij bekende dame in een privéhuis. Heerlijke seks gehad en uiteindelijk in 69 geweldig klaargekomen. De dame draait zich om en komt met volle mond boven me hangen. Gebaart dat ik m'n mond moet openen en laat voorzichtig het sperma in m'n mond lopen om vervolgens over te gaan tot heerlijk tongzoenen. Wat een vreselijk geile ervaring! Geweldig gewoon.


Toen dat gebeurde moest ik aan een uitspraak van wijlen Pim Fortuin denken. Die zei dat je aan de smaak van sperma kon proeven wat de man een dag ervoor gegeten had.
 
Ik heb 1 keer opgetreden als guy voor een bull dingetje. Ik heb een italiaanse lerareres hier in Zuid-Europa gedaan, en als threatment een goede facial. Haar man in de andere kamer die mee zat te luisteren wou dat klusje klaren. Ook soort cum kiss en toestanden.

Was vrij snel weg. Jaren later zijn ze verhuisd weer naar Zwitserland en intussen gescheiden. Zelf is ze lesbisch gekeerd. Merendeels om de abuse die ze moest doorstaan van haar man. Die genoot daar gewoon van als vreemde haar neukte.

Blijft een vreemd wereldje.
 
Kinderachtig hoor, is toch van jezelf?? Proef je het ook eens 🙂
Been there, done that! Was een uit de hand gelopen afspraak met een dame ik mocht in haar mond komen als we daarna zouden zoenen. Was daarna een intense tongzoen! Vond het niet echt vies, en met de juiste dame en sfeer doe ik het weer!

dame dacht dat ik er zo maar een kusje zou geven, en was ook blij verrast hier door.
 
Een snowball...... Ik kende dit tot voor kort niet.
Enkele weken geleden was ik bij een voor mij bekende dame in een privéhuis. Heerlijke seks gehad en uiteindelijk in 69 geweldig klaargekomen. De dame draait zich om en komt met volle mond boven me hangen. Gebaart dat ik m'n mond moet openen en laat voorzichtig het sperma in m'n mond lopen om vervolgens over te gaan tot heerlijk tongzoenen. Wat een vreselijk geile ervaring! Geweldig gewoon.


Toen dat gebeurde moest ik aan een uitspraak van wijlen Pim Fortuin denken. Die zei dat je aan de smaak van sperma kon proeven wat de man een dag ervoor gegeten had.
Ik vraag wel eens aan dames die CIM aanbieden of ze dat willen. De meeste dumpen het alsof het de wasbak is. Jammer zoveel leuks van te maken. Bovendien super geil.
 
Nu is deze discussie al een tijdje aan de gang, en toch wil ik mijn bescheiden menig er bij doen.

Voor mij zijn er twee werelden: thuis en DVP

Thuis: zo af en toe geef ik aan dat ik gewoon CIM wil hebben. Heerlijk, vooral als het een iets langere pijpsessie was en er bij het klaar komen een goede hoeveelheid in tien tot vijftien stoten in haar mond belanden. Helaas wil ze niet slikken, dus af en toe spuugt ze het uit, maar meestal loopt ze snel naar de badkamer incl mondspoeling.

DVP: ik doe 99,99% MC. En doorgaans is het bij mij zo dat er eerst pijpen op het programma staat en dan neuken. Het aantal dames waar ik CIM (MC) heb gedaan is dan ook klein. En door het condoom is er dus geen geklieder/gesnowball met de mannenpap.
 
Als je er te veel van eet ja. Maar bijna elke vorm van inname, of het nu gaat om voedsel, medicijnen of drank, kan de smaak van sperma of zelfs vaginaal vocht beïnvloeden.

En u denkt dat ik na tig jaar sperma in mijn mond krijgen, dat niet wist?

Ik ken inmiddels al die smaken al ( bitter, zout, zoet, ranzig ) en heb zelfs al bijna zwart gekleurde sperma meegemaakt.
 
Ik zoek graag naar cim, is dominant, vind ik leuk als je ziet dat ze zich ervoor extra inzetten dat het eraan gaat komen.
Maar nog gevoeliger ben ik als ze dan blijven sutsen en doordoen met pijpen. In ruil om te blijven doorgaan spuit ik nog liever niet in de mond maar dat ze direct na het kwakje terug verder pijpen tot hij even terug slap hangt. Als ze maar blijven verder pijpen na het spuiten.
Ik ben nog niemand tegengekomen die geen cim aanbiedt maar wel direct na het klaarkomen verder pijpt en het laatste drupje sperma eruit wil zuigen.
Heeft dat ook een benaming of afkorting als je wil dat ze verder pijpen na het klaarkomen?
Suck it dry 😉
 
Terug
Bovenaan Onderaan