Klaarkomen in mond

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Verder pijpen na klaarkomen in mond kan alleen als ze alles doorslikt, is haar mond leeg en blijft ze jou pijpen, effe ademen misschien en nagenieten van je en gewoon door pijpen tot je echt niet meer kan. Deze dames houden echt van je sperma want ze slikken het.
Hier hou ik erg veel van
In Groningen heb ik hier een dame voor en in Friesland ook
Soms moet ik heel hard kreunen zo lekker dit🥰😍♥️
Klaarkomen in de mond is het lekkerste manier om klaar te komen.
Dat is ook mijn mening
Klaarkomen in de mond is het lekkerste manier om klaar te komen.
 
Laatst bewerkt:
Vind zelf het klaarkomen over gezicht en in de mond tijdens een gangbang het geilste om te doen en naar te kijken. Slikken niet zo belangrijk. Juist geil om het zaad eruit te zien lopen als de volgende zich klaarpompt. Hoe meer zaad hoe beter…
 
Een snowball...... Ik kende dit tot voor kort niet.
Enkele weken geleden was ik bij een voor mij bekende dame in een privéhuis. Heerlijke seks gehad en uiteindelijk in 69 geweldig klaargekomen. De dame draait zich om en komt met volle mond boven me hangen. Gebaart dat ik m'n mond moet openen en laat voorzichtig het sperma in m'n mond lopen om vervolgens over te gaan tot heerlijk tongzoenen. Wat een vreselijk geile ervaring! Geweldig gewoon.


Toen dat gebeurde moest ik aan een uitspraak van wijlen Pim Fortuin denken. Die zei dat je aan de smaak van sperma kon proeven wat de man een dag ervoor gegeten had.

Waar/welke dame was dit? Kun je mij een privé bericht sturen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan