Klaarkomen op gezicht (facial)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vorige week kreeg ik de volle lading in mijn gezicht toen de Dame ging squirten, toen ze op mijn borst zat.
Heb ik een keer gehad en dat was ook ongevraagd. En net als andersom kan ik melden dat ik daar ongevraagd en onaangekondigd zeker niet van gediend ben en dat heb ik haar ook even laten weten. Zoiets werkt nl beide kanten op in mijn beleving.
 
ik heb op de een of andere manier ineens trek gekregen in een broodje Shoarma met knoflooksaus.
Haha. 25 jaar geleden kwam een man in het ziekenhuis in zwolle omdat hij erg beroerd was na het eten van een broodje shoarma met knoflooksaus. Dat was zo erg dat zijn maag leeg gepompt werd. Na onderzoek bleek er 9 verschillende sperma in de knoflooksaus te hebben gezeten.
 
Heb ik een keer gehad en dat was ook ongevraagd. En net als andersom kan ik melden dat ik daar ongevraagd en onaangekondigd zeker niet van gediend ben en dat heb ik haar ook even laten weten. Zoiets werkt nl beide kanten op in mijn beleving.
Squirtvocht is itt sperma wel smaak en reukloos. Maar heb ook liever dat ik gewaarschuwd word. 2 keer meegemaakt. Wel leuk nog. 1 keer alles doorgeslikt. En dat was veel meer dan bij een man
 
Haha. 25 jaar geleden kwam een man in het ziekenhuis in zwolle omdat hij erg beroerd was na het eten van een broodje shoarma met knoflooksaus. Dat was zo erg dat zijn maag leeg gepompt werd. Na onderzoek bleek er 9 verschillende sperma in de knoflooksaus te hebben gezeten.
Broodje 🐒
 
Nog nooit gedaan en ik zit er ook niet op te wachten. Er is geen heerlijker gevoel dan diep in een vrouw klaar te komen, al is het dan in een rubbertje. Waarom zou ik dat opgeven om alsnog zelf aan m'n lul te staan trekken? Ik zie er de meerwaarde niet van in. Ben wel eens over lichaam/borsten klaargekomen als het op een andere manier niet wou lukken, maar m'n eerste keuze zou het niet zijn. En dan nog liever borsten dan gezicht, dat vind ik toch net wat erotischer.
 
Nog nooit gedaan en ik zit er ook niet op te wachten. Er is geen heerlijker gevoel dan diep in een vrouw klaar te komen, al is het dan in een rubbertje. Waarom zou ik dat opgeven om alsnog zelf aan m'n lul te staan trekken? Ik zie er de meerwaarde niet van in. Ben wel eens over lichaam/borsten klaargekomen als het op een andere manier niet wou lukken, maar m'n eerste keuze zou het niet zijn. En dan nog liever borsten dan gezicht, dat vind ik toch net wat erotischer.
Billen! En dat het er dan tussen loopt..... Hemels
 
Laatst bewerkt:
Mijn girl heeft wel een sperma fetish, dus klaarkomen op het gezicht vind ze zeker leuk. Inderdaad een beetje vernedering, objectivation, maar dat vind ze ook erg leuk. Bij een gangbang gaat ze meestal wel op de knieën.
 
Het waarom van Facials?

Nou, omdat het in diverse natuurfilms te zien is.
En er komt nog iets bij: het is een act van dominatie. Normaliter staat de man boven de vrouw, zij is op haar knieen, dus al een onderwerping. Dan is het de act van het insmeren van haar gezicht (het ego van iemand) met de niet-echt lekkere mannenjoghurt. Dus ook een handeling waar de man in controle is en de vrouw hoort te doen wat de man wil.

Ramen - haast nooit.
Priveontvangst - paar keer gedaan
Thuis - zo af en toe, vooral als ik een paar dagen geen seks had. Dan komt er meer uit, dus is het effect beter.

Groot punt blijft het raken van het doel. Wat beter gaat als ik zelf op mijn knieen zit en mijn vrouw zijdelings voor me ligt. Dan kan je, zeker na het eerste schot, nog een beetje corrigeren. Vooral is mijn lul dan al op haar gezicht, dus niet de afstand van een halve meter. Als ze dan nog het gezicht iets op zij draait, kan het feest beginnen. Ik voel me dan eventjes Peter North. Als ik klaar ben wil ze eigenlijk meteen naar de badkamer, maar het lukt zo nu en dan om haar op bed vast te pinnen en haar te vertellen hoe mooi ze er op dit moment uitziet. Of ze een nieuwe make-up heeft, vraag ik dan :ROFLMAO:

Maar het is iets wat je beter van te voren afspreekt.
 
Nog nooit gedaan en ik zit er ook niet op te wachten. Er is geen heerlijker gevoel dan diep in een vrouw klaar te komen, al is het dan in een rubbertje. Waarom zou ik dat opgeven om alsnog zelf aan m'n lul te staan trekken? Ik zie er de meerwaarde niet van in. Ben wel eens over lichaam/borsten klaargekomen als het op een andere manier niet wou lukken, maar m'n eerste keuze zou het niet zijn. En dan nog liever borsten dan gezicht, dat vind ik toch net wat erotischer.
Zo denk ik er ook over. Ben je lekker bezig ga je alsnog voor een handmatig einde. Kan je er net zo goed onder de douche een slinger aan geven.
 
Het is toch een prachtig gezicht om een mooi meisje voor je te zien zitten op haar knietjes, en dat ze dan met haar ogen dicht naar boven kijkend zit te wachten op wat komen gaat. Ik vind dit een stuk spannender dan dat het ergens daaronder in een rubber zakje komt zonder dat ik wat zie gebeuren.
Jammer dat er zo weinig zijn die het willen, en dat je het van te voren meestal ook niet weet.
Gelukkig de laatste tijd een aantal keer geluk gehad dat ze het toelieten.
 
Zo denk ik er ook over. Ben je lekker bezig ga je alsnog voor een handmatig einde. Kan je er net zo goed onder de douche een slinger aan geven.
Het allerlekkerste..... Maar dat is niet simpel en je time management moet optimaal zijn. Is neuken... En net voor je komt eruit, condoom af en klaarkomen in haar mond. Dan zoenen.. Geloof me, dat is the holy grail, voor mij althans
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan