Recensie Klassedame/Sofie, Zele 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wandeleer

Stamgast
Forumpionier
486
03/07/21
299
9
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
Gesproken taal
Nederlands
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/aanwezig-vanaf-8-nov-sofie-echte-belgiche-gfe.html
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)

Iemand die onlangs nog deze dame bezocht heeft? Laat altijd de dag op afspraak zelf afweten of laat je gewoon voor de deur staan op afgeproken tijdstip waarna je dan een excuus krijgt dat het niet doorgaat. Was voorheen altijd correct en zeer klantvriendelijk, opgemaakt in lingerie. Nu niets meer van te merken.
 

Iemand die onlangs nog deze dame bezocht heeft? Laat altijd de dag op afspraak zelf afweten of laat je gewoon voor de deur staan op afgeproken tijdstip waarna je dan een excuus krijgt dat het niet doorgaat. Was voorheen altijd correct en zeer klantvriendelijk, opgemaakt in lingerie. Nu niets meer van te merken.
Een echte ramp
 
aantal jaar geleden ooit eens bij geweest toen ze nog de kanten van Asse ontving. Was toen redelijk OK, daarom nog eens bij haar langs geweest in Zele vorig jaar. Toen ze de deur open deed, leek het net of ze pas uit bed kwam. Heeft zich wel geexcuseerd en de tijd genomen om zich op te maken (deze tijd werd gelukkig wel niet meegerekend). Al bij al was de goesting vlug over om er nog iets van te maken, heb me dan maar laten klaarpijpen. Na de daad gevraagd of ik even naar het toilet mocht ... had ik beter niet gedaan ... rommelige badkamer, kapotte wc-bril, maar vooral een vol gescheten wc-pot?. Kon toen niet snel genoeg buiten zijn !
 
Ooit 1 keer bij geweest in Zele nooit meer wat is mij dat daar .
Om te beginnen lag in de zetel een gedrogeerde oma denk ik en zij zelf absoluut niet proper en wat een buik . Ze nam mij mee naar boven waar het niet te houden was van de stank .
Heb gezegd verdorie heb mijn geld in de wagen laten liggen leugentje om best wil en weg was ik .
Was echt content dat ik in mijn auto zat want daar doe je iets op .
Ziet mij zeker nooit meer terug
 
Ooit 1 keer bij geweest in Zele nooit meer wat is mij dat daar .
Om te beginnen lag in de zetel een gedrogeerde oma denk ik en zij zelf absoluut niet proper en wat een buik . Ze nam mij mee naar boven waar het niet te houden was van de stank .
Heb gezegd verdorie heb mijn geld in de wagen laten liggen leugentje om best wil en weg was ik .
Was echt content dat ik in mijn auto zat want daar doe je iets op .
Ziet mij zeker nooit meer terug
Weer eentje op de zwarte lijst ?
 
Iemand die onlangs deze dame nog bezocht heeft? Ontvangt ze nog steeds in zo'n rommelige ruimte? En doet ze terug wat meer de moeite of doet ze nog steeds de deur open alsof ze net wakker is?
 
Ik ben bij haar geweest en was perfect .iemand afbreken is makelijk.ze beschrijft aL goed en toch ......... mij heeft ze als vaste klant en wees blij dat er zo een dames zijn
Nogmaals deze dame is top en al ben ik nieuw heb evenveel rechten als jullie.jullie houden er van om dames af te breken straks is er geen enkele belgiche dame over terwijl het een toppertje is
 
@Banaan: je zou moeten tevreden zijn, je zal ze helemaal voor je alleen hebben. En tip van de dag; begin met uw recensie!!!!!!!
Want nu heb je welgeteld NUL credibiliteit. Wandeleer is klaarblijkelijk al op veel plaatsen geweest en heeft al veel recensies geplaatst. Dus ofwel mogen we hetzelfde van u verwachten, ofwel ben jij hier de oplichter!
En janken zoals dit (11:45, dan 13:58 en dan 14:04) weet reguliere bezoekers al genoeg hoor wat er aan de hand is.
 
Laatst bewerkt:
Veel succes.
Maar denk dat het bij een eenmalig bezoek zal blijven .
Heb er vorig jaar ook eens bij geweest absoluut geen herhaling voor mij.
En inderdaad haar foto's zien er goed uit maar je gaat zien dat je een dame gaat zien die er niet zo stralend uit ziet zoals haar foto's.
Breng een verslag uit daarachter .
 
Zou terug in Zele ontvangen. Vroeger altijd zeer verzorgde dame geweest in Asse en zeer interessante service zoals mogelijkheid nzc indien gewenst. Geen idee of dit nu nog het geval is na al deze reacties. Zijn idd niet bijster goed... was nochtans vroeger zeker de moeite waard. Volgens mij had ze vroeger zeer veel (terugkerende) klanten. Zou niet zo verwonderlijk zijn als ze er veel verloren heeft als ze zelf geen moeite meer doet om haar klanten opgemaakt en proper te ontvangen. Nochtans dat als ze een kapsterbezoekje brengt en een lijntje mascara draagt ze een zeer mooie sexy vrouw is. Zou haar zo boeken voor een uurtje of 2 dan. Vroeger was ze echt wel top en altijd zeer vriendelijk!!
 
Da's dan een verschil van dag en nacht.
Ik wandel al 35 j en heb al heel wat damens bezocht, goeie adressen slechte adressen geile adressen aangename adressen en ook barslechte adressen.
Wel deze dame zit wel in de laatste benoeming.
Ik heb geen probleem met haar dikte maar wel van het niet proper zijn van waar je de sex moet doen en haar foto's beloven veel op haar advertentie maar als ze recente foto's zou plaatsen zou het veel minder zijn en ik weet uit ervaring dat er nog zulke damens zijn maar ze zijn jammer genoeg geen geile sex waard .
Zulke damens zouden ermee moeten stoppen of de moeite doen om hun klanten correct en proper te ontvangen.
Iedere dame is vrij van doen maar ze moeten dan ook de negatieve commentaar er maar bij nemen .
Als ik eens naar het skw ga ,dat ik niet veel doe wel dan is het daar wel aangenaam om te vertoeven de soms mindere service moet je er daar ook bij nemen maar het is er aangenaam terwijl je bij deze dame komt met een onverzorgde kamer waar je geen aangenaam gevoel krijgt .
Tot besluit deze dame is misschien in het verleden net geweest wel dan is ze nu de andere kant van de medaille.
 
ik ken deze dame al lang van als ze nog in Lebbeke ontving, daarna naar Asse op beide plaatsen vond ik haar top, mooie locatie en goede diensten, daarna heb ik haar nog eens gedate in de buurt van Oudergem en daar ging het al verkeerd, het was band werk de een buiten en de ander stond al te wachten aan de deur enkel en louter nog uit op geld, spijtig
 
ik ken deze dame al lang van als ze nog in Lebbeke ontving, daarna naar Asse op beide plaatsen vond ik haar top, mooie locatie en goede diensten, daarna heb ik haar nog eens gedate in de buurt van Oudergem en daar ging het al verkeerd, het was band werk de een buiten en de ander stond al te wachten aan de deur enkel en louter nog uit op geld, spijtig
Heb jij haar destijds zc geneukt? Ik heb het ook al meegemaakt dat ik naar buiten ging en de volgende al stond te wachten. Kan je maar eens nagaan hoeveel man er per dag haar kut komt volspuiten. Misschien wel minstens 5. Een sexy bbw kunnen volspuiten voor 40€... daarmee heeft ze de voorbije + - 10 jaar al zeker 200 man mee kunnen overtuigen van alle oorsprong. Kan je net zo goed Russische roulette spelen. Jammer dat ze niet meer haar klanten proper ontvangt. Is nochtans een zeer belangrijk aspect en bepaald grotendeels of de klant zal terugkeren of niet, ongeacht welke diensten ze levert.
 
Als ik de berichten lees van de bovenstaande heren denk ik dt het verstandig is om een andere dame uit te zoeken om een alleenstaande man te verwennen.
Jammer de foto's zijn. echter weel hoopgevend.
 
Ik lees hier dat ze "een interessante service" nzc aanbiedt...nee danku. Ik wandel graag maar ben wel helder in men hoofd. Geen zin om de zoveelste te zijn die er condoomloos in ligt te roeren.
 
waar de wandeleer en zijn vrienden deze slechte reviews vandaan halen laten we zomaar. een ding is zeker ik en een paar vrienden zijn onlangs bij haar geweest en alles was daar dik in orde .mvg
 
Je hebt onlangs bij haar geweest terwijl ze al maanden niet ontvangt via haar eigen advertentie gelezen .
En pas op ieder zijn smaak maar dan heb jij en je zogenaamde vrienden een smaak waar de slonzige kamer en het onverzorgde geen rol speelt voor jullie heb daar geen probleem mee hoor maar ik heb het bij mijn eenmalig bezoek wel gezien daar.
 
geachte heer wandeleer, het is niet omdat men nog maar pas op dit forum aanwezig is dan men helemaal geen ondervinding heeft in het bezoeken van verscheidene dames , niet iedereen houdt ervan om over de dames te praten in positieve of negatieve zin .Mvg
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan