Kleding / ritsenfetish

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Zipperz

Wandelaar
Forumpionier
25
08/07/21
15
1
Ik heb een fetish voor hoodies met metalen ritsen zoals op de foto's. Welke DVP is er voor in om deze kleding te dragen tijdens de sex?


YKK rits 1.jpgYKK rits 2.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat als je 't gewoon voorstelt bij iedere DVP van je gading dat die er geen probleem mee hebben.
Ze zien en doen wel gekkere dingen. Misschien zelf meenemen omdat ze dat niet in de kledingkast hebben hangen.
Het leek me geil om te neuken met een DVP terwijl ze een donsjas zoals Moncler e.d. aanhad.
Vonden ze absoluut geen probleem en vonden het gevoel zelf ook wel geil.
Gewoon vragen dus.
 
Kun je uitleggen wat je precies opwindend vindt aan een rits? Het open en dicht ritsen oid?
Screenshot_20230225-013230_WhatsApp.jpgScreenshot_20230225-014157_Gallery.jpg

Het design van ritsen zoals op de foto's, het geluid van het metaal, het open en dicht ritsen.
Ik vind het opwindend als vrouwen deze kleding dragen tijdens sex.

Screenshot_20230225-013223_WhatsApp.jpg
Screenshot_20230225-025105_Gallery.jpg

Tijdens een date met een DVP wil ik gepijpt worden met dit korte broekje aan. Zij opent de rits en begint te pijpen terwijl ik dan met de rits speel.
Heb een DVP bezocht die zei dat ze het erg geil vond. Ze ging tijdens het pijpen een paar keer aan de rits likken. Ze begon ermee te spelen met haar tong waarin ze een piercing had. Daarbij maakte het metaal een heerlijk kinky geluid
 
Laatst bewerkt:
Wie heeft er ook een kleding- of ritsenfetish?
Voor ritsenfetish voel ik eerlijk gezegd niks. Maar sex zonder nylonkousen dat is voor me een conditio sine qua non. Een meisje zonder mooie voeten en nylons (liefst vastgeknoopt aan jaretellles) dat is een not-done. Hoe mooi ze ook mag zijn. Ik begrijp je verlangens. En in een ramenbuurt zal je dit wellicht nooit tegenkomen. En zezelf meebrengen? Dan is de spanning dan ook al voor de helft voorbij.
 
Ik denk dat als je 't gewoon voorstelt bij iedere DVP van je gading dat die er geen probleem mee hebben.
Ze zien en doen wel gekkere dingen. Misschien zelf meenemen omdat ze dat niet in de kledingkast hebben hangen.
Het leek me geil om te neuken met een DVP terwijl ze een donsjas zoals Moncler e.d. aanhad.
Vonden ze absoluut geen probleem en vonden het gevoel zelf ook wel geil.
Gewoon vragen dus.
En met welke dames op Kinky of Redlights heb je dat gedaan?
 
Inmiddels niet meer actief denk ik. De eerste was een blonde russische van rond de 40 in Middelburg. De tweede keer een rondborstige dame in Vlissingen. Ik vind het af en toe geil om ze te gebruiken samen. Zal het melden als ik ze terug kan vinden. Heb nu een fwb die daar wel voor te vinden is.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan