WHEM Kleopatra Sint Pieters Leeuw

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hallo medewandelaars, is er iemand al bij deze dame langs geweest?
Ik ben aan het twijfelen om een afspraak te maken want vind ze er wel geil uitzien.

Ikke tijd geleden.
Was niks speciaals.
Is in het echt toch minder geil vond ik.
 
Paar dagen geleden bij geweest maar heb mij vlug gekeerd… is inderdaad de meid van de foto's maar dan wel met 25 kg extra… wegblijven tenzij je valt op hangborsten en vetrollen…
 
Ben er ook een tijd geleden bij langs geweest. Is inderdaad wat zwaarder gebouwd rond het middel dan wat de foto's laten zien. Ze liet haar wel vrij hard nemen maar begint wel snel te zagen of je bijna klaarkomt. Aangezien ik betaald had voor mijn tijd bleef ze dan toch doorgaan tot ik klaarkwam.

Al bij al voor de prijs nog goed voor je zaad eens kwijt te geraken.
 
Jaren geleden heb ik er zelf ook een bezoekje bij gebracht en is zeker geen hoogvlieger. Ze ligt er maar bij en neemt weinig initiatief. Ze wil dat je zo snel mogelijk klaarkomt zodat je snel weer vertrekt.

Ben er nooit meer teruggeweest. Het is wel zo dat ze eruit ziet zoals op de foto's.
 
Jaren geleden heb ik er zelf ook een bezoekje bij gebracht en is zeker geen hoogvlieger. Ze ligt er maar bij en neemt weinig initiatief. Ze wil dat je zo snel mogelijk klaarkomt zodat je snel weer vertrekt.

Ben er nooit meer teruggeweest. Het is wel zo dat ze eruit ziet zoals op de foto's.
Jaren geleden bij geweest maar je bevestigd wel dat ze er uit ziet zoals op de foto's? Tja, ik zag er jaren geleden ook beter en magerder uit dan nu hoor. 🤣
 
Jaren geleden bij geweest maar je bevestigd wel dat ze er uit ziet zoals op de foto's? Tja, ik zag er jaren geleden ook beter en magerder uit dan nu hoor. 🤣
Ja ik bedoelde ermee dat het geen andere vrouw is die je daar aantreft.
Vroeger leek ze van figuur toch goed op de foto's maar na al die jaren zal het wel wat veranderd zijn 😅
 
Terug
Bovenaan Onderaan