Recensie Kloe, Amsterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Didyouseeme

Vaste klant
115
12/12/21
175
39
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
17cm
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/amsterdam/9357800-kloe
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag kloe een app gestuurd omdat ik haar advertentie doorgestuurd kreeg van een vriendin (trans) die ik al een tijdje bezoek omdat ik van dikke billen hou.

Na de nodige vragen gesteld te hebben, afspraak gemaakt en ik was onderweg richting Amsterdam zuid, eenmaal aangekomen even parkeren (betaald) en naar boven. Kloe deed netjes de deur open en ben met haar naar de kamer gelopen. Hier mocht ik me uitkleden en ben ik daarna even gaan douche. Hierna even het financiële gedeelte afgerond en toen begonnen met zoenen, hierna ben ik heerlijk gepijpt doet ze vol met overgave en heb ik haar ook nog even hard gezogen haar penis is niet super groot maar wel heel dik. Hierna heb ik haar lekker hard van achter genomen en het condoom volgespoten.

Ik heb hierna zelf aangegeven dat het wel klaar was had voor een uur betaald maar was 40 minuten binnen, ik had al me kruit verschoten en hier komt het enigste min puntje naar mijn mening ze spreekt eigenlijk alleen spaans en ik ken alleen een paar woorden. Verder een goede date en weer een les om voor de eerste x gewoon een half uurtje te doen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan