Klok in de kamer

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ardyv

Vaste klant
162
31/03/25
179
1
Deze week was ik nog in het SKW bij de Nederlandse dame Angel.
Op zich al uniek , een jonge slanke lange NL dame achter de ramen . Ook gezien de erg goede service die ze biedt.
Maar in de kamer hing een grote klok , zo kon ik zien dat de date 23 minuten duurde , er was voor 20 betaald dus helemaal oke.
Nooit eerder meegemaakt dat er een klok hing , maar zou mooi zijn als meer raamdames dat zouden doen. Is ook een teken van kwaliteit.
Ik ga zeker nog n keer terug klok kijken.
Ik vond het echt bijzonder.

Heb persoonlijk ook liefst dat er ergens een klok zichtbaar is!
Bij die langere dates verlies je dus echt soms wel alle besef van tijd...
Heb 1 keer meegemaakt dat de dame dat niet had en ik had met haar afgesproken dat ik een uur zou blijven. Maar door het tetteren tussen de seksrondes door zat ik er uiteindelijk 3 uur binnen. Ik neem nooit extra geld mee dus ik stond daar een beetje met mijn mond vol tanden. Ik wou de keer erop dan wat extra geven, maar die is er spijtig genoeg nooit gekomen.

Klokkijksters worden vooral in thuisontvangst juist als negatief ervaren.

Veel ervaren dames gebruiken ook vaak subtielere manieren om de tijd bij te houden: een muziek playlist bijvoorbeeld.
Of discreet ergens een polshorloge hebben liggen.

Maar... ik wil ZELF weten 'hoe lang we nog hebben'. Kwestie van m'n hoogtepunt niet op 'het laatste moment' te moeten afhaspelen!

Bij Claudia hangt er ook één. Ik vind het gemakkelijk, dan hoef ik niet op mijn eigen horloge te kijken. De stress van niet weten hoe lang je bezig bent, dan begint hij te weigeren. Maar en dame die je al 3 jaar bezoekt en waar je plots een wekker ziet staan en die na 10 minuten zegt dat je tijd om is dat wordt een te mijden dame . Maar 20 minuten krijgen, dat begint ook al een uitzondering te worden, meestal zijn het maar 15 minuten, en dan kijken ze kwaad als je niet meer binnengaat..
Ik weet nog vóór c#rona dat de dames op hun gsm aan het tokkelen waren en ik dacht altijd dat het was om een andere dame te waarschuwen dat ze een klant had, maar nu blijkt het gewoon om de wekker te zetten. Eén keer zei een dame dat de wekker op twintig minuten stond. In de prive-ontvangst heb ik niet anders geweten daar hangt er altijd één maar in skw is het een uitzondering.

Bij de meeste dames waar ik kom hangt er een klok aan de muur daar heb ik geen probleem mee. Wat mij wel een keer over komen is dat de dame een eierwekker zette voor de daad begon. Dit was voor mij een no go ondanks het een heel plezierig bezoek was.

Bij de meeste dames waar ik kom hangt er een klok aan de muur daar heb ik geen probleem mee. Wat mij wel een keer over komen is dat de dame een eierwekker zette voor de daad begon. Dit was voor mij een no go ondanks het een heel plezierig bezoek was.
Timers op gsms vind ik ook wel een irritant dingetje dan ben je het leuk aan het maken en dan dat irritante toontje en alle wind instant uit de zeilen dan mag ze nog zeggen doe verder dan is het plezier weg.

Je hebt wel ritme, maar de mijne zou weigeren. Vroeger verbaasde het me wel dat er dames waren die zeiden: "Uw tijd is om", maar geen klok, geen horloge hadden en niet constant op hun gsm keken.
Nu kijken sommige dames op mijn horloge om de tijd bij te houden.
Ooit hoorde ik een klant zeggen dat hij de tijd ging bijhouden,de dame zei oké.

Heb persoonlijk ook liever dat zij -zo'n 20min voor het einde- je er even op attent maakt... dat het 'bijna tijd is'. Heb je nog de gelegenheid om er een mooi eind aan te breien!

Een paar van mijn vaste dames houden volgens mij nooit de tijd bij; meestal plannen ze hun afspraken ruimschoots in inclusief napraatje, douchen en een rustpauze voor zichzelf zodat ze zich niet hoeven te haasten en volledig opgeladen klaar staan voor de volgende klant.

De meeste hebben allemaal wel een manier om de tijd bij te houden...
  • Een klokradio of klok
  • Soms een klein subtiel klokje
  • Een timer op de GSM
  • Je moet eens kijken hoeveel dames hun horloge aan houden
  • Een playlist waarbij liedje x de verstreken tijd aangeeft
  • Ooit een gehad die de Bolero van Ravel afspeelde (full version) en dat was nog geweldige muziek om op te seksen ook.
Of gewoon dames die niet op de klok kijken en waarbij het ook niet uitmaakt dat een uur 75 minuten duurt.

Terug
Bovenaan Onderaan