WHEM Knuffel, Venlo

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb proberen af te spreken met haar maar was een heel raar gesprek. Ze gaf aan vanaf 14.00 uur de planning te maken en uiteindelijk maar geappt en gevraagd hoelaat ik bij haar kon zijn. Uiteindelijk gaf ze aan "niemand" ze had niemand gepland..... heel apart gesprek verder , dacht dat ze evt door omstandigheden niemand had gepland maar de dag erna en die dag erna ook helaas 0 op het request
 
Ik heb ooit eens een date met haar gehad omdat de nood nogal hoog was en kon toen dezelfde avond nog terecht. Via sms alles geregeld. Ze vroeg nog of ik condooms mee wilde nemen want die had ze niet dus zo geschiede. Ze is vriendelijk en gaf toen aan niet te tongzoenen ivm met haar verkoudheid. Haar man/vriend was boven ivm haar veiligheid omdat ze nogal wat vreemde typjes aan de deur krijgt. Ze heeft mij toen lekker gepijpt en ze zou em er zo induwen zonder condoom en toen ik haar erop wees dat ik ze mee had genomen toen toch maar erom gedaan . Ze zei wel dat ze schoon was en ze zich regelmatig liet testen. Half uurtje binnen geweest en het gebeurde op de bank in de woonkamer. Heb haar in missio geneukt en het condoom volgespoten. toch een vriendelijke meid maar herhalings gevaar weet ik niet, mss als de nood echt hoog is
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan