Recensie Kola, Brecht 3,20 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben aantal keer geweest bij haar lieve dame ziet er goed uit.. haar prive nr gekregen voorheen kwam ik welleens bij haar thuis .. veel plagen en weinig daad elke x zeggen we gaan sex hebben .. met bij betaling is het zeker mogenlijk maar ik ga voor haar geen 150 neer leggen voor een uurtje daar kan ik wat beters voor uitzoeken
bij mij was de extra 2x sex,dus misschien toch eens 150 neerleggen;),geloof niet dat je bij andere meer zult krijgen
 
Dit is een Thaise oma van intussen 50+. Voor 50 € extra mag je sex hebben met haar, zelfs 2x, maar tongzoenen? Nope en pijpen stelt ook niet al te veel voor. Ieder zijn "meug", maar niet echt de mijne.
 
Dit is een Thaise oma van intussen 50+. Voor 50 € extra mag je sex hebben met haar, zelfs 2x, maar tongzoenen? Nope en pijpen stelt ook niet al te veel voor. Ieder zijn "meug", maar niet echt de mijne.
Ze is zeker nog geen 50.
Persoonlijk heb ik wel goeie ervaringen met haar pijpkunsten en haar handtechniek (happy end) is bij de beste die ik al meegemaakt heb.
Ze zoent idd met bijna niemand.
Al bij al krijg je bij haar nog waar voor je geld, ze maakt de tijd netjes en aangenaam vol.
Maar in het algemeen gesproken is er echt wel bloedarmoede aan jonge vrouwen in de wereld van de Thaise salons.
 
Ze is zeker nog geen 50.
Persoonlijk heb ik wel goeie ervaringen met haar pijpkunsten en haar handtechniek (happy end) is bij de beste die ik al meegemaakt heb.
Ze zoent idd met bijna niemand.
Al bij al krijg je bij haar nog waar voor je geld, ze maakt de tijd netjes en aangenaam vol.
Maar in het algemeen gesproken is er echt wel bloedarmoede aan jonge vrouwen in de wereld van de Thaise salons.
50 is maar een schatting van mij, ik kan me dus vergissen. Haar echte leeftijd ken ik niet, maar van een aantal andere Thaise dames ken ik die wel. Ze zien er doorgaans jonger uit dan Europese dames van dezelfde leeftijd. Ik hoef echt geen super jonge poppetjes, maar wat jongere exemplaren zou de sector toch echt wel deugd doen. Veel van de dames die nu actief zijn, waren dat ook al toen ik begon met wandelen, intussen zo'n 25 jaar geleden. Bij all-in verwacht ik toch ook wel wat tz...
Kola is niet echt slecht, maar ik ga er ook niet speciaal voor naar Brecht rijden.
 
50 is maar een schatting van mij, ik kan me dus vergissen. Haar echte leeftijd ken ik niet, maar van een aantal andere Thaise dames ken ik die wel. Ze zien er doorgaans jonger uit dan Europese dames van dezelfde leeftijd. Ik hoef echt geen super jonge poppetjes, maar wat jongere exemplaren zou de sector toch echt wel deugd doen. Veel van de dames die nu actief zijn, waren dat ook al toen ik begon met wandelen, intussen zo'n 25 jaar geleden. Bij all-in verwacht ik toch ook wel wat tz...
Kola is niet echt slecht, maar ik ga er ook niet speciaal voor naar Brecht rijden.
Ze is 47 dus idd bijna 50
 
Ik ben afgelopen zaterdag langs geweest
was wel leuke ervaring
Ze had telefoon bij dus af en toe gestoord maar ik vond dat niet erg
Vanaf het moment dat ze plots moest niezen en we samen in de lach schoten hebben we veel lol gehad
Massage was zoals ik het verwacht had
Ga er binnenkort nog eens langs
 
@Eerste Hinkelaar
Je kan nog een recensieformulier met algemene beoordeling toevoegen door je bericht te bewerken (puntjes naast rapporteer) of een recensieformulier te plaatsen in een nieuw bericht (meer opties), waarna dit later samengevoegd kan worden.
 
De naam is trouwens cola, niet kola volgens de website.
Nee, bij haar is het wel degelijk Kola met een "K"
Het staat verkeerd op de website, die ze waarschijnlijk niet zelf beheren.
Bij vorige keer dat ze daar werkte (ze is er een tijdje weg geweest) stond het wel correct...
Niet te verwarren trouwens met Cola die in de buurt van Zaventem ontvangt.
 
@Bram1983: Veel plezier:sneaky:

Ik ben gisteren weer bij haar geweest (voor de vierde keer) en zo was goed gemutst, zoals altijd eigenlijk. Tot nu toe is geen enkele keer bij mij hetzelfde geweest doordat ze best speels is, waardoor ik iedere keer weer de behoefte heb om terug te gaan.
 
@Bram1983: Veel plezier:sneaky:

Ik ben gisteren weer bij haar geweest (voor de vierde keer) en zo was goed gemutst, zoals altijd eigenlijk. Tot nu toe is geen enkele keer bij mij hetzelfde geweest doordat ze best speels is, waardoor ik iedere keer weer de behoefte heb om terug te gaan.
Ik ben er zojuist geweest. Maar ik vond het mwah. Ze doet het wel leuk. Maar had me totaal een ander persoon voor gesteld. Voor mij geen kans op herhaling helaas.
 
Daarstraks na lange tijd nog eens langs geweest bij Kola. Hey was (te) lang geleden en weerzien was dan ook aangenaam. Ze vergat bijna te ontvangen.

Eerst douche genomen, daarna even bij gepraat en is ze aan massage begonnen. Ze weet intussen dat ik het erotische deel liefst eerst krijg om dan daarna met goeie schouder en nek massage af te sluiten.

Het was weer zeer aangenaam. Het blijft een lieve en leuke vrouw, afhankelijk van wanneer je ze treft ook speels en stout. Wat mij betreft ziet ze er voor haar (47j) leeftijd nog zeer goed uit.

Ze klief wel dat er weinig klanten komen, want ze ging haar Redlights profiel terug proberen activeren. Maar dat uit zich niet in bijvragen en zo, gewoon duidelijke afspraken en er aan houden.

Ga proberen niet zo lang meer te laten duren voor ik terug ga.
 
Daarstraks na lange tijd nog eens langs geweest bij Kola. Hey was (te) lang geleden en weerzien was dan ook aangenaam. Ze vergat bijna te ontvangen.

Eerst douche genomen, daarna even bij gepraat en is ze aan massage begonnen. Ze weet intussen dat ik het erotische deel liefst eerst krijg om dan daarna met goeie schouder en nek massage af te sluiten.

Het was weer zeer aangenaam. Het blijft een lieve en leuke vrouw, afhankelijk van wanneer je ze treft ook speels en stout. Wat mij betreft ziet ze er voor haar (47j) leeftijd nog zeer goed uit.

Ze klief wel dat er weinig klanten komen, want ze ging haar Redlights profiel terug proberen activeren. Maar dat uit zich niet in bijvragen en zo, gewoon duidelijke afspraken en er aan houden.

Ga proberen niet zo lang meer te laten duren voor ik terug ga.
Ontvangt ze ondertussen prive? Of nog steeds via een salon?


Hele tijd geleden zei ze me dat ze op haar eigen wilde beginnen.
 
Ontvangt ze ondertussen prive? Of nog steeds via een salon?


Hele tijd geleden zei ze me dat ze op haar eigen wilde beginnen.
Nee niet privé. Nog bij Bansuksom in Brecht.

Heeft ten tijde van corona wel thuis ontvangen, sporadisch. Maar dat laagt nu moeilijker blijkbaar.

Voordeel van Bansuksom = mooie kamers en deftig sanitair.
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/kola-4
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Hierbij nog reactie van dinsdag
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan