Kom jij klaar tijdens een bezoek bij een dvp?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

In hoeveel % van de bezoeken bij een dvp kom je minimaal 1 keer klaar?

• Totaal aantal stemmers
    322
Volgens mijn dagboek ben ik 185 keer bij een dvp geweest bij 132 verschillende dames en het is 2 keer gebeurd dat ik niet was klaargekomen.
Eén keer omdat de dame in kwestie stonk en eigenlijk gewoon afstotelijk was en één keer omdat ik dame wilde laten klaarkomen en toen dat een paar keer gelukt was, was de tijd om :).

Volgens mijn dagboek ben ik 185 keer bij een dvp geweest bij 132 verschillende dames en het is 2 keer gebeurd dat ik niet was klaargekomen.
Eén keer omdat de dame in kwestie stonk en eigenlijk gewoon afstotelijk was en één keer omdat ik dame wilde laten klaarkomen en toen dat een paar keer gelukt was, was de tijd om :).
Pas maar op met je dagboek, ooit komt dat in verkeerde handen.

Hahah fantastisch! Uit nieuwsgierigheid, ben ik benieuwd of je dan ook elke ervaring in details omschrijft in je dagboek? Of leg je alleen vast hoe vaak en bij hoeveel unieke verschillende dames? 132 zijn er aardig wat.. hoe weet je dan dat er geen duplicaten tussen zitten?

Waar stonk die dame in kwestie precies waardoor je niet klaarkwam? Door sperma in dr mond of echt zweetgeur?

De jeugd neukt sowieso veel minder.. Gen-Z is nogal preuts.

Volgens een pagina op CBS zijn dit de cijfers qua actieve seksualiteit onder jongeren:
tot 25 jaar:

- 2014: 63,1% seksueel actief
- 2022: 55,5% seksueel actief
Dit is een daling van ongeveer 7,6 procentpunten.
Daar heb ik nog niet over nagedacht
Aangezien de jeugd steeds preutser wordt, is de kans groot dat ik dat maar voor mij zelf hou.

Score zonder condoom is idd bijna altijd 100 procent.Met condoom minder.Naast de fysieke beperking van rubber is dit ook een ander type vrouw, voorzichtiger, minder geil.
De jeugd neukt sowieso veel minder.. Gen-Z is nogal preuts.

Volgens een pagina op CBS zijn dit de cijfers qua actieve seksualiteit onder jongeren:
tot 25 jaar:

- 2014: 63,1% seksueel actief
- 2022: 55,5% seksueel actief
Dit is een daling van ongeveer 7,6 procentpunten.
Handkarren rekenen ze niet mee? Dat zal niet minder zijn . Ik werk wel eens met jongens van een jaar of 16 en dan zeg ik dat ze niet zo veel moeten trekken , dat je doof van wordt. Je moet ze dan zien kijken. .

Laatst bewerkt:
Bij een DVP kom ik altijd wel klaar. Kan me tenminste niet herinneren dat het een keer niet gebeurde de afgelopen 30 jaar. Vroeger vaker zelfs veel te snel.

Het niet klaarkomen gebeurt wel eens in de privé-situatie met vriendinnen. En als ik dan terugdenk waardoor dat komt is dat toch eigenlijk altijd wel drukte in mijn hoofd of stress in mijn lijf.

Ik vergelijk sex altijd met golfen. Dat moet je ook niet doen met een vol hoofd.
Een slappe of niet klaarkomen is als slecht afslaan bij golfen, je speelt tegen jezelf, tegen je eigen hoofd. Hoe beter je alles los laat hoe beter het spelletje gaat.

Hahah fantastisch! Uit nieuwsgierigheid, ben ik benieuwd of je dan ook elke ervaring in details omschrijft in je dagboek? Of leg je alleen vast hoe vaak en bij hoeveel unieke verschillende dames? 132 zijn er aardig wat.. hoe weet je dan dat er geen duplicaten tussen zitten?

Waar stonk die dame in kwestie precies waardoor je niet klaarkwam? Door sperma in dr mond of echt zweetgeur?
Zal ik dat buiten de thread beantwoorden?
Stuur me maar even een bericht, ik kan jou namelijk niet bereiken.

Bij een DVP kom ik altijd wel klaar. Kan me tenminste niet herinneren dat het een keer niet gebeurde de afgelopen 30 jaar. Vroeger vaker zelfs veel te snel.

Het niet klaarkomen gebeurt wel eens in de privé-situatie met vriendinnen. En als ik dan terugdenk waardoor dat komt is dat toch eigenlijk altijd wel drukte in mijn hoofd of stress in mijn lijf.

Ik vergelijk sex altijd met golfen. Dat moet je ook niet doen met een vol hoofd.
Een slappe of niet klaarkomen is als slecht afslaan bij golfen, je speelt tegen jezelf, tegen je eigen hoofd. Hoe beter je alles los laat hoe beter het spelletje gaat.
Mooie vergelijking! Golfen is alleen niet echt voor mij weggelegd, ben daar te arm voor, of niet rijk opgevoed iig, dus kan me niet helemaal vinden in je vergelijking met golfen, wellicht de rijke papi's tussen ons wel. Maar je hebt sws gelijk dat het allemaal in je kop afspeelt; gestrest zijn en klaarkomen gaan niet echt hand in hand. Dan beter niet klaarkomen en de druk van de ketel laten toenemen zodat je zelfs bij een TMM klaarkomt
Zal ik dat buiten de thread beantwoorden?
Stuur me maar even een bericht, ik kan jou namelijk niet bereiken.
Oh je mag hier antwoorden als je dat wil althans, ik chat niet prive met mannen. Wel met dvp's maar die reageren helaas niet altijd 😞

Terug
Bovenaan Onderaan