Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk begrijp dat wel van die stress, zeker als je voor de eerste keer bij die dame komt. Na al die decennia wandelen heb ik dat ook nog wel een beetje als ik bij een nieuwe dame kom. Maar gelukkig heeft me dat nooit beperkt in het klaarkomen. En nu na zovele jaren wandelervaring is die eerste stress meestal ook wel snel weer weg. Dat hangt vooral af van de dame en de locatie. Dat is mede een van de redenen waarom je me nooit meer aan de ramen zal zien. Dat is bij mij al heel lang verleden tijd en komt zeker nooit weer..Wel apart om te lezen dat zoveel bezoekers moeite hebben met klaarkomen omdat ze last hebben van stress of de temperatuur of whatever .....................
Ik vind inmiddels (weer vrijgezel) iemand hier thuis uitnodigen nog het meest relaxed.
Prive ontvangst kan ook nog wel, privehuis is geloof ik niet (meer) aan mij besteed.
NopeAls je altijd naar dezelfde blijft gaan... Ok, dan heb je zekerheid.
Maar... mis je dan niet die gezonde spanning... van een nieuwe ontdekking?
Jij bent natuurlijk een notoire uitzondering!
Dit is zo waar! Bij vaste dames kom je altijd klaar. Het is voor mij altijd een t-kruizing waar ik me op bevind: A) nieuwe dame of B) vaste dame waarvan ik weet dat t genieten wordt.Als je altijd naar dezelfde blijft gaan... Ok, dan heb je zekerheid.
Maar... mis je dan niet die gezonde spanning... van een nieuwe ontdekking?