Kom jij klaar tijdens een bezoek bij een dvp?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

In hoeveel % van de bezoeken bij een dvp kom je minimaal 1 keer klaar?

• Totaal aantal stemmers
    272
Wel apart om te lezen dat zoveel bezoekers moeite hebben met klaarkomen omdat ze last hebben van stress of de temperatuur of whatever .....................

Ik vind inmiddels (weer vrijgezel) iemand hier thuis uitnodigen nog het meest relaxed.
Prive ontvangst kan ook nog wel, privehuis is geloof ik niet (meer) aan mij besteed.
Ik begrijp dat wel van die stress, zeker als je voor de eerste keer bij die dame komt. Na al die decennia wandelen heb ik dat ook nog wel een beetje als ik bij een nieuwe dame kom. Maar gelukkig heeft me dat nooit beperkt in het klaarkomen. En nu na zovele jaren wandelervaring is die eerste stress meestal ook wel snel weer weg. Dat hangt vooral af van de dame en de locatie. Dat is mede een van de redenen waarom je me nooit meer aan de ramen zal zien. Dat is bij mij al heel lang verleden tijd en komt zeker nooit weer..

Thuis iemand uitnodigen dat zie ik niet zitten. Tenzij het een van mijn vaste dames zou zijn waarmee ik al lang een goede verhouding heb. Maar andere dames, neen dat nooit.

Voor mij enkel privé-ontvangst (zoals ik het gewend ben van/met mijn vaste dames), of in een privé-huis. Ik denk daarbij dan aan Lynn Somers in Mol. Eén van mijn vaste dame (Marianne in Luik) ontvangt altijd op hotelkamer.

Helaas zijn nagenoeg al mijn vaste dames intussen gestopt met onze favoriete activiteit en wordt het dus steeds meer weer naar Lynn Somers.
Ik kom daar intussen al ± 25 jaar en vind dit nog steeds een van de beste privé-huizen in ons land. Het feit dat ze al meer dan 25 jaar bestaan zegt waarschijnlijk genoeg. IK ken geen andere privé-huizen die haar dat nagedaan hebben.

Toen ik jong(er) was had ik nadat ik het eerste schot gelost had geen zin meer. Nu, jaren later, is dat omgekeerd. Een schot lukt bijna altijd en anders had ik weer pech met een afwerkster.
Want er moet absoluut wat connectie bestaan, fakers pik ik er snel uit.
Tref ik een 8, om het in punten uit te drukken,is 2x de norm
Alles daarboven 3x. Zolang ze mijn volledige aandacht kan vasthouden blijf ik helemaal zen.
Liefst verlaat ik uitgeput het pand.
Bij slechte sjor ik er zelf maar eens aan om toch nog iets te hebben. Het kan me dan niets schelen.

Als je altijd naar dezelfde blijft gaan... Ok, dan heb je zekerheid.
Maar... mis je dan niet die gezonde spanning... van een nieuwe ontdekking?
Dit is zo waar! Bij vaste dames kom je altijd klaar. Het is voor mij altijd een t-kruizing waar ik me op bevind: A) nieuwe dame of B) vaste dame waarvan ik weet dat t genieten wordt.

Vaak ga ik toch voor optie A omdat ik 1) de nieuwe ervaring spannend vind en het een geil idee vind 2) heerlijk gevoel vind dat als ik door de ramen loop, dat ik dan allemaal bekende gezichten zie en weet hoe ze zijn in bed 😏.

Maar hierdoor heb ik ook vaak mindere ervaring, gisteravond was dat zo bij geleen want toen kwam ik dus niet klaar en dat terwijl ik supersupergeil was en een week niet was gekomen. Vervolgens in doublet wel gelukt met een nieuwe dame voor mij, maar die dame in geleen was ook nieuw voor mij en het beviel absoluut niet goed.

De dame uit geleen deed juist alles waarvan ik van te voren onderhandelde dat ik dat niet wilde zoals handje ervoor houden en dat terwijl ze zei dat ze niet handje voor zou doen. Was op 126ak3 in de avond (Roemeense schoonheid met lang zwart haar). Ik moet gewoon veel meer de reviews checken van nieuwe dame voordat ik naar binnenn ga, mn eigen schuld denk ik dan maar, maar weet dr naam niet helaas 😅

Ik heb een maal mee gemaakt bij villa weizigt in Dordrecht ,ik had ze bij het binnen gaan al gespot pracht dame top figuurtje knap ,die zou anders nooit naar mij kijken 👀 ik naar haar toe in het gebroken Engels 🫣😅😂maar ze ging akkoord wij naar boven mooi kamer en ik vol spanning bij uit kleden ze was nog mooier dan ik dacht 🤩🥰op bed was het een koude dame 😔lukte niet naar een uur weer naar beneden ,even n drankje en zag daar een skinny dame ook buitenlands praatje gemaakt en mee naar boven en wauw die kon pijpen en neuken 🤩🥰ik kwam als een kanon klaar en ze was ook heel lief dus ook weleens genoten , ik heb ze daarna nooit meer gezien was Roemeens .maar als dat gebeurt voel je zelf weer een hele vent 😅😉( moet er wel bij zeggen dit gebeurt mij niet altijd ) de enigste dame waar ik altijd kan komen is lindsey bij rvp dat is zo'n fijne lieve schattige dame

Terug
Bovenaan Onderaan