Kom jij klaar tijdens een bezoek bij een dvp?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

In hoeveel % van de bezoeken bij een dvp kom je minimaal 1 keer klaar?

• Totaal aantal stemmers
    378
Wat is ED?

Ik kom meestal niet klaar. De pure geilheid verdwijnt bij mij vrij snel. Dus, geil worden bij aanvang van een date lukt prima maar vervolgens geil blijven om uiteindelijk een orgasme te beleven lukt meestal niet. Lukt het wel dan is dat mooi meegenomen, maar is zeker geen must voor een geslaagde date. Anders zou ik allang gestopt zijn met wandelen. Ik wil graag de dame het naar de zin maken. Bijv door beffen, haar op een voor haar aangename wijze te strelen of te zoenen, maar ook door naar haar verhaal te luisteren, als ze wil praten. Maar van beffen word ik totaal niet geil. Gek genoeg geniet ik optimaal als ik een dame een orgasme weet te bezorgen, terwijl zelf klaarkomen niet nodig is. Weet niet wat dat is. Toch een soort onderdanigheid dat in mijn persoonlijkheid zit of iets dergelijks.
Je bent gewoon een aardige gever ,niks mis mee als jij er van geniet
Ja! Klaarkomen in die vagina... is het lekkerste dat er is!
Net als klaarkomen in dat mondje... over die geweldige borsten...
Ja Marco van jou wete we dat je echte genieter bent

Klaarkomen is echt een must voor mij. Dat is toch het lekkerste gevoel dat er bestaat. Is mij tot hiertoe altijd gelukt. Ik moet wel goed geil staan. Dat word ik meest van goed intens kussen en van diep kutje beffen. Het liefst zuig ik aan zo'n mooie grote flapjes.

Klaarkomen is echt een must voor mij. Dat is toch het lekkerste gevoel dat er bestaat. Is mij tot hiertoe altijd gelukt. Ik moet wel goed geil staan. Dat word ik meest van goed intens kussen en van diep kutje beffen. Het liefst zuig ik aan zo'n mooie grote flapjes.
Helemaal mee eens! Als ik niet klaarkom, ga ik toch ontevreden weg en is de kans dat ik terugkeer met zo'n 80% gedaald. Intens kussen doet het hem ook maar kussen in de nek en mijn oor doet het hem ook: dan is de orgasme veel sneller in bereik en intenser

Terug
Bovenaan Onderaan