Kom jij klaar tijdens een bezoek bij een dvp?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

In hoeveel % van de bezoeken bij een dvp kom je minimaal 1 keer klaar?

• Totaal aantal stemmers
    388
Wat is ED?

Ik kom meestal niet klaar. De pure geilheid verdwijnt bij mij vrij snel. Dus, geil worden bij aanvang van een date lukt prima maar vervolgens geil blijven om uiteindelijk een orgasme te beleven lukt meestal niet. Lukt het wel dan is dat mooi meegenomen, maar is zeker geen must voor een geslaagde date. Anders zou ik allang gestopt zijn met wandelen. Ik wil graag de dame het naar de zin maken. Bijv door beffen, haar op een voor haar aangename wijze te strelen of te zoenen, maar ook door naar haar verhaal te luisteren, als ze wil praten. Maar van beffen word ik totaal niet geil. Gek genoeg geniet ik optimaal als ik een dame een orgasme weet te bezorgen, terwijl zelf klaarkomen niet nodig is. Weet niet wat dat is. Toch een soort onderdanigheid dat in mijn persoonlijkheid zit of iets dergelijks.
Je bent gewoon een aardige gever ,niks mis mee als jij er van geniet
Ja! Klaarkomen in die vagina... is het lekkerste dat er is!
Net als klaarkomen in dat mondje... over die geweldige borsten...
Ja Marco van jou wete we dat je echte genieter bent

Klaarkomen is echt een must voor mij. Dat is toch het lekkerste gevoel dat er bestaat. Is mij tot hiertoe altijd gelukt. Ik moet wel goed geil staan. Dat word ik meest van goed intens kussen en van diep kutje beffen. Het liefst zuig ik aan zo'n mooie grote flapjes.
Helemaal mee eens! Als ik niet klaarkom, ga ik toch ontevreden weg en is de kans dat ik terugkeer met zo'n 80% gedaald. Intens kussen doet het hem ook maar kussen in de nek en mijn oor doet het hem ook: dan is de orgasme veel sneller in bereik en intenser

Bij een bezoek van 3 uur (of meer) lukt het soms ook wel om 2x klaar te komen. De vraag is ook: "kom je minimaal 1 keer klaar" dus de poll beantwoord met 100%. Voor mij is niet klaarkomen een niet-geslaagd bezoek. Het liefste kom ik tijdens penetratie (intiem) klaar, dat vind ik het heerlijkste. In de mond is ook lekker maar dan kies ik toch voor de (voor mij) lekkere variant. Dat moment is zo heerlijk, tijdens de penetratie klaarkomen en genieten van het uitzicht... voor dat moment... daar doe ik het voor. En ik merk dat de dame dat ook als een soort "winmoment" ervaart dus beide partijen blij 😀😀

Ik heb 90% ingevuld. Kan ook 85% zijn, daar wil ik vanaf zijn.
Hoewel klaarkomen natuurlijk de heilige graal is, gebeurt het weleens dat het niet gebeurt zeg maar.
Ik kan me alle keren dat het niet gebeurde nog herinneren en daarbij spelen de volgende factoren een rol:
Plotselinge afkeer van de dame: is me in de begindagen een paar keer gebeurd. Eigen schuld, dikke bult. Afkappen en wegwezen.
Overprikkeld: Stom stom stom... superhevige sex, druk met geven, eigen hoogtepunt uitstellen en dan zodanig overprikkeld zijn dat het niet meer gebeurt.
Alcohol: niet handig, maar het is me weleens overkomen.
Lui: soms ben ik gewoon lui. Klinkt raar, is het niet. Een aangenaam samenzijn met een dame kan bij mij een feel-good stemming creëren wat erin resulteert dat klaarkomen opeens niet meer het belangrijkste op aarde is. Tja.

En verder ben ik van mening dat er gewoon veel meer gesekst moet worden, dat zou de wereld een stuk beter maken!

Nu... dat overprikkeld... herken ik ook!
Superhevige sex! Een geweldige tijd! Maar... komen wil die pik dus niet!

En... gek genoeg... meestal vind zij het dan 'erger' dan ik! Haha! Ik had natuurlijk een geweldige tijd!

Nu... dat overprikkeld... herken ik ook!
Superhevige sex! Een geweldige tijd! Maar... komen wil die pik dus niet!

En... gek genoeg... meestal vind zij het dan 'erger' dan ik! Haha! Ik had natuurlijk een geweldige tijd!
Precies dat inderdaad.
En soms heeft dat kutding (leuke woordspeling, Sjakie :ROFLMAO:) een eigen willetje blijkbaar.

Vooral als je samen tot grote hoogten bent geweest, vindt zij het meestal erger dan ik zelf. Moet je haar nog gerust stellen ook!
:p

Neen! Dan ben je dus al snel twee uur bezig... en zit je in de 300-500 EUR range!
Maar Man! Wat een beleving!
Precies! Maar ik weet wat je bedoelt. Daar kn je lang van nagenieten. Ik heb weleens in geleen 3 korte bezoekjes gedaan bij verschillende dvps en na afloop dacht ik wel van, tis beter om een lange date te doen want je geniet meer bij de juiste dvp

Dit soort seks heb je niet bij een briefje van €50,- bij geleen/ doublet. Minimaal 30 min als je dit soort avonturen wil, is mn ervaring😍
Geen idee. Ramen en ik zijn geen match geloof ik.
Goed bereid kost tijd en net als voor een goede maaltijd neem ik ook voor een goede vrouw graag uitgebreid de tijd.

Maar laten we er vooral geen prijsdiscussie van maken hier, daar zijn al genoeg plekken voor.
Ieder zijn ding zou ik zeggen

Heb trouwens voor deze week niet één... maar twee 'uitstapjes' gepland...
En ze konden niet meer verschillend zijn!

Woe: een slanke, slendere meid voor twee uur intense 'slow sex' met veel likken, kussen, strelen, orale verwenning... en langdurige sex.

Zo: Passionele ruige sex... met passionele tongkussen... wederzijdse orale verwenning... en vooral héél véél hard en diep neuken! Je beiden helemaal geven! Lusten & driften!

En, ja! Het is de bedoeling dat bij beiden klaarkom...
(en nog lang nageniet!)

Heb trouwens voor deze week niet één... maar twee 'uitstapjes' gepland...
En ze konden niet meer verschillend zijn!

Woe: een slanke, slendere meid voor twee uur intense 'slow sex' met veel likken, kussen, strelen, orale verwenning... en langdurige sex.

Zo: Passionele ruige sex... met passionele tongkussen... wederzijdse orale verwenning... en vooral héél véél hard en diep neuken! Je beiden helemaal geven! Lusten & driften!

En, ja! Het is de bedoeling dat bij beiden klaarkom...
(en nog lang nageniet!)
Dat klinkt supergeil! Jouw review bij Molly gaf me serieus een harde! Ben benieuwd naar je review, doe me een plezier en blijf zo doorgaan met de gedetailleerde reviews! Hoe dan ook, bij zulke dates kom je 100% om on topic te blijven ;)

Alleen maar snel klaar willen komen is niets voor mij, bij de ramen tref je mij niet aan.
Opbouwen, elkaar verkennen ruiken, strelen, zoenen enz hoort bij een goede date. En inmiddels met 60 plus op de teller ook noodzakelijk. Het springerige is er wel vanaf
Maar zonder klaarkomen is een date niet geslaagd, dat is toch iets waar je naar toewerkt. Veel meer dan de kers op de taart.
Voor zover ik me kan herinneren is het ook altijd gelukt. Meestal vaginaal, nooit anaal (heb ik niets mee), soms in een mond en een hele enkele keer door massage. Op een lichaam of een gezicht spuiten is ook niet mijn ding.
De handjob eigenlijk ook niet, laatst nog bij een dame die zoveel glijmiddel gebruikte dat ik echt geen idee meer had waarmee ik bezig was. Wel klaargekomen, maar geen herhalingsgevaar.

laatst nog bij een dame die zoveel glijmiddel gebruikte dat ik echt geen idee meer had waarmee ik bezig was. Wel klaargekomen, maar geen herhalingsgevaar.
Dat 'zoveel glijmiddel gebruiken dat je niks meer voelt'... da's ellende natuurlijk!

Maar... ook al meegemaakt dat zij na hard en diep neuken zo 'mega-geil' staat... dat die kut dus -letterlijk- open staat! Tsja... dan word het dus écht moeilijk... want dan voel ik helemaal geen weerstand meer! Neuken in het ijle dus... terwijl zij dus écht wil dat je in haar klaarkomt!

Meestal kom ik wel klaar, heel soms lukt het niet tijdens het neuken. Meestal als ze een dikke klodder glijmiddel gebruiken wordt het niks. Ik vraag dan of ze me aftrekken anders blijf je stoten en voel je bijna niks.

Een paar keer meegemaakt dat de tijd om was en moest bijbetalen of niet klaarkomen. Uit principe ben ik toen vertrokken zonder klaar te komen en bij haar buurvrouw naar binnen gelopen on daar wel aan me trekken te komen.

Terug
Bovenaan Onderaan