Koop eens je eigen massagesalon

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het is niet zo eenvoudig...

Als je een normale massage salon voert dan behoor je onder die spelregels te vallen. 1 mystery guest die constateert dat er toch erotische massages worden geboden en je vergunning + bestuurlijke boete van in de tienduizenden euro's liggen op het spel.


Ik bemiddel tussen koop en verkoop van seksbedrijven, afgelopen jaar 1 massage salon van de ene naar de andere "nieuwe" eigenaar overgeheveld. Beide partijen super tevreden en geen kat in zak.

Als je een zaak over wilt nemen behoor je een vergunning te verkrijgen voor je activiteit. Nu zal een normale massage salon niet zo streng zijn als een seksbedrijf maar ga er maar vanuit dat gemeente Amsterdam de moeilijkste is op dat vlak, maar ook qua prijs de duurste van alle gemeentes in Amsterdam.

Waarschijnlijk, omdat het een contactberoep is, zal er ook iets tussen zitten over hygiene en een behorend plan daarbij. Dan is de vraag of voor de kopende partij die direct het budget heeft, hoe het zit met huur / koop van het pand, en hoe lang zoiets nog geldig is.

Vooraf goed laten informeren, maar ook voorkomen dat je geen kat in de zak overneemt. Het geldt ook voor de verkopende partij, niet opgezadeld te zitten met een constructie nu kopen maandelijks afbetalen, terwijl het volledig fout gaat binnen de zaak.
 
Ik beweer ook niet dat het simpel is en daarom stelde ik ook voor dat de eigenaar zich zou laten verwennen voor en na sluitingstijd wanneer die service niet commercieel is gedreven maar louter voort zal komen uit de vriendschappelijke contacten van de eigenaar met zijn jegens hem dankbare werknemers.

En vanzelfsprekend kan zo'n transactie niet plaatsvinden zonder de welwillende medewerking van Vanderlinden, dat staat buiten kijf, dat behoeft geen toelichting, daar is men het over eens, het kan ook niet anders!

;-)
 
Ik neem het meeste uit handen voor beide partijen. Daar is niks mis mee en mijn fee's zijn niet eens zo bijster hoog.

Ik heb verkopen gezien die volledig de soep ingingen. Ik heb seksbedrijven de handdoek in de ring zien gooien waardoor het klimaat van ooit 300 clubs in Nederland nu nog naar amper 60 over van is. Ik heb mensen "blij" gemaakt met de verkoop van hun zaak, zodat zij lekker achterover konden zitten en genieten van een welverdiend pensioen.

Niet om het e.a maar ik haal meer uit mensen dan uit het financieele aspect.
 
Klopt. Je tekend ervoor dat je geen relatie, huwelijk of andere verbintenis met elkaar hebben mag anders dan de daadwerkelijke werkgelegenheid.

De machtsverhouding is er niet meer, wat natuurlijk logisch is. Maar in een goed team kan het nog steeds leuk zijn. Het is alleen jammer dat er zoveel geluld wordt.

Focus je gewoon lekker op je eigen dingen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan