Korea

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hoi Jack217,

Is zoals overall, sterk afhankelijk van jou leeftijd en hoe je er zelf uit ziet.
Bij< 40-45j en er redelijk tot goed uitzien zou ik zeggen gewoon uitgaan in een bar of club, koreaanse dames vinden buitenlanders wel spannend.
Bij > 45 j en er minder goed uitzien zoeken op internet of beter vragen aan bezoekende of bar mannen in een bar of club.
Overigens zijn Korean net al Jappanners bang voor gezichtsverlies dus is het gebruikelijk in Korea dat als je iemand leuk vind dat je dat aan de barman / man die bedienend verteld en hij zal dit dan doorgeven aan diegene die jij hem aangeeft. Zo kun je ook indirect vragen of je bij haar en haar vrienden mag komen zitten.

Tall
 
Heeft iemand ervaringen opgedaan in Zuid-Korea ?
In Seoul de metro nemen naar Itaewon, exit 4 nemen. Na 150 meter rechts de straat in. Diverse kleine barretjes die gesloten zijn, maar surprise ze openen de deur wanneer je langsloopt. Koreaanse dames, redelijk 7/10. Verder ook een enkele trans.
Meestal 1-2 dames per bar. Kosten 40-50.000 KRW.
Je neukt de dame gewoon op een bankje in de bar. Mocht er nog een dame zijn zit ze gewoon erbij. Super geil
Een keer of 4 hier geweest in wisselende jaren.
 
Laatst bewerkt:
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Heeft iemand ervaringen opgedaan in Zuid-Korea ?
In Busan naar Texas street gaan, Crystal bar. 70.000 KRW en de dame gaat mee naar je hotel. Wel even geld voor de taxi geven.
Voornamelijk Russische dames, hoog nivo 9/10.
Indien het rustig is belt mamasan en binnen 5-10 minuten een beeldschone dame voor je neus.
2 avonden achter elkaar een mooie Russische mee naar het hotel genomen. Beide keren top
 
Laatst bewerkt:
Nou, eerste weekend in Itaewon wezen rondsnuffelen: Naast het station zitten verschillende barretjes, voornamelijk trans en mindere dames. Niet het geld waard, ook een flink opdringerige mama-san die het er niet beter op maakte.

Ook even een rondje in Hongdae gemaakt. Op steenworp afstand van het station zit een straat met meerdere verdacht uitziende barretjes, naast hotel L7. Namen als 'bar illusion' en 'hot&sexy' laten weinig aan de verbeelding over. Enige probleem is dat ze daar duidelijk niet zitten te wachten op buitenlanders. Zodra de deur open ging stond er meteen een portier voor mijn neus: 'Bar closed'. Terwijl ik op de achtergrond letterlijk de lekkere meiden zie rondlopen...

Kortom: In Seoul valt er genoeg te wandelen, alleen niet voor de buitenlander. Tenzij je naar de hookerhill in Itaewon gaat, maar dan is de nood wel echt hoog..
 
In Seoul de metro nemen naar Itaewon, exit 4 nemen. Na 150 meter rechts de straat in. Diverse kleine barretjes die gesloten zijn, maar surprise ze openen de deur wanneer je langsloopt. Koreaanse dames, redelijk 7/10. Verder ook een enkele trans.
Meestal 1-2 dames per bar. Kosten 40-50.000 KRW.
Je neukt de dame gewoon op een bankje in de bar. Mocht er nog een dame zijn zit ze gewoon erbij. Super geil
Een keer of 4 hier geweest in wisselende jaren.
Nog bedankt voor de tip. Van Itaewon Was zeker leuk in de bar neuken. Echt een aanrader voor iedereen die Seoul bezoekt.
 
Hoeveel heeft het je nu gekost dan? Nog steeds 40-50000 Won?
Nee helaas wat meer. Zeker 65000. Maar ik ging ook niet onderhandelen en pakte de eerste de beste bar waar ik naar binnen mocht.

Edit: was trouwens wat minder lang in Seoul dan geplanned, ben nu in China, daar nu al wat meer gescoord zal daar ook verslag van doen zsm. Ik begreep dat er ook wel wat behoefte is van adresjes in Japan, zal daar ook een mooie post voor maken.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan