Ik wist het niet, want ik was er niet bij.In Diest zijn er geen kamers.
In Kruibeke is dat in ieder geval zo.
Het was in een tent als ik het goed begreep ?
Laatst bewerkt door een moderator:
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk wist het niet, want ik was er niet bij.In Diest zijn er geen kamers.
Voor alle duidelijkheid Milfs@thebar van The Milfs heeft niets te maken met de organisatie van Krashzone!Dit was zowel op deze locatie (Milfs@the bar) - als voor krashzone(eerder in de loft) alweer een erg teleurstellende party.
Hey Jakke,TOP, dank je wel ik hou de agenda in de gaten.
ja, ik heb er zin inHey Jakke,
Ik zag het volgende evenement van de Krashzone op 25 april :
Bianca's Kinky birthdayparty
Die Bianca heb ik daar op 21 maart wel leren kennen.
Ik herinner het mij nog goed...
Deze rondborstige blondine met haar slanke lichaam en supersexy kont werd door 2 mannen tegelijk genomen, double penetration zeg maar, terwijl ze mij ondertussen lekker aan het pijpen was en ik al mijn sperma over haar lippen en in haar mond spoot. Ondertussen had ze ook nog 2 andere mannen in haar handen.
Later vroeg ze of ik nog meer sperma voor haar had. Ze had blijkbaar nog niet genoeg sperma gehad.
Deze editie ga ik nog eens naartoe, volgens mij gaat dit een weer goed gangbang feestje worden.
Ik heb ook weer zin in een feestje bij Krash Zone en ben er ook bij met Bianca haar birthday party! Veel zin in!ja, ik heb er zin in
Ik heb ook weer zin in een feestje bij Krash Zone en ben er ook bij met Bianca haar birthday party! Veel zin in!
Hi there, English is no problem at all, the problem can be to reach the location from the airport. Maybe someone is willing to pick you up, good luck. As I think people here are OK and will help you.I'm Irish, live in Dublin and English is my only language. Would this make attending a KrashZone Party difficult for me? Are there many people who attend with English as their only language? Flights from Dublin to Brussels are very cheap and would consider flying over if I were successful in communicating with others. In Ireland we don't have such parties.
not at all, almost everybody speaks english, and every week we have visitors from, crowd is quite internationalI'm Irish, live in Dublin and English is my only language. Would this make attending a KrashZone Party difficult for me? Are there many people who attend with English as their only language? Flights from Dublin to Brussels are very cheap and would consider flying over if I were successful in communicating with others. In Ireland we don't have such parties.
Jawqdde, wie is die eerste fitbabe dan op de poster?
Anal "wings" angel , absolute topper !Jawqdde, wie is die eerste fitbabe dan op de poster?