Algemeen krashzoneparties

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 1853

Vaste klant
114
03/08/21
30
1
Woensdag 5 november is er opnieuw een mega gangbang met Juliette gepland. Iemand die nadien een verslagje kan schrijven hoe het was of van andere feestjes die daar al geweest zijn? Ziet er wel top uit voor de mensen die houden van het iets hardere werk.

 
Wat moet ik me hierbij voorstellen?
Zie er op de site uit alsof ze met een busje op de parking staan en je tegen betaling een dame in het busje mag neuken.
 
Ja, is die tour tussen Antwerpen en Brussel met Juliette. Ze rijden naar verschillende plaatsen, waar je haar mag nemen voor 50€ (zijn wel openbare plaatsen, dus niet zonder risico dat iemand dit ziet en misschien de politie opbelt).

Niets voor mij, want veel te koud buiten en ik hou ook van comfort en gezelligheid
 
Woensdag 5 november is er opnieuw een mega gangbang met Juliette gepland. Iemand die nadien een verslagje kan schrijven hoe het was of van andere feestjes die daar al geweest zijn? Ziet er wel top uit voor de mensen die houden van het iets hardere werk.

Ik was er donderdag 4 november, op een prima besloten locatie en is inderdaad het hardere werk. Just my cup of tea, het ging er stevig aan toe. Dit is wat een gangbang moet zijn. Juliette deed het geweldig goed en zo ook de deelnemers. Ook is de organisatie: super correct en verzorgd.
 
Laatst bewerkt:
Er waren ca 20 mannen, die als een team elkaar prima de ruimte gaven en natuurlijk Juliette, die drie gaatjes heeft en ook nog dol op piemels is, de rest laat ik aan ieders fantasie over. De mannen die dp, wat lastig vonden hebben prima kunnen oefenen en zullen na deze middag experts geworden zijn :).
 
ik kan wel geloven dat dit een mega geil evenement is , aantrekkelijk ook om te doen. maar weliswaar indien je dan zonder condoom seks hebt bij zo een gangbang evenement heb je dan geen schrik? het lijkt net een ticketje kopen voor een bezoekje aan de clamydia-grot.
je bent toch nooit zeker als er iemand van de mensen zou ziek zijn of in het slechtste geval HIV zou hebben. desnoods zit je toch maar te roeren in een potje goeds van iedereen, ofwel ben ik te voorbarig..
 
op de website ziet U dat het bare gangbangs zijn. de laatste gangbangs van krashzoneparties saskia en van juliette stond er bij de advertenties bare. bij de advertentie stond er ook bij dat je saskia op fetlife kon vinden.
in de reacties hierboven vind u ook de info dat het zonder condoom is, niemand kan u verplichten natuurlijk om zonder te doen natuurlijk.
 
Nu vrijdag 14 januari, "Saskia's sperma gangbang " in Antwerpen van 13u30 tot 16u.
Iemand ervaring met haar, ziet er enorm geil uit (bare neuken vaginaal/anaal toegelaten, klaar komen in de mond)?
Wat is de prijs m zo'n evenement te kunnen meemaken?
Advertentie staat toch de prijs? 80 euro. Anaal is bij deze gb niet toegelaten volgens mij. Enkel vaginaal.
nzc forum staat vol met ervaringen en recensies. (van pos - neg)
 
Terug
Bovenaan Onderaan