Nymphosluts 2be

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik lees je graag.
De hiv-test wordt echter niet op 2be gedaan, waardoor het mogelijk is dat Manousch niet alles zal doen.

Veel plezier 🤩
Beste, op de Nymphosluts Party in 2be Club of op The Dirty Sluts in Buddha club wordt er geen bare geneukt!! Ook niet door dames die elder wel bare neuken, in dit geval bedoel ik dan Manoush en mezelf!

Jou Dirty Slut Gaëlle 😘
 
De Nymphoslutsparty van donderdag 07/03 is rustig begonnen in een ontspannen sfeer. Ik voelde geen druk om te 'presteren' zodat ik mijn tijd kon nemen om deel te nemen aan de actie🤗

Er werd initiatief genomen door zowel mannen als vrouwen om er een geweldig feestje van te maken. De aanwezige koppels zagen dat het goed was en kwamen vrij snel mee 'feesten' 🔥🔥

Eenmaal 'de flow' erin zat om te genieten en te laten genieten, bleef iedereen maar voluit doorgaan en lekker💦💦💦 tot de 'vloeistof en energievoorraden' volledig leeg waren. 😅

Ik vond het een zeer geslaagde editie en dat smaakt naar meer 😜
 
De Nymphoslutsparty van 21/03 was opnieuw een prima editie. De setting was heel goed en iedereen had er zin in. Het werd dan ook een non stop heet feestje 🔥 🔥 🔥

Het wederzijds respect tussen de feestvierders was prima. Als je ziet dat zelfs single dames terugkomen dan weet je dat dit goed zit. :love:
 
De Nymphoslutsparty van 21/03 was opnieuw een prima editie. De setting was heel goed en iedereen had er zin in. Het werd dan ook een non stop heet feestje 🔥 🔥 🔥

Het wederzijds respect tussen de feestvierders was prima. Als je ziet dat zelfs single dames terugkomen dan weet je dat dit goed zit. :love:
Wauw @el_toro blinkt uit in nietszeggendheid. Ik ben weg hier
 
Terug
Bovenaan Onderaan