Nymphosluts 2be

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

floris

Vaste klant
248
05/11/21
323
7
Donderdag Nymphosluts: opnieuw fantastisch feestje beleefd in 2be club. Fenomenale line-up echt de beste/mooiste/actiefste dames waar je kan van dromen. 6 dames aanwezig waaronder mijn absolute favoriete Louise ;). De andere dames zijn ook allemaal top: Eva, Leandra, Maya, Carmen en de vaste waarde Nana allen super actief. Als toetje nog 5 koppels waarvan 4 super actief waren. De gangbangs van de organisator P zijn steeds van Pure klasse. Heel goede sfeer niet de grote massa maar wel aangenaam druk.
 
Admin: wordt dit niet beter verplaatst naar bestaande topic in clubs?

Antwoord mod: Er is geen rubriek "Nymphosluts 2be" in de rubriek clubs.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Net terug van de editie van 03/08. Daar ik meestal een GB bijwoon in de Buddha Club speelde ik vandaag dus op verplaatsing. De ontvangst gebeurde vriendelijk, vlot en werkwijze is hetzelfde (na betaling de autosleutel indienen in ruil voor de sleutel van je locker). Nette club, ruime douchemogelijkheden en vriendelijk en mooi personeel achter de bar - één dame was zelfs bijzonder "speels"…Opkomst van mannen was weinig in vergelijking met anders; niet erg - meer ruimte dus om de dames te leren kennen. Eva gaf het startsein en na haar bekende "Oh Si…!" een eerste maal te horen wist ik dat ze goed opgewarmd was. Na een korte befbeurt haar op z'n hondjes genomen. Daarna rustig aangeschoven bij een voor mij onbekende dame die uiteindelijk Nana bleek te zijn. Die was druk omringd - logisch want die pijpte er op los terwijl ze keihard werd geneukt - prachtig zicht en prachtige kont. Was één van de wildste dames vond ik. Halverwege kreeg ik de kans om haar te nemen maar net dan weigerde mijn kleine kameraad dienst…jammer want het moet zalig geweest zijn (afgaand op hetgeen anderen mijn vertelden). Niet getreurd want Leandra die ik een keer had gezien in Buddha was ook aanwezig en die is toch ook wel mijn type. Beeldmooi lichaam en een kei leuk snoetje. Na een zalige pijpbeurt haar flink genomen en het duurde niet lang voor ik een eerste maal zalig kwam. Met haar heb ik uiteindelijk de meeste intimiteit beleefd - op het laatst nog haar lekker gebeft en wat lichaamssappen uitgewisseld (zij squirtte tijdens mijn orale verwenbeurt en ik kwam een tweede maal in haar mondje). Carmen was er ook en met haar was er net iets minder activiteit dan normaal in de Buddha club. Spijtig want het blijft toch één van mijn favoriete dames. Super actief - alle remmen los en blijven gaan ook al was ze constant omringd door +/- 4 à 5 man. Het maakt haar niet uit waar (op de matras of aan de bar) in welk standje hard of zacht - het is een superslet en krijgt er maar niet genoeg van (en ik wil/hoop hier niet vrouwonvriendelijk mee overkomen). Zelfs de barman kreeg (toen ze al aangekleed was en in feite klaar om te vertrekken) nog een leuke "attentie" waarbij ik op dat moment twijfelde om ook in de horeca te gaan werken…
 
Vandaag een leuke middag gehad bij de Nymphosluts in 2BE. Meiden op de flyer waren Louise, Maya, Eva, Leandra en Noa. De eerste vier dames kende ik al, Noa was nieuw voor me, Oosteuropees denk ik, wel een leuke meid, mooi blond. Louise en Maya zijn all-time favorites dus het was leuk om ze weer te zien en te voelen.

De middag begon rustig (vakantie?), maar trok daarna wel aan. Maar wat deze middag extra leuk maakte: er waren zo'n 7 a 8 (denk ik) extra amateur dames van stellen lekker actief bezig vanmiddag. Een leuke rossige Franstalige dame bijvoorbeeld, keek eerst de kat uit de boom met haar partner, maar stortte zich daarna helemaal in het feest. En een slanke blonde Engelstalige dame, eerst wat voorzichtig, maar daarna liet ze zich vingeren en ook neuken. Ook nog wat bekenden gezien van andere feestjes, in Nederland. Geslaagde vakantiemiddag!
 
Ik kan niet meer, compleet kapot, suf, plat geneukt als het ware. Dit schrijf ik niet in naam van één van de dames aanwezig op Nymphosluts 21/09/23 maar ik spreek voor mezelf. Oa Louise, Eva, Carmen, Lien, Lana zijn de dames die ik van naam ken en die present tekenden en er waren er nog (oa een klein schattig ding van Arabische afkomst denk ik die als teefje wou behandeld worden). Ik ga niet alles in detail neerpennen want het was gewoonweg teveel. Na amper 15min na aankomst was ik al door twee dames gepijpt en had ik ze al beiden op zijn hondjes geneukt. Eerst was er Lien en daarna de Arabische meid die behoorlijk wild tekeer ging zodat ik al vlug een eerste maal klaarkwam. Na de douche het scenario herhaald met Eva en Carmen. Douche, iets drinken en uitgenodigd worden door een amateur dame. 69 gevolgd door stevig beukwerk tot ze het uitschreeuwt en ik naast haar neer plof met zowaar kramp in mijn buikspieren. Na mijn eerste echte pauze met nog wat andere heren om beurten Lana geneukt in de sling. Niet handig tenzij je als man minstens 1m85 bent dus vlug moeten stoppen want de kramp schoot in mijn kuit (misschien hangde dat ding ook net iets te hoog). Terug naar beneden waar ik nogmaals het jonge Arabisch volbloed bezocht. Terug naar boven en nu een rondje met Eva en daarna met Lien - de pijpkoningin - waardoor ik na een orale verwenbeurt na amper 30 sec in haar mondje kwam. Na de douche keek ik op de klok en zag ik dat het rond 16u30 was. Er was al veel volk naar huis en ik dacht hetzelfde te doen om de files zo goed als te vermijden. Alleen…verzamelden er nog een aantal dames met de nog aanwezige mannen zich op de centrale matrassen om een laatste eindsprint in te zetten. Lana liet zich nog anaal nemen, Eva en een andere mooie jonge blondine (die ik ervoor ook genomen had) zaten naast elkaar voor een bukkake en ik bood mezelf opnieuw aan bij Lien. Ondanks dat ik al kei moe was slaagde deze zwarte parel er in me na amper een paar seconden keihard te maken. Vlug een condoom aan en haar op zijn hondjes geneukt met alle energie dat ik nog in me had. Volgens mij was dat niet veel meer maar toch na een tijdje beuken riep ze het uit en squirtte de matras en mezelf onder…een beter einde kon ik me niet voorstellen.
 
Ik kan niet meer, compleet kapot, suf, plat geneukt als het ware. Dit schrijf ik niet in naam van één van de dames aanwezig op Nymphosluts 21/09/23 maar ik spreek voor mezelf. Oa Louise, Eva, Carmen, Lien, Lana zijn de dames die ik van naam ken en die present tekenden en er waren er nog (oa een klein schattig ding van Arabische afkomst denk ik die als teefje wou behandeld worden). Ik ga niet alles in detail neerpennen want het was gewoonweg teveel. Na amper 15min na aankomst was ik al door twee dames gepijpt en had ik ze al beiden op zijn hondjes geneukt. Eerst was er Lien en daarna de Arabische meid die behoorlijk wild tekeer ging zodat ik al vlug een eerste maal klaarkwam. Na de douche het scenario herhaald met Eva en Carmen. Douche, iets drinken en uitgenodigd worden door een amateur dame. 69 gevolgd door stevig beukwerk tot ze het uitschreeuwt en ik naast haar neer plof met zowaar kramp in mijn buikspieren. Na mijn eerste echte pauze met nog wat andere heren om beurten Lana geneukt in de sling. Niet handig tenzij je als man minstens 1m85 bent dus vlug moeten stoppen want de kramp schoot in mijn kuit (misschien hangde dat ding ook net iets te hoog). Terug naar beneden waar ik nogmaals het jonge Arabisch volbloed bezocht. Terug naar boven en nu een rondje met Eva en daarna met Lien - de pijpkoningin - waardoor ik na een orale verwenbeurt na amper 30 sec in haar mondje kwam. Na de douche keek ik op de klok en zag ik dat het rond 16u30 was. Er was al veel volk naar huis en ik dacht hetzelfde te doen om de files zo goed als te vermijden. Alleen…verzamelden er nog een aantal dames met de nog aanwezige mannen zich op de centrale matrassen om een laatste eindsprint in te zetten. Lana liet zich nog anaal nemen, Eva en een andere mooie jonge blondine (die ik ervoor ook genomen had) zaten naast elkaar voor een bukkake en ik bood mezelf opnieuw aan bij Lien. Ondanks dat ik al kei moe was slaagde deze zwarte parel er in me na amper een paar seconden keihard te maken. Vlug een condoom aan en haar op zijn hondjes geneukt met alle energie dat ik nog in me had. Volgens mij was dat niet veel meer maar toch na een tijdje beuken riep ze het uit en squirtte de matras en mezelf onder…een beter einde kon ik me niet voorstellen.
Is dit een recentie over nymphosluts of over jezelf?
 
Is dit een recentie over nymphosluts of over jezelf?
Het is eerder een verslagje van de uitspattingen die ik heb ervaren. Bij meeste recensies/verslagen van anderen lees ik ook vaak "ik heb eerst met die; ik liet mijn eerste lading achter bij.'' Dus ja er zit hier grotendeels een persoonlijke toets bij maar het was niet de bedoeling mezelf te recenseren. Indien dit zo overkomt mijn excuses. Volgende keer vergeet ik zeker niet te schrijven hoe smeuïg de rijsttaartjes waren en dat de cuisson van de hotdogs nagenoeg perfect was…😉
 
Laatst bewerkt:
Het is eerder een verslagje van de uitspattingen die ik heb ervaren. Bij meeste recensies/verslagen van anderen lees ik ook vaak "ik heb eerst met die; ik liet mijn eerste lading achter bij.'' Dus ja er zit hier grotendeels een persoonlijke toets bij maar het was niet de bedoeling mezelf te recenseren. Indien dit zo overkomt mijn excuses. Volgende keer vergeet ik zeker niet te schrijven hoe smeuïg de rijsttaartjes waren en dat de cuisson van de hotdogs nagenoeg perfect was…😉

Ik vond dat je een prima verslag hebt geschreven, @Ikzetmijneerstestapjes , dank daarvoor. Iedereen die twijfelt of hij/zij naar een gangbang moet gaan heeft profijt van jouw beschrijving van wat er op zo'n gangbang zoal gebeurt.

En ik kan me helemaal aansluiten met jouw beschrijving, het was een leuke en inspannende middag. Dat leuke kleine 'teefje' is Charlie, ik weet niet of ze Arabisch is, of Indisch of zo, maar ze blijft een heerlijke meid die altijd maar geneukt wil worden. Die andere mooie jonge blondine zag ik ook voor het eerst, zij bleek Nina te heten, en liet zich enthousiast helemaal onderspuiten tijdens de bukkake. Was een leuke eindsprint rond 16:30 uur! En een shoutout naar die roodharige (amateur?)dame die zich ook uitgebreid liet nemen, haar naam weet ik niet maar ik heb haar wel vaker gezien en mogen voelen. En Lien kan er ook wat van!
 
Vandaag opnieuw een leuke tijd beleefd. Dames die deelnamen waren Eva Carmen Maya Noa Nana en Julie. De opkomst van de single mannen was laag in vergelijking met andere edities - ik schat hoogstens een 20 à 30-tal. Er waren ook nog een vijftal amateur koppels aanwezig. Een goed lezer verstaat onmiddellijk dat er genoeg ruimte en keuze was om heerlijk te spelen en dat iedereen ruimschoots aan zijn trekken zou komen. De sfeer was relax en ik voelde me een beetje zoals een "kid in the candystore". Leuke gesprekken gehad met andere mannen die de lagere opkomst ook opvallend vonden - waarbij de opmerking "als er nu nog een aantal vroegtijdig het feestje verlaten wordt dat hier nog een één-op-één…"wel eens viel. Toffe babbels gehad met mensen voor wie dit hun eerste keer was en allen waren zowat unaniem "wat zijn die dames mooi en vooral onverzadigbaar". En ik kan hen enkel bijtreden; ik had het genoegen een eerste keer kennis te maken met Nana die de centrale matras verliet en op haar knieën me heerlijk oraal bevredigde terwijl ze me speelse blikken toewierp. Haar in de zetel doggy genomen terwijl ze andere mannen afzoog - zalig (indien er een fanclub bestaat mag ik dan aub toetreden). Ook de andere dames lieten zich niet onbetuigd - bij Carmen was het bij momenten erg druk en ook Maya had haar volgers. Julie was ook een nieuwe ontdekking voor mij en wat voor één. Vriendelijke en mooie sensuele dame die je in alle drukte voldoende aandacht schenkt waardoor je een GFE gevoel krijgt. Nadien nog een uitnodiging gekregen van een Franse amateur dame die samen met haar partner een reeks mannen verzamelde voor een stevige sessie tot het einde want ze wou zoveel mogelijk zaad proeven. Ondertekende heeft deelgenomen en geprobeerd maar gefaald…🙈. Vanaf 15u30 zaten vele mannen al aan het einde van hun latijn en rond 16u schoten er nog weinigen over - de dames waren toch net iets te sterk. Na nog een klein onderonsje met Maya was bij mij ook het vat af en was het tijd deze editie af te sluiten.
 
De setting en line-up van de X-mas GB van donderdag 21/12 waren top 👍.

Iedereen had er veel zin in en het is een spetterend feest geworden🍆💦💦💦🍑 , volledig in het kerstthema: "make love not war".☮️🕊️✌️
De sfeer was de ganse tijd super opwindend 🌶️🌶️🌶️

De mannen hebben goed samengewerkt om de vrouwen te verwennen.
De vrouwen hebben veel plezier gekregen en teruggegeven.
Er was constant (wel ergens) actie waar je gemakkelijk aan deel kon nemen.
Er waren alleen 'technische pauzes' om te douchen, iets te eten en te drinken, ...

Het is alleen jammer dat de tijd veel te snel 'vooruit' ging. ⏳
 
De Nymphosluts Valentine GB van 15/02 was een top editie! 🌶️🌶️🌶️

Er was heel veel XXX energie aanwezig op het feestje. Kwam dit door de Valentijnsperiode, het prille lenteweer, de setting, ... ? Niemand kon deze vraag beantwoorden 🥰

In ieder geval, iedereen bleef maar 'gaan' en experimenteren. Zo bijvoorbeeld werden er spontaan - zoals ze in de kunstwereld zouden zeggen - 'installaties' opgezet waar zelfs ervaren feestvierders nog met grote ogen naar keken 😜
 
Terug
Bovenaan Onderaan