2be club

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

floris

Vaste klant
248
05/11/21
324
7
Middagje gangbang. De 4 dames aanwezig. Julie top. Nana top. Amandine top. Ana. En Monica allen super actief maar opnieuw veel teveel mannen. De sfeer is ook heel erg veranderd tegenover in het begin. Agressief. Opdringerig. Haantjesgedrag. Onvriendelijk. Geen sfeer. En soms 20 mannen rond 1 vrouw. Soms waande ik mij ook in Molenbeek. Ik ben beter gewoon maar toch compliment voor Alain en zijn mooie club.
 
Was op dinsdag 20/9 nog eens op de gangbang van de Insatiable Angels in de 2be club in Buizingen.
Vijf dames: de wondermooie host Julie, de supergeile Nana en wat heb ik een heerlijke middag beleefd met Yolande. Amandine en Melinda iets minder.
Het was voor mij lang geleden omdat het er telkens zo druk is maar deze keer viel het heel goed mee.
Maximum 35 à 40 mannen voor 5 dames en 3 super actieve koppels waaronder Roxanne en Veronique.
 
Was op dinsdag 20/9 nog eens op de gangbang van de Insatiable Angels in de 2be club in Buizingen.
Vijf dames: de wondermooie host Julie, de supergeile Nana en wat heb ik een heerlijke middag beleefd met Yolande. Amandine en Melinda iets minder.
Het was voor mij lang geleden omdat het er telkens zo druk is maar deze keer viel het heel goed mee.
Maximum 35 à 40 mannen voor 5 dames en 3 super actieve koppels waaronder Roxanne en Veronique.
Klopt, ik was er ook. Was geweldige nm.
Spijtig dat sommige mannen met hun schoenen, al dan niet hoge "leger bottinnen "op de matrassen hun ding doen....(meneer met het lederen spel, rond zijn billen en lul.... wtf)

Ook respect, is bij sommige ver te zoeken... ik heb niet graag als een andere man bewust aan mijn lul/ballen komt als ik met Nana een bukkake ga doen of bezig ben.... (meneer met het krullen kapsel)

Er was ook een zeer mooie blonde vrouw, met kort kapsel, van een koppel, die mij en 1 andere bezoeker aan het verwennen was. Maar dan moest stoppen omdat er als een bende hongerige wolven andere mannen wouden deelnemen terwijl ze duidelijk aangaf enkel met mij en de andere gelukkige verder te willen doen... shame on you guys...
Ps moest er iemand weten wie dit koppel is of dit zelf lezen... pm me
 
Heb meneer met het lederen spel ook gezien en de dames zijn niet te spreken over zijn gedrag.
Meneer met zijn krullen kapsel heeft bij mij ook willen proberen dus je was niet zijn enige uitverkorene hihihihi
We hebben precies dezelfde nm beleefd want ik was wrsch die ene andere bezoeker met wie de knappe blondine mee bezig was. Ze moest idd stoppen want het werd wat teveel. Toch top feestje in de 2be club beleefd.
Tip: het koppel (de blondine) komt ook op zondag naar de bunga bunga feestjes in de Loft.
 
Hartelijk dank aan alle mannen die het voor Lisa en mij tot een top namiddag gemaakt hebben vandaag.
Persoonlijk was het een tijd geleden dat ik me nog zo geamuseerd heb en mijn Hinde dacht er net zo over.
 
Ook respect, is bij sommige ver te zoeken... ik heb niet graag als een andere man bewust aan mijn lul/ballen komt als ik met Nana een bukkake ga doen of bezig ben.... (meneer met het krullen kapsel)
No offence maar 1 op 1 noem ik geen bukkake. Bij een bukkake staan meerdere mannen rond een dame om haar een facial te geven. Als het 1 op 1 is dan is het gewoon een simpele facial.
Maar bij een simpele facial ongewenst willen deelnemen is idd ook vervelend.
 
Klopt, ik was er ook. Was geweldige nm.
Spijtig dat sommige mannen met hun schoenen, al dan niet hoge "leger bottinnen "op de matrassen hun ding doen....(meneer met het lederen spel, rond zijn billen en lul.... wtf)

Ook respect, is bij sommige ver te zoeken... ik heb niet graag als een andere man bewust aan mijn lul/ballen komt als ik met Nana een bukkake ga doen of bezig ben.... (meneer met het krullen kapsel)

Er was ook een zeer mooie blonde vrouw, met kort kapsel, van een koppel, die mij en 1 andere bezoeker aan het verwennen was. Maar dan moest stoppen omdat er als een bende hongerige wolven andere mannen wouden deelnemen terwijl ze duidelijk aangaf enkel met mij en de andere gelukkige verder te willen doen... shame on you guys...
Ps moest er iemand weten wie dit koppel is of dit zelf lezen... pm me
Blonde vrouw en iet of wat oudere man? Bi gericht de vent ? Hij rond de zestig (vermoedelijk) ?
 
Het is geweten dat de mensen van 2BE hier meelezen (zoals dat ook het geval is met andere clubs trouwens).
Ik wil langs deze weg nog eens vermelden hoe geweldig Nana is. Een heel sympathieke vrouw, mooi en super vriendelijk. Ik heb wat "problemen" zal ik maar zeggen, dingen die innerlijk wringen. Het koppeke (die bovenaan wel te verstaan), daar kan je zeer moeilijk iets aan doen.
Ze zag gisteren en vorige bezoeken ook al dat er iets mis is met me. Ze nam mij apart en we hadden een goed gesprek. In de letterlijke betekenis van het woord. Ik voelde me daarna veel beter en kon toch nog eens verstand op nul zetten en het lukte me weer op te neuken in de club. Iets wat nu al verschillende keren na mekaar niet meer ging.
Mijn eigen Lisa samen met Brazil Ana en later de heerlijk losse "rosse" die als amateurtje regelmatig haar doortocht organiseert.
 
2 items, zelfde club, @moderator, misschien samenvoegen?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan