Algemeen Club 2BE, Buizingen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik voelde het niet echt, de vibe was wat off. Het was nogal druk, en er zaten wat ongelikte beren bij. Van likken gesproken, flink wat beffers die veel te lang hun tijd namen (als de dame er niet van geniet, stoort het). Bovendien waren er een aantal die hem niet hard kregen en toch wilden neuken, ook nogal een moodkill.


Eerste keer was bij Lobke die per sé tot het einde wilde pijpen, tweede keer bij Julie (leuk nummertje, zoals we haar kennen)

Dan wat aansluiting gezocht bij de dames die ik nog niet kende, maar eigenlijk zonder echt succes, zowel bij miss Boobs, een grote blondine( Leandra?) en Maya . Telkens wel wat leuk gepijpt geweest, maar wanneer je even een rubbertje om doet was er al een ander die zich ertussen heeft gewurmd. Zelden zo veel mannen met een condoom om zien wachten. Eerlijk gezegd heb ik enkel maar Julie echt een "goeie" rotatie weten doen.

Elke keer ik een rondje wilde doen met met die Maya, kwam er iets (of vooral iemand) tussen. Toen het eindelijk ging lukken riep Eva plots om een spermadouche, en forceerde ze de andere dames om wat mee te doen. Maya doet wel CIM, dus heb ik dat rap meegenomen, maar had mezelf al bijna klaar getrokken (zoals gevraagd) dus was het niet echt van harte.




Ik kan me inbeelden dat er heren waren die het wel een topfeestje vonden, maar ik vond het precies een beetje te geforceerd. Eva was luider en natter dan anders, een paar dames kwamen nauwelijks door de mannenmassa heen, Margaux was all over the place behalve in "the zone",...

Een paar andere wandelaars volgden mijn mening. Misschien het veranderen van 't seizoen?
 
Hoe was het vandaag? Geraakte er niet.
Ik voelde het niet echt, de vibe was wat off. Het was nogal druk, en er zaten wat ongelikte beren bij. Van likken gesproken, flink wat beffers die veel te lang hun tijd namen (als de dame er niet van geniet, stoort het). Bovendien waren er een aantal die hem niet hard kregen en toch wilden neuken, ook nogal een moodkill.


Eerste keer was bij Lobke die per sé tot het einde wilde pijpen, tweede keer bij Julie (leuk nummertje, zoals we haar kennen)

Dan wat aansluiting gezocht bij de dames die ik nog niet kende, maar eigenlijk zonder echt succes, zowel bij miss Boobs, een grote blondine( Leandra?) en Maya . Telkens wel wat leuk gepijpt geweest, maar wanneer je even een rubbertje om doet was er al een ander die zich ertussen heeft gewurmd. Zelden zo veel mannen met een condoom om zien wachten. Eerlijk gezegd heb ik enkel maar Julie echt een "goeie" rotatie weten doen.

Elke keer ik een rondje wilde doen met met die Maya, kwam er iets (of vooral iemand) tussen. Toen het eindelijk ging lukken riep Eva plots om een spermadouche, en forceerde ze de andere dames om wat mee te doen. Maya doet wel CIM, dus heb ik dat rap meegenomen, maar had mezelf al bijna klaar getrokken (zoals gevraagd) dus was het niet echt van harte.




Ik kan me inbeelden dat er heren waren die het wel een topfeestje vonden, maar ik vond het precies een beetje te geforceerd. Eva was luider en natter dan anders, een paar dames kwamen nauwelijks door de mannenmassa heen, Margaux was all over the place behalve in "the zone",...

Een paar andere wandelaars volgden mijn mening. Misschien het veranderen van 't seizoen?
Jammer dat ik er niet was, ja lobke kan inderdaad goed zuigen hè 😀 vind ik een toppertje gewoon gezellige meid . Hopelijk zuigt ze mijn volgende week in de Buddha ook zo goed maar liefst niet direct,
Julie weet wat ze doet hè. Altijd goed en professioneel. Maya ken ik ook niet, knap kind?
En Eva nog natter dan anders? Dju dat wou ik wel zien!😂 die is ook zo zot als wat hè.
Jammer te horen dat neuken zo moeilijk was. Want gaat het over hè uiteindelijk.
Bedankt voor je verslag.
 
Hoe was het vandaag? Geraakte er niet.

Jammer dat ik er niet was, ja lobke kan inderdaad goed zuigen hè 😀 vind ik een toppertje gewoon gezellige meid . Hopelijk zuigt ze mijn volgende week in de Buddha ook zo goed maar liefst niet direct,
Julie weet wat ze doet hè. Altijd goed en professioneel. Maya ken ik ook niet, knap kind?
En Eva nog natter dan anders? Dju dat wou ik wel zien!😂 die is ook zo zot als wat hè.
Jammer te horen dat neuken zo moeilijk was. Want gaat het over hè uiteindelijk.
Bedankt voor je verslag.
Maya is knap, geeft zich wel goed en komt sympathiek over. Wel nog wat onwennig met momenten. Hopelijk komt ze vaak terug.
 
Ik denk dat wij nog goed overeen zouden komen. 😉
Voorlopig lukt het me niet om langs te komen maar ik hoop eind augustus of september nog eens een feestje mee te pikken. En eigenlijk heb ik maar één voorwaarde: Nana moet op de affiche staan! 🤩 Voor de rest ben ik echt niet moeilijk. 😁
De fanclub groeit 😂 Ik zag er niet zo lang geleden nog ene rondlopen met "TEAM NANA" op zijn t-shirt 😂
Hopelijk binnenkort eentje met "We Want Lisa" 😂
 
Het is geweten dat de mensen van 2BE hier meelezen (zoals dat ook het geval is met andere clubs trouwens).
Ik wil langs deze weg nog eens vermelden hoe geweldig Nana is. Een heel sympathieke vrouw, mooi en super vriendelijk. Ik heb wat "problemen" zal ik maar zeggen, dingen die innerlijk wringen. Het koppeke (die bovenaan wel te verstaan), daar kan je zeer moeilijk iets aan doen.
Ze zag gisteren en vorige bezoeken ook al dat er iets mis is met me. Ze nam mij apart en we hadden een goed gesprek. In de letterlijke betekenis van het woord. Ik voelde me daarna veel beter en kon toch nog eens verstand op nul zetten en het lukte me weer om te neuken in de club. Iets wat nu al verschillende keren na mekaar niet meer ging.
Mijn eigen Lisa samen met Brazil Ana en later de heerlijk losse "rosse" die als amateurtje regelmatig haar doortocht organiseert.


On sait que les gens de 2BE lisent ceci (comme c'est le cas avec d'autres clubs d'ailleurs).
Je veux juste mentionner encore une fois à quel point Nana est merveilleuse. Une femme très sympathique, belle et super gentille. J'ai des "problèmes" - des choses qui se tordent mental.
La tête (celle du haut, bien sûr), est très difficile à manipuler.
Elle a également vu hier et les visites précédentes que quelle que chose n'allait pas chez moi. Elle m'a pris à part et nous avons eu une bonne conversation. Au sens littéral du terme. Je me suis senti beaucoup mieux après ça et j'ai pu réinitialiser mon esprit à nouveau et j'ai réussi à nouveau à baiser dans le club. Quelle que chose qui ne marché plus plusieurs fois avant.

Merci @Nana
 
Laatst bewerkt:

2 items, zelfde club, @moderator, misschien samenvoegen?
 
Nana is inderdaad top, ik vind ze in combinatie met lobke echt top amateurs en daar doe ik het voor. Die twee op de affiche en ik ben er ook bij.!!! Andere en zeker Braziliaanse zijn te professioneel en eerder gevoel van band werk.
Maar voor rest top feestjes hoor.!!!
 
Was gisteren weer een topeditie. En dan te denken dat ik eerst twijfelde om te gaan.

In het begin was het vrij druk wegens veel mannen. Langzamerhand kwamen de koppels binnen en die waren heel actief. Een dame van een koppel diende enkele weken terug nog door een medelang(st)er overtuigd maar was nu heel rap in actie. :)

Eigenlijk waren er amper pauzemomenten. Constant was er actie op de bedden of zetels.

Ik ben amper bij de dames geraakt, enkel de supersexy Lisa kan ik uiteraard niet overslaan. Al heb ik mijn best moeten doen om tegen het einde van het feestje nog te presteren.;)

Nog een vermelding waard is het vriendelijke personeel. En dat zeg ik niet enkel wegens een licht doorschijnend topje. :p:giggle::giggle:
 
Was gisteren weer een topeditie. En dan te denken dat ik eerst twijfelde om te gaan.

In het begin was het vrij druk wegens veel mannen. Langzamerhand kwamen de koppels binnen en die waren heel actief. Een dame van een koppel diende enkele weken terug nog door een medelang(st)er overtuigd maar was nu heel rap in actie. :)

Eigenlijk waren er amper pauzemomenten. Constant was er actie op de bedden of zetels.

Ik ben amper bij de dames geraakt, enkel de supersexy Lisa kan ik uiteraard niet overslaan. Al heb ik mijn best moeten doen om tegen het einde van het feestje nog te presteren.;)

Nog een vermelding waard is het vriendelijke personeel. En dat zeg ik niet enkel wegens een licht doorschijnend topje. :p:giggle::giggle:
Vond dat het nog goed meeviel qua prestatie op de leuning van de zetel toen ik ze tegen hield aan haar schouders. ❤️
 
't Nymphosluts feestje eergisteren was voor mij alleszins geslaagd... :giggle:

Begonnen bij Carmen. Die is en blijft mijn favorietje. Gaat altijd voluit en 't is een plezier zelfs gewoon om ze in actie te zien met andere mannen simpelweg omdat je ziet dat ze er zo van geniet. Heb ook de indruk dat haar deepthroat actie is verbeterd. Waar 't voorheen soms moeilijk was voorbij haar keeltje te komen -ook al duwde ze altijd zo ver als ze kon wat meestal opgevolgd werd door een "heurk"- floepte hij vandaag gemakkelijk door en werd ik aan de amandelen geïntroduceerd, als ze die nog heeft welteverstaan. Zalig. Ik kan me voorstellen dat 't niet evident is, en 't is zeker niet iedereen gegeven. Dan eindelijk overstag gegaan en voor 't eerst die amateur dame met haar licht rossig haar bezocht, en die heb ik dan gelijk kort daarna nog een tweede keer genomen. Lekker geil ding, en kan nog goed tongen ook. Dan wenkte Miss Boobs naar me, waar ik natuurlijk geen nee tegen kon zeggen. Ook bij haar heeft 't enkele feestjes geduurd voor ik haar bezocht, maar ondertussen heeft ze me zo opgewarmd dat wanneer zij aanwezig is een bezoekje aan haar gewoon een must is. Heel mooie dame, en ze heeft zo een trekje wanneer ze echt geniet die ik super cute vind. Don't ask, you'll know it when you see it, haha. Dan nog eens terug bij Carmen, maar tegen dan was ik echt halfdood, en bij gebrek aan energie, ook al stond ik nog steeds super geil, toch m'n actie moeten staken, maar niet voor ik ze nog even goed gebeft heb en op mijn aanvraag een lekkere douche kreeg. Van douche gesproken. Bij deze ook even onze mede wandelaar bedanken die een nieuwe lekkere dame, Nine, meebracht. Na wat recoveren haar ook nog even goed gebeft, en daarbij goed verrast geworden. Gadverdamme, ik weet niet hoeveel keer die is klaargekomen in kwestie van tien minuten, maar daar moet vanbinnen toch een heel vat ingezeten hebben. Die bleef maar gutsen. En net als Carmen smaakte ze nog heerlijk ook, waardoor ik haar telkens gretig schoonlikte, en ze gelijk opnieuw begon te gutsen. Halfdood of niet, 't maakte me zo geil dat ik ze dan toch ook nog even goed geneukt heb. Ze stond na die likbeurt zelf ook super hitsig en dat zag en hoorde je ook. Op een bepaald moment zei ze terwijl ik bezig was volledig opgewonden "neuken neuken neuken!" wat mij op mijn beurt ook weer alleen maar hitsiger maakte. Hop, nog een laatste keer klaargekomen, en dan m'n laatste douche en gaan aankleden. Mijn beste befbrother, hopelijk ben je er binnen 14 dagen terug en neem je Nine opnieuw mee. Dan lik ik ze opnieuw goed schoon... ;)
 
Laatst bewerkt:
Nu donderdag ga ik nog eens gaan nana en lobke. Dat wat wordt een topfeestje! Zet daar nog Eva bij en je hebt beste feestje dat ik ken 😂

Nana is ook een verdomd heet beest. Niks leuker dan die al trillen te zien klaarkomen. Alleen jammer dat ze daarna even helemaal van de kaart is en moet recoveren. Als je haar met een befbeurt al schokken hebt doen klaarkomen, en je staat daardoor zelf super heet, dan weet je dat ze gelijk daarna neuken niet aan de orde is. Moet je nog even op je honger zitten. En dan hopen wanneer ze herbegint dat er niet gelijk een hele zwerm mannen op afkomt. Wat, gezien de aard van 't beestje meestal wel 't geval is... lol
 
Nana is ook een verdomd heet beest. Niks leuker dan die al trillen te zien klaarkomen. Alleen jammer dat ze daarna even helemaal van de kaart is en moet recoveren. Als je haar met een befbeurt al schokken hebt doen klaarkomen, en je staat daardoor zelf super heet, dan weet je dat ze gelijk daarna neuken niet aan de orde is. Moet je nog even op je honger zitten. En dan hopen wanneer ze herbegint dat er niet gelijk een hele zwerm mannen op afkomt. Wat, gezien de aard van 't beestje meestal wel 't geval is... lol
Dan neem je toch even een andere hè 😂
 
Nana is ook een verdomd heet beest. Niks leuker dan die al trillen te zien klaarkomen. Alleen jammer dat ze daarna even helemaal van de kaart is en moet recoveren. Als je haar met een befbeurt al schokken hebt doen klaarkomen, en je staat daardoor zelf super heet, dan weet je dat ze gelijk daarna neuken niet aan de orde is. Moet je nog even op je honger zitten. En dan hopen wanneer ze herbegint dat er niet gelijk een hele zwerm mannen op afkomt. Wat, gezien de aard van 't beestje meestal wel 't geval is... lol
Een aantal maanden geleden bij een bezoek aan 2BE ook kennis mogen maken met Nana😍🔥🔥.
Die ervaring staat als zeer positief en voor eeuwig in mijn geheugen gegrift. Mijn geduld en het wachten op het juiste moment, werd meer dan rijkelijk beloond.
Maar laat ons toegeven dat een portie geluk ook niet mag ontbreken om de toppertjes te strikken, zonder de ellebogen te gebruiken weliswaar.
 
Hallo iedereen het was mijn eerste keer gisteren.
Wat was me dat eerst en vooral wat een mooie club was me dat, heel mooi ingericht ook. Ondanks her slingparty was kon het evengoed barbieparty heten. Wat een geile popjes waren me dat. Begonnen met aan de sling met nana geloof ik Wat een geile pop was dat zeg werkelijk de ene na de andere gelukkig kon even meegenieten. Daarna lekker aan de toog iets gaan drinken zelfs het personeel is er lekker. Daar bij zalige blonde Hollandse beland haar naam jammer genoeg kwijt. Maar wat kan die zuigen zeg terwijl ze geneukt werd zoog ze gewoon keihard door tot ik met niet meer kon houden en haar mondje vol. Ze slikte het door en zei zelfs dank u, wat een stoute pop was met dat. Toon ik even op adem wou komen was er zelfs een koppel die begon te fisten mijn god wat een zicht. Op het nog geile met naar schijnt de bazin, hoe geil is dat wel niet en ze neukt nog verdomd lekker. Ondanks mijn weinig ervaring in de gb wereld kan ik wel what the fake was dat. Hier zien mijn nog.
Dikke pluim voor de organisatie en applaus voor de dames echte amateur sletten.
Ik was een heel gelukkig man.
 
Hallo iedereen het was mijn eerste keer gisteren.
Wat was me dat eerst en vooral wat een mooie club was me dat, heel mooi ingericht ook. Ondanks her slingparty was kon het evengoed barbieparty heten. Wat een geile popjes waren me dat. Begonnen met aan de sling met nana geloof ik Wat een geile pop was dat zeg werkelijk de ene na de andere gelukkig kon even meegenieten. Daarna lekker aan de toog iets gaan drinken zelfs het personeel is er lekker. Daar bij zalige blonde Hollandse beland haar naam jammer genoeg kwijt. Maar wat kan die zuigen zeg terwijl ze geneukt werd zoog ze gewoon keihard door tot ik met niet meer kon houden en haar mondje vol. Ze slikte het door en zei zelfs dank u, wat een stoute pop was met dat. Toon ik even op adem wou komen was er zelfs een koppel die begon te fisten mijn god wat een zicht. Op het nog geile met naar schijnt de bazin, hoe geil is dat wel niet en ze neukt nog verdomd lekker. Ondanks mijn weinig ervaring in de gb wereld kan ik wel what the fake was dat. Hier zien mijn nog.
Dikke pluim voor de organisatie en applaus voor de dames echte amateur sletten.
Ik was een heel gelukkig man.
Wat was me dat seg!
Goeie start voor je eerste feestje. En meteen op de goede plaats terecht gekomen.
Leuk verslagje hier.
Tip: herlees je tekstje eens voor je het plaatst. Ik lees graag de comments maar stoor me enorm aan leestekens die ontbreken, zinsbouw die niet klopt of nergens op slaat.
Voor de rest : ik zag het fisting gebeuren achteraan links ook. Ik zat er op te kijken samen met mijn Lisa op de matras die daar ligt.
Die dame kent er idd iets van. Werd zowel vaginaal als anaal gefist. Zelden gezien op gangbangs.
 
Wat was me dat seg!
Goeie start voor je eerste feestje. En meteen op de goede plaats terecht gekomen.
Leuk verslagje hier.
Tip: herlees je tekstje eens voor je het plaatst. Ik lees graag de comments maar stoor me enorm aan leestekens die ontbreken, zinsbouw die niet klopt of nergens op slaat.
Voor de rest : ik zag het fisting gebeuren achteraan links ook. Ik zat er op te kijken samen met mijn Lisa op de matras die daar ligt.
Die dame kent er idd iets van. Werd zowel vaginaal als anaal gefist. Zelden gezien op gangbangs.
Ja sorry, ik was een beetje overdonderd nog van gisteren denk ik. Ja echt gek die fisting mega om dit te kunnen zien. Lisa niet gehad geloof ik of het moet die blonde Nederlandse pijpqueen zijn,lol. Het was inderdaad mijn eerste keer in deze club. Maar zeker niet de laatste.
Nog eens sorry voor mijn foutjes
 
Tip: herlees je tekstje eens voor je het plaatst. Ik lees graag de comments maar stoor me enorm aan leestekens die ontbreken, zinsbouw die niet klopt of nergens op slaat.

Exact mijn gedacht toen ik 't bericht las. Maar ik ben dan ook niet voor niks een grammar Nazi... lol

Wat betreft die blonde Hollandse dame die goed kan zuigen, dat zal Lobke geweest zijn.

Lijst voor volgende week is er alleszins één om duim en vingers bij af te likken.

Carmen, Nana en Miss Boobs. Drie van m'n favorietjes samen.

Ik hoop alleen met zo'n lijst en 7 dames dat het niet te druk wordt.

Kans is groot dat daar heel wat -lees: teveel- mannen op afkomen.

Enfin, we zullen zien. Ik zal er alleszins zijn...
 
Terug
Bovenaan Onderaan