Algemeen Club 2BE, Buizingen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Verslag van vorige donderdag:
Topaffiche met de immer geile Lisa. Volgens mij is zij in haar jeugd in een vat vol geilheid gevallen. :D. Lokbe terug uit verlof en steeds een topper.
Bijna Nana vergeten vermelden. Wellicht omdat ik genoeg tijd voor haar had.
Braziliaanse Amandine en Yolanda ook gezien en waren steeds druk bezig/bezet.


Vrij druk in het begin zoals vaker. Er was een koppel heel actief. Zwartharige dame die wel vaker mag komen. (y)
Na een tweetal uurtjes waren zij echter al weg. :(

Ondertussen was er nog een ander koppel aan de toog aangeschoven.
Vele pogingen om haar laten mee te doen. De zet om Lisa in te schakelen was top en gaf de goeie aanzet. :LOL:
Tegen het einde van het feestje was zij heel actief. Haar partner gaf haar toestemming.
Ze vroeg om haar onder te spuiten maar de meesten waren al leeg toen.

Nog even een vermelding voor de sexy outfit van de dame achter de toog.
Participatie zal er wel niet inzitten maar wel mooi om te zien.
Zag er precies top uit, zag dat lobke er morgen ook plots tussen staat ik denk dat ik ook nog maar eens ga kijken!!!!
 
Iemand langs geweest
En wad het druk?

Eerste post hier, maar zeker niet eerste feestje...

Yep, het was druk. Veel te druk.
De verhouding mannen/vrouwen was volledig uit balans.
Het resultaat was dat van zodra een vrouw op de bedjes ging liggen er telkens binnen de paar seconden een hele meute rond stond.
Voor iemand zoals ik die 't graag wat rustiger heeft een volledige afknapper.
Respect was bij sommige mannen ook ver te zoeken.
Enkele voorbeelden...

Raak ik op een iets rustiger moment -wat nog steeds heel relatief is- toch bij Lobke. Ik bef haar even, m'n favo bezigheid. Daarna draai ik me om om een condoom te pakken. Twee seconden later draai ik me terug en zit er al iemand anders in. Fun...

In de ruimte achter de hoek tegen de plantenmuur zaten er twee dames dicht bij elkaar. Stonden er letterlijk 15 mannen rond te drummen. Eén van hen, een oudere man, duwt zich tot bij hun gezicht, neemt ze bij hun achterhoofd en zit constant te forceren om gepijpt te worden. Van zodra de ene stopte, ging hij gelijk op de andere over, en zat zo constant te wisselen tussen de twee. 't Was bijna of z'n leven ervan afhing. Soms heb ik de indruk dat die oudere mannen die stijf staan van de pilletjes -letterlijk en figuurlijk- er ook een beetje hun hoofd bij verliezen, en hun respect. En nee, ze zijn zeker niet allemaal zo, begrijp me niet verkeerd...

Naar 't einde toe nog even de mooie blonde vrouw met lichtjes golvend haar van een koppeltje mogen beffen. 't Glijmiddel dat ze had gebruikt deed haar naar fruitsnoepjes smaken. Lekker. Enige, van zodra ik begon zat er links van me één constant op m'n schouder te tikken. En die bleef maar aanhouden, ook al negeerde ik hem. Na een paar minuten dan maar uit armoe gestopt en plaats gemaakt, want zo had ik er ook geen zin in... Nu, was de eerste keer ik dat koppeltje daar zag, maar hopelijk komen ze nog eens terug. Ze smaakte wel naar meer. No pun intended...

Kortom, een afknapper voor mij. En daar was ik niet alleen in. Het zinnetje "volgende week hopelijk beter" hoorde ik die middag meermaals van andere vaste gasten.

Bij het verlaten van de zaak toch even aangekaart. En die begreep m'n kritiek wel. Heel sympathieke mensen de uitbaters, daar zeker niks op aan te merken. Maar hopelijk houden ze er in de toekomst toch wat meer rekening mee en zetten ze effectief een limiet op 't aantal mannelijke bezoekers zodat 't voor iedereen leuk blijft. Het heeft geen zin met reservaties te werken als er geen limiet op wordt gezet, of als mensen die niet hadden gereserveerd dan toch en masse worden toegelaten. Ik begrijp dat als zaakvoerder betalende klanten moeten weigeren niet leuk is, maar niet gereserveerd en/of de capaciteit bereikt, dan zouden ze effectief moeten weigeren. Al is 't maar uit respect voor de mensen die wel reserveerden en wel al binnen zitten.

Enfin, om toch met een positieve noot te eindigen. Vorige week was 't wel een zalig feestje. Toen een leuk moment gehad met Carmen, want met Carmen kan 't echt nooit stuk, met die leuke kleine Braziliaanse meid waarvan ik telkens de naam vergeet, en tot twee keer toe met Miss Boobs...

Dus om enkele van de vaste gasten bij te vallen, volgende week hopelijk weer beter... ;)
 
Laatst bewerkt:
Iemand ervaring met de nymphosluts party
Wil.ik wel eens proberen maar de recente ervarangen houden me tegen
Verhouding man/vrouw
Je zou denken het is vakantie het zal rustig zijn niet dus
 
Hoe was de nieuwe lineup?...

En niet te druk?...

Nymphosluts vorige week was alleszins in orde. Gezellig druk, maar gelukkig niet de overrompeling zoals de week daarvoor.
 
Gisteren langs geweest. Het was toch redelijk druk maar het aantal haantjes viel mee. Enkel last gehad van een veel te opdringerige kerel met een soort riementuig aan, en 2 oudere heren die elke interactie met een vrouw tot een bi-ervaring wilden maken. Paar koppels aanwezig maar die gaven niet te kennen interesse te hebben in mij. De meeste van deze dames kregen ook een dikke rij heren om hen heen, niet direct mijn stijl om ertussen te wurmen.

Met namen ben ik niet zo goed, zeker als de plaatjes op de site niet meteen bij iemand passen, maar hierbij toch een review.

Om 12u was er onmiddellijk al actie bij een getinte dame. Kelly? Nelly? Knap lichaam met wat grotere boezem maar eerder een rustige afwerker. Toch 2 keer bij haar geweest.

Nog geweest bij een bleke, donkerharige Française. Die werd constant omsingeld door minimaal zes man tot meneer tuigje zich kwam moeien. Onmogelijke standjes en veel show later drong de dame aan op een pauze. Tuigjeskerel droop aarzelend af, waarop de dame mij onmiddellijk begon te pijpen. Ik masseerde haar misschien vijf minuten waarop ze een uitnodigende houding aannam. Leuke stoeipartij, quasi 1 op 1.

Dan waren er ook 2 Braziliaanse dames. Ana en de nieuwe Melinda. Ana trok mij uit een groep heren, mepte een paar lullen uit de weg en wou "faire l'amour". Tuigje kwam aandringen maar kreeg een harde " non! Je n'aime pas! Je veux lui!. Terwijl ze mij een condoom om deed. Een uitgebreide sessie met haar terwijl ze in het Frans dingen prevelde. Supergoeie beurt. Ik had het idee dat we samen een hoogtepunt bereikten. Haar lichaam trilde en ik voelde een pulserend geknijp. Très bon hijgde ze in mijn oor. Nam direct na mij pauze.

Lola was er intussen. Die gaf qua hevigheid sterke Italiaanse Eva vibes. Pijpte als 1 van de weinige zonder condoom. CIM maar slikte niet. Na een minibukkake nam ze positie in naast mij en pijpte ze me iets te wild naar mijn zin ( niet diep, gewoon heftige bewegingen). Likte wel erg lekker aan mijn ballen. Ik koos toch om een rubbertje aan te doen. Neukte haar in doggy terwijl ze afwisselend drie man pijpte.


De tweede keer bij Ana was wat vreemd. Opnieuw wou ze een 1 op 1 sessie maar ze riep de andere Braziliaanse steeds dingen in het Portugees toe. Geen jota van begrepen maar plots kreeg ik een zeer onwennige kus van die vriendin ( Melinda?). Ana wou dat ik een versnelling hoger schakelde en begon te vloeken. Plots schokte haar lichaam en voelde ik opnieuw de pulsen, heviger dan vorige keer. Ze gaf me een kus en vroeg of ik gekomen was, toen ik daar "non" op antwoordde, leek ze op haar tenen getrapt. Uit de Portugese barage bij haar vriendin kon ik niks uitmaken. Ik kon me precies niet rap genoeg uit de voeten maken.

Ik ben omstreeks 15u30 vertrokken. 6 beurten, 5 hoogtepunten.
 
Oof, ondanks de 6 beurten en 5 hoogtepunten leek 't me toch niet echt de ideale en meest relaxte namiddag.

Vraag me af of "tuigje" is wie ik denk dat 't is.

Kaalkop, licht getaand, riempje met daarin z'n persoonlijke reserve condooms, veel smoelen trekken tijdens 't neuken?...

En bijna allemaal pijpen met condoom!? Da's ook al een volledige afknapper voor mij.

Verschiet wel van dat laatste. Meeste feestjes was pijpen met condoom eerder de uitzondering dan de regel.

Enige van wie ik weet dat ze dit deden waren Amandine en haar Braziliaanse donkerharige vriendin.

Alleen al daarvoor liet ik die telkens links liggen. Als ik met condoom gepijpt wil worden, dan kan ik even goed naar de rosse buurt.

Enfin, merci voor de deftige uiteenzetting alleszins... ;)
 
Tuigje had grijs haar, mager, getaand en wel zeer onhandig met condooms, kreeg ze nauwelijks aan . Vergat ook om nieuwe condooms aan te doen en zo. Ik ben een rustige kerel maar had hem bijna weggetrokken. Ronduit onbeschoft en had zeker iets van middelen genomen, gelukkig was plots de batterij plat.

Het was niet mijn beste bezoek maar zeker niet het slechtste. Ik miste wat contact met koppels maar val fysiek wat uit de boot, heb het idee dat de meeste koppels de oudere, meer gezette vaste waarden verkiezen.
 
Dan is 't niet wie ik dacht...

En 't is maar wat je fysiek uit de boot vallen noemt.

Met die profielfoto zou je denken dat de meeste vrouwen je wel zien zitten.

Omgekeerde wereld waar een gespierd strak lichaam al eerder als een nadeel gezien wordt... lol
 
Hello,

Quite new here, sorry for English as my Dutch is not that great! i am planning to go to 2be on thursday, it will be my first ever experience, quite nervous and shy, not sure what to expect🙈As i have seen on the conversation here, most of you are quite satisfied and had fun! Anybody from here also planning to go on thursday? It would be great to connect and get some tips&tricks😃
 
Hello,

Quite new here, sorry for English as my Dutch is not that great! i am planning to go to 2be on thursday, it will be my first ever experience, quite nervous and shy, not sure what to expect🙈As i have seen on the conversation here, most of you are quite satisfied and had fun! Anybody from here also planning to go on thursday? It would be great to connect and get some tips&tricks😃
No need to be nervous or shy. If you registered on the website for your participation, you just tell your name, pay the entrance fee, and in exchange for your carkey you get a transponder bracelet for your locker. You can order drinks at the bar, grab something to eat, talk to other people and enjoy the ladies. The rest is up to you. Enjoy, and write a review. 2BEclub is a good one to start with, for sure.
 
Ik kan de ervaring van RegularReg in grote lijnen bijtreden. Die 2 heren die veel onder elkaar speelden hadden wel een juffrouw bij met een ongelofelijke sex appeal. Helaas werd door dit trio of quattro snel duidelijk gemaakt dat externen niet gewenst waren. Het was wel geil om die dame te zien: wulpse bewegingen, genomen worden "op zijn hondjes "door een jongere gelukzak, en terwijl die 2 oudere bi mannen ophitsend. Heel geregeld haalden die twee "snoepers" ook iets boven om te snuiven. :unsure:De eerste keer dat ik zoiets zie in die club... Gezien participatie toch niet gewenst was heb ik me dan maar eens goed laten verwennen door Lisa. Deze is voor wat mij betreft een even groot talent als Nana. Uiteindelijk ben ik toch nog bij die blonde stoot geraakt om haar nog een befbeurt te geven, wanneer die 2 oudere mannen niet meer in de buurt waren op het laatste. Ik vroeg of ik ze daar nog kon terugvinden in de toekomst, en geheel in haar misterieuze stijl aantwoordde ze: "On ne sait jamais". De warmte speelde me parten en ik was niet helemaal in topvorm, maar ik heb toch wel erg genoten van die donderdagnamiddag.
 
Laatst bewerkt:
gisteren nog eens langs geweest, wat leuke middag was dat. Margaux was lekker in form sexy gekleed als altijd. Nadat ze me lekker heeft opgewarmd met haar mond bij lobke terecht gekomen moet zeggen die haar vakantie heeft duidelijk goed gedaan niet normaal wat die allemaal deed. Denk dat die letterlijk iedereen heeft gedaan.
Na tijdje kwam nieuwe singel blonde dame toe. Nog wat verlegen maar er zit toekomst in.
Ook Miss boobs is best een lekker dingetje.
En dan was er nog een mega geil koppel waar ik lekker anaal bij mocht topkoppel. Dat koppel besloot dan ook nog eens met lobke te spelen. ( megageil twee kussende en likkende sletten 🤭)
Pffff daarna was ik uitgeput 😂
Rond 16u moe maar meer dan voldaan naar huis gegaan.
Het was even geleden dat ik hier was geweest maar wat een leuke dag voorlopig wordt dit toch the place to be . Thx nymphosluts
 
Ik kan de ervaring van RegularReg in grote lijnen bijtreden. Die 2 heren die veel onder elkaar speelden hadden wel een juffrouw bij met een ongelofelijke sex appeal. Helaas werd door dit trio of quattro snel duidelijk gemaakt dat externen niet gewenst waren. Het was wel geil om die dame te zien: wulpse bewegingen, genomen worden "op zijn hondjes "door een jongere gelukzak, en terwijl die 2 oudere bi mannen ophitsend. Heel geregeld haalden die twee "snoepers" ook iets boven om te snuiven. :unsure:De eerste keer dat ik zoiets zie in die club... Gezien participatie toch niet gewenst was heb ik me dan maar eens goed laten verwennen door Lisa. Deze is voor wat mij betreft een even groot talent als Nana. Uiteindelijk ben ik toch nog bij die blonde stoot geraakt om haar nog een befbeurt te geven, wanneer die 2 oudere mannen niet meer in de buurt waren op het laatste. Ik vroeg of ik ze daar nog kon terugvinden in de toekomst, en geheel in haar misterieuze stijl aantwoordde ze: "On ne sait jamais". De warmte speelde me parten en ik was niet helemaal in topvorm, maar ik heb toch wel erg genoten van die donderdagnamiddag.
Volgens mij was Lisa er die dag niet en heb je het op iemand anders. Wanneer was dit precies aub?
 
Wit of poppers?

Is de prachtige, geile Julie hier nog te vinden en dan nog altijd zo zaadgeil?
Jullie is toch de dame van de eigenaar/beheerder. Die kwam ik vrijdag tegen in Cap d'agde. Het was er hun eerste dag. Dus de eerste week zullen ze niet aanwezig zijn in 2be. Julie liet zich de eerste dag daar gaan met enkel haar partner en een andere dame. Dus duidelijk vakantie voor hen en op dat moment geen zin in single mannen. Ik weet natuurlijk niet wat er zich later die dag nog afspeelde.
 
Terug
Bovenaan Onderaan