Algemeen Club 2BE, Buizingen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Exact mijn gedacht toen ik 't bericht las. Maar ik ben dan ook niet voor niks een grammar Nazi... lol

Wat betreft die blonde Hollandse dame die goed kan zuigen, dat zal Lobke geweest zijn.

Lijst voor volgende week is er alleszins één om duim en vingers bij af te likken.

Carmen, Nana en Miss Boobs. Drie van m'n favorietjes samen.

Ik hoop alleen met zo'n lijst en 7 dames dat het niet te druk wordt.

Kans is groot dat daar heel wat -lees: teveel- mannen op afkomen.

Enfin, we zullen zien. Ik zal er alleszins zijn...
Spannend, nana is inderdaad wel een toppertje. Lobke dat zou kunnen ze had een tepelpiercing. Komt zij ook? Mss ook nog eens mijn best doen dan.
Bedankt voor de info.
 
Spannend, nana is inderdaad wel een toppertje. Lobke dat zou kunnen ze had een tepelpiercing. Komt zij ook? Mss ook nog eens mijn best doen dan.
Bedankt voor de info.
Ja dat is zal inderdaad Lobke, Kim zijn. Had ze een ❤️ op haar tiet. Ja ik ben er ook fan van samen met Nana en Eva beetje de toppers van Vlaanderen voor mij. Carmen nog maar 2 keer gezien zag er ook de moeite uit. Alleen is die niet altijd zo veilig, maar zeker geen probleem ieder zijn ding natuurlijk .
Ik blijkbaar wel iets gemist gisteren verdorie ben er niet geraakt
 
Ja dat is zal inderdaad Lobke, Kim zijn. Had ze een ❤️ op haar tiet. Ja ik ben er ook fan van samen met Nana en Eva beetje de toppers van Vlaanderen voor mij. Carmen nog maar 2 keer gezien zag er ook de moeite uit. Alleen is die niet altijd zo veilig, maar zeker geen probleem ieder zijn ding natuurlijk .
Ik blijkbaar wel iets gemist gisteren verdorie ben er niet geraakt
Yes dat is ze. Vond ze vooral aangenaam omdat ze ook tijd neemt voor een praatje. Bon allemaal bedankt voor de info. Leuk dat deze sites bestaan.
 
Hoi iedereen, donderdag ook aanwezig op de Sling Party. Eerst wat onwennig om "toegang" te vinden… het was heel druk, maar boven in de Sling trof ik een wulpse roodharige dame aan. Ik vond haar beneden er te lieftallig uitzien, maar toen ik haar boven bezig zag …. Ben dan toch overstag gegaan en mega genoten. Als beloning mocht ik haar nog heerlijk tongen ook. Komt ze regelmatig of ook op andere feestjes? Hoop haar snel terug aan te treffen. Na haar was ik genoeg opgewarmd om nog bij de andere dames te gaan genieten. Topnamiddag!
 
Hoi iedereen, donderdag ook aanwezig op de Sling Party. Eerst wat onwennig om "toegang" te vinden… het was heel druk, maar boven in de Sling trof ik een wulpse roodharige dame aan. Ik vond haar beneden er te lieftallig uitzien, maar toen ik haar boven bezig zag …. Ben dan toch overstag gegaan en mega genoten. Als beloning mocht ik haar nog heerlijk tongen ook. Komt ze regelmatig of ook op andere feestjes? Hoop haar snel terug aan te treffen. Na haar was ik genoeg opgewarmd om nog bij de andere dames te gaan genieten. Topnamiddag!
Ze komt regelmatig maar niet aangekondigd. Amateurtje met haar "partner ?" die idd goed uit de voeten kan en ook graag tongkust.
Heerlijk.
 
Morgen (normaal) voor de eerste keer naar deze Club en dit event, super benieuwd wat het gaat worden.
Nu al beetje zenuwachtig wat er op me af zal komen.

Nog mensen hier die er gaan of recent geweest zijn?
Eventuele tips welkom 😀.
 
Morgen (normaal) voor de eerste keer naar deze Club en dit event, super benieuwd wat het gaat worden.
Nu al beetje zenuwachtig wat er op me af zal komen.

Nog mensen hier die er gaan of recent geweest zijn?
Eventuele tips welkom 😀.
Nymphosluts is morgen.
Is een ander event ( andere meiden ) dan Insatiable Angels of Lolita zoals maandag laatstleden.
Maar nog geen vrouwen aangekondigd voor morgen.
Vreemd.
 

Bijlagen

  • E98D9F7D-44DF-4E1D-8D91-32027E01ADAB.png
    E98D9F7D-44DF-4E1D-8D91-32027E01ADAB.png
    250 KB · Weergaven: 9
Het is geweten dat de mensen van 2BE hier meelezen (zoals dat ook het geval is met andere clubs trouwens).
Ik wil langs deze weg nog eens vermelden hoe geweldig Nana is. Een heel sympathieke vrouw, mooi en super vriendelijk. Ik heb wat "problemen" zal ik maar zeggen, dingen die innerlijk wringen. Het koppeke (die bovenaan wel te verstaan), daar kan je zeer moeilijk iets aan doen.
Ze zag gisteren en vorige bezoeken ook al dat er iets mis is met me. Ze nam mij apart en we hadden een goed gesprek. In de letterlijke betekenis van het woord. Ik voelde me daarna veel beter en kon toch nog eens verstand op nul zetten en het lukte me weer om te neuken in de club. Iets wat nu al verschillende keren na mekaar niet meer ging.
Mijn eigen Lisa samen met Brazil Ana en later de heerlijk losse "rosse" die als amateurtje regelmatig haar doortocht organiseert.


On sait que les gens de 2BE lisent ceci (comme c'est le cas avec d'autres clubs d'ailleurs).
Je veux juste mentionner encore une fois à quel point Nana est merveilleuse. Une femme très sympathique, belle et super gentille. J'ai des "problèmes" - des choses qui se tordent mental.
La tête (celle du haut, bien sûr), est très difficile à manipuler.
Elle a également vu hier et les visites précédentes que quelle que chose n'allait pas chez moi. Elle m'a pris à part et nous avons eu une bonne conversation. Au sens littéral du terme. Je me suis senti beaucoup mieux après ça et j'ai pu réinitialiser mon esprit à nouveau et j'ai réussi à nouveau à baiser dans le club. Quelle que chose qui ne marché plus plusieurs fois avant.

Merci @Nana
Nana is een topmeid. Ma prefere. Bisous Floris.
 
Heerlijke middag in de 2be club. Nieuwe dames om mijn record nog wat steviger te stellen. Louise wouw wat een leuke Hollandse meid. Maya wat is die moooooiii. Miss boobs heerlijke vrouw en 2 single dames bijzonder prettig in de omgang en op het bed wat maakte dat ik op 123 girls sta. Eva si si si & girls waren allen in topvorm en allemaal aanwezig zoals we gewend zijn. Wel veel single mannen maar ook actieve koppels. Voor herhaling vatbaar. Floris beleefde een geslaagde middag.
 
Laatst bewerkt:
Heerlijke middag in de 2be club. Nieuwe dames om mijn record nog wat steviger te stellen. Louise wouw wat een leuke Hollandse meid. Maya wat is die moooooiii. Miss boobs heerlijke vrouw en 2 single dames bijzonder prettig in de omgang en op het bed wat maakte dat ik op 123 girls sta. Eva si si si & girls waren allen in topvorm en Alken aanwezig zoals we gewend zijn. Wel veel single mannen maar ook actieve koppels. Voor herhaling vatbaar. Floris beleefde een geslaagde middag.
Over jezelf spreken in de 3 de persoon. Familie van Museeuw? 😂😂
 
Kan hier echt NIET met lachen. Met zo iemand wil ik niet geassocieerd worden.
Escalated quickly.PNG

Anyway, voor mij was 't weer een schot in de roos. We hebben ons geamuseerd... :cool:

Of ik nu over mezelf spreek in de eerste persoon meervoud of voor iedereen spreek laat ik even in 't midden... ;)
 
Laatst bewerkt:
Heerlijke middag in de 2be club. Nieuwe dames om mijn record nog wat steviger te stellen. Louise wouw wat een leuke Hollandse meid. Maya wat is die moooooiii. Miss boobs heerlijke vrouw en 2 single dames bijzonder prettig in de omgang en op het bed wat maakte dat ik op 123 girls sta. Eva si si si & girls waren allen in topvorm en allemaal aanwezig zoals we gewend zijn. Wel veel single mannen maar ook actieve koppels. Voor herhaling vatbaar. Floris beleefde een geslaagde middag.

Ik was gisteren voor het eerst in deze club, bij de gangbang aangekondigd als 'Se7en'. De club had een mooie grote zaal beneden met bar en bedden waar alles zich afspeelde, er zijn ook kamertjes boven maar die waren gisteren niet in gebruik. De ruimte was groot genoeg voor het feestje. Briljant zijn de lockers met elektronisch slot en polsbandje, waren die maar overal!
Naar mijn indruk zijn de dames van Se7en eigenlijk dezelfde als de Nymphosluts, al was het al weer lang geleden dat ik nog eens bij de Nymphosluts was (in de Circle-O club, mind you!). Leuke en actieve dames, aangevuld met Louise en Maya die ik ken uit het Nederlandse circuit. Daarnaast ook nog enkele actieve amateurdames, dus het was een heerlijke orgie. Ik moet bekennen dat ik bijzonder onder de indruk was van een lange en knappe blondine die zich voorstelde als Carmen, wow wat een beest was zij op de matrassen, meerdere malen hard klaarkomen en spuiten, en dat lichaam van haar, wat een droom!
Wel een kritische kanttekening: er liepen enkele 'heren' rond die het begrip gangbang niet begrijpen. 25 minuten alleen met een dame bezig zijn en zich niets aantrekken van de groep mannen die er om heen staan en ook graag meefeesten, dan spoort er iets niet, in mijn optiek.
 
Het was ook gewoon een Nymphosluts party hoor, en werd ook zo aangekondigd -althans, toch op de site van de club zelf- zoals je kan lezen in de post van Nana hierboven. Ze waren gewoon met zeven in plaats van de gebruikelijke vijf...

Zelf weinig last gehad van opdringerige mannen, met uitzondering van één die inderdaad wel heel lang bij Carmen bleef hangen nadat hij was klaargekomen. Ik kan er best inkomen dat je na 't klaarkomen nog een minuutje of twee minuutjes blijft nagenieten, maar dan moet je inderdaad wel de hoffelijkheid hebben om plaats te maken voor de andere mannen, wat hier niet het geval was. En we stonden er inderdaad met een paar op te kijken. Carmen zei op een bepaald moment zelf dat er maar weinig actie meer was, waarop ik 't niet kon laten om haar daarin bij te vallen en te zeggen als de persoon voor ons geen plaats maakt na 't klaarkomen er inderdaad niet veel meer in huis gaat komen, waarop hij gelukkig de hint begreep en een momentje later afdroop. Verder echt geen klagen gehad. De sfeer was relaxed, en er was altijd wel iets te doen voor de mannen als ze daar behoefte aan hadden. De ratio mannen/vrouwen zat volgens mij ook goed, en al zeker met enkele amateurdames extra erbij die ook bijzonder actief waren. Ik heb ook de indruk dat er meer amateurdames de weg naar de club beginnen te vinden. Waar 't tot over enkele maanden heel vaak bleef bij de aangekondigde dames, zie ik de laatste tijd toch vaak enkele heel actieve amateurdames het vaste team vervoegen. Wat ik alleen maar kan toejuichen. Van amateurdames gesproken, weer een heerlijke afsluiter gehad met Nine... ^^
 
Ja het was een leuke middag! De sfeer zat idd goed, en ivm de ratio mannen/vrouwen… ik denk dat het nu toch echt wel een maximum aan mannen was, nog meer zou eigenlijk niet OK zijn. Van 2 amateur dames genoten maar uiteraard ook Carmen. Ik heb het wel eventjes gezien nu en ga nu eventjes een tijdje wachten, misschien wordt het wat kalmer naar het einde jaar toe.
 
Terug
Bovenaan Onderaan