Algemeen Club 2BE, Buizingen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wie gaat er donderdag ik twijfel want het is natuurlijk belgie hè, of zou het ook een thema rond de Belgen zijn? Mss goed idee groot schermen en de vrouwtjes ons verwennen tijdens de match 😂
 
Ik heb plan om deze club eens te bezoeken maar is eerste maal dat ik zo'n club bezoeken zal.. iemand die me er wegwijs kan maken ? Stuur gerust privéberichtje met aanpak/werkwijze/regels/tips/... alvast bedankt op voorhand ;-)
 
nee zeker niet.
weet ook niet waar ze is gebleven ( net zoals meerdere ex ramontiek dames)
Jammer dan, ik legde de link gewoon ivm de naam, hopelijk kan ik donderdag gaan ontdekken wie Lobke dan wel is 😀, en de andere dames, want naar ik begrijp zijn de The Insatiable Angels en de Nymphsluts andere organisatie/dames?
 
Ik ga er vandaag jammergenoeg weer niet bij zijn. Zit al bijna 4 weken met verstopte oren en een halve verkoudheid die maar niet weg wil gaan. Ik baal als een stekker, maar niks aan te doen...

Voor zij die gaan, amuseer jullie, en geef Carmen en Miss Boobs maar een extra duwtje voor me... ;)

Hopelijk tot ergens begin volgend jaar, en voor iedereen fijne eindejaarsfeesten gewenst.
 
Vorige week donderdag lang geweest op de nympho gangbang.
5 dames aanwezig en zeker 1 koppeltje doe er direct aan begon.

1 grote dame kwam bij mij aan de barkruk en begon me te tongzoenen. Dan op haar knietjes en pijpen. Direct 5 man naast mij. Ze verwende de andere mannen ook met haar handen en mondje. Ik mocht haar vingeren en ze kwam al squirtend klaar.
Toen naar een matrasje gegaan. Me laten pijpen toe ze stevig genomen werd. Naast ons was het koppel met nog 2 andere mannen hevig bezig.
Toen de man zen lading in haar kutje had geschoten. Was het mijn beurt. Ik hield het niet te lang vol en kwam ook klaar.

Prettige ervaring. Dames deden hun best.
 
2 Tal weken terug, onverwachts naar de "Insatiable Angel's" geweest.
4 actieve dames, 3 zeer actieve koppels en 2 Brasils. Later is er nog een heel actief koppel langs gekomen en plots stond er ook een jonge Aziatische meid. Ik denk dat er een 40-tal welgemanierde mannen aanwezig waren.
Ik geef altijd de tip van slippers mee te brengen, maar van Gent naar Buizingen was ik mijn paar toch vergeten. 7 winkels afgegaan en nergens te vinden. In de Zeeman dan maar een paar beren-pantoffelkes gekocht waarmee ik direct de aandacht van Nana trok.
Ff de openingsshow van Nana en ?? aanschouwd en nadien even gekeken hoe de heetste beren de nodige druk aflieten.
2 keer aangeschoven bij Nana. Ongelooflijk is ze. Een plezier om haar bezig te zien, nog leuker om haar bezig te houden. Nana gaat ook regelmatig douchen=👍
Na enkele sandwichkes stond er plots een leuk en onschuldig uitziend Aziaatje in een mooi lingerie-setje rond te draaien. Onmiddellijk omringd door de vrije heren waaronder ik. 2 keer mocht ik haar nemen, waarna een man nors vroeg of ik haar vriend misschien was. Neen sorry, ik wou van wel maar helaas...
Één storend puntje; sommige mannen vinden het blijkbaar echt niet nodig om tussendoor te douchen. Ikzelf ben minstens 6 keer gaan douchen, bij aankomst, na elke beurt en nog een keer net voor het einde.
Toffe middag en leuke mensen leren kennen. Wie interesse heeft, laat je zeker niet afschrikken door de taalbarrière. Het merendeel van de bezoekers leek me tweetalig te zijn en ook de uitbaters doen aardig hun best.
Booblover en Gblovertje, ik hoopte jullie verhalen te kunnen kezen/bevestigen maar jullie lijken wel van de aardbodem verdwenen te zijn? Of zijn jullie samen gaan skiën?
 
Laatst bewerkt:
Leuk verslagje Lu, ziet er idd wel goed uit, mag ik vragen of de dames (makkelijk) te benaderen zijn?
En is pzc hier mogelijk bij The Angels, en eventueel tongzoenen?
 
Leuk verslagje Lu, ziet er idd wel goed uit, mag ik vragen of de dames (makkelijk) te benaderen zijn?
En is pzc hier mogelijk bij The Angels, en eventueel tongzoenen?
Makkelijk te benaderen wel ja. Soms moet je je wel door een veld mannen ploegen om er bij te komen. Op sommige momenten zou een limiet geen slecht idee zijn.
PZC geen probleem.
Tongzoen is niet echt gangbangstyle. Maar bij een enkeling kan het soms. Vooral dan bij de (gelegenheids) koppels.
Ik denk daarbij aan een roodharige Vlaams Brabantse die je desgewenst ook nog eens onderspuit.
 
Leuk verslagje Lu, ziet er idd wel goed uit, mag ik vragen of de dames (makkelijk) te benaderen zijn?
En is pzc hier mogelijk bij The Angels, en eventueel tongzoenen?
De dames waren makelijk te benaderen en waren helemaal niet selectief. Let wel, het is een gangbang. Dus geen 1 op 1 gebeuren. Dus soms wel moeite doen, op je strepen staan en kijken dat je niet voorbij gestoken wordt.
De verhouding zat goed, maar het kan zijn dat wanneer er meer mannen zijn de fun er (voor mij) dan ook af is.
Pijpen met, niet gezien. Tongzoenen niet op gelet.
 
Weer een leuk feestje meegemaakt vandaag dankzij een topteam bestaande uit 3 actieve Braziliaantjes, zijdezachte Julie, onuitputbare Nana, wondermooie Yu, fantastische Lobke en nog een 6-tal actieve koppels.
De verhouding mannen/vrouwen zat net goed. Drukker dan 2 weken geleden maar ook meer actieve stellen. Boven waren de sling, de Japanse kamer en de kleine darkroom toegankelijk. Goede sfeer onder de mannen en leuk om eindelijk eens een aantal GR-leden te ontmoeten.
🌟🌟🌟🌟🌟
 
Laatst bewerkt:
Makkelijk te benaderen wel ja. Soms moet je je wel door een veld mannen ploegen om er bij te komen. Op sommige momenten zou een limiet geen slecht idee zijn.
PZC geen probleem.
Tongzoen is niet echt gangbangstyle. Maar bij een enkeling kan het soms. Vooral dan bij de (gelegenheids) koppels.
Ik denk daarbij aan een roodharige Vlaams Brabantse die je desgewenst ook nog eens onderspuit.
Vandaag ook langgewenst. Was weer een topfeestje! Jammergenoeg was de Vlaams Brabantse er niet, geen roodharige Angel vandaag. Ze is ook een van mijn favorieten. Stil en soms wat timide als eerste indruk, maar bijzonder passioneel. Ze is idd een van de enige die graag en heel goed kan tongzoenen. Voor haar leeftijd echt een topwijf! Een mooie aanvulling bij de professionele dames.
Bovendien zijn ze als koppel beide altijd heel actief. Haar man is zorgzaam voor haar, maar neemt ook voldoende afstand zodat er echt veel ruimte is om met haar aan de slag te gaan. Hopelijk kan ze er volgende week wel bij zijn.
 

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.178
Berichten
718.601
Leden
33.171
Nieuwste lid
Lv120500
Terug
Bovenaan Onderaan