Algemeen Club 2BE, Buizingen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Toegegeven, het zijn de amateurdames die de ratio goed hebben gemaakt.

Zonder was het misschien een heel andere zaak geweest.

Maar goed, laat ons hopen dat ze de smaak te pakken hebben en blijven komen.

Letterlijk en figuurlijk... šŸ˜
 
Ja ik ga ook eens gaan underground, klinkt lekker. Alle die lekkere sletjes in een kooi. Mmm kijk er al naar uit. Lobke en Nana ken ik al mmmmm. Lolita klinkt wel veel belovend. Heb er al zin in.
 
Vandaag bij devils &angels in club 2BE geweest.
club is netjes maar niet overdreven luxe, bovenverdieping was dicht.montvangst vriendelijk en een heeele leuke bardame.(doe aub een keer mee ! )lEr waren 5 dames aangekondigd en bij de start waren er maar 3 en ca 30 heren. later kwamen er nog 2 koppels en 3 single dames bij. Een van de leukste feestjes ooit meegemaakt de dames hebben de heren volledig gesloopt.
herhalingsgevaar gelukkig groot
 
Vandaag bij devils &angels in club 2BE geweest.
club is netjes maar niet overdreven luxe, bovenverdieping was dicht.montvangst vriendelijk en een heeele leuke bardame.(doe aub een keer mee ! )lEr waren 5 dames aangekondigd en bij de start waren er maar 3 en ca 30 heren. later kwamen er nog 2 koppels en 3 single dames bij. Een van de leukste feestjes ooit meegemaakt de dames hebben de heren volledig gesloopt.
herhalingsgevaar gelukkig groot
Ja was echt een super feestje Nana, Julie en lobke zagen er zalig uit. Het zijn ook echt sletten hoe die drie het eventjes deden met die 30 mannen. Deze keer ook geluk gehad ze alle 3 te kunnen neuken. Ik vind da wel geil dat ze zich zo verkleden. Vorige keer barbie nu underground kijk al uit naar volgende thema. Zou zeggen Angels jullie hebben een nieuwe grote fan.
 
Iemand een idee wanneer Kim / Lobke er nog eens is of ergens is. Zie haar niet meer op de planning staan voor november. Zou jammer zijn echte amateur geen professional. Of weet iemand dat ze gestopt is. Kan natuurlijk ook altijd?
 
Iemand een idee wanneer Kim / Lobke er nog eens is of ergens is. Zie haar niet meer op de planning staan voor november. Zou jammer zijn echte amateur geen professional. Of weet iemand dat ze gestopt is. Kan natuurlijk ook altijd?
Kim neemt af en toe een pauze, of doet wat andere zaken zoals cinemabezoeken. Denk niet dat ze gestopt is.
 
Wie aanwezig donderdag?
Ik ga proberen te gaan, was er voor het eerst op de oktober editie en heb me echt super geamuseerd, vond het toen TOP, vergelijkbaar met de TOP dagen van Ramontiek in Belgiƫ.
Benieuwd of donderdag ook weer zo een voltreffer zal worden of dat het in oktober geluk was? šŸ˜€
 
Niet teveel reclame maken voor 2be. Is (vaak) zo al druk genoeg!!! šŸ˜‰

Line up donderdag alweer heel aantrekkelijk. And ... I adore Lisa.

Ik weet niet of ik er raak, maar hoop doet leven en verlangen smaakt zoet. šŸ˜€ En er komen nog zoveel leuke opportuniteiten daar.

Wel wat bedenkingen bij het gangbang gebeuren op zich. Ondanks de drukte voel ik me daar vaak een individu of einzelganger. Ik mis wat cohesie tussen de mannen. Het zou zoveel aangenamer zijn samen te werken om de vrouwen te plezieren. Nu is het vaak een gevecht om en aandacht te krijgen en die zo lang mogelijk te behouden. Jammer. Spreek me gerust aan als je samen een of meerdere mooie dames wil verwennen. Kortere maar meer gegarandeerde beurten en langzaam opbouwen naar ieders hoogtepunt.

De vaste equipe (kus aan Nana, Julie,...) is een garantie op plezier en sex. Je favorietje binnen dat team (Lisa *bloos*) is genieten. Echter het onverwachte bij de koppels maakt bij mij het verschil. Ik kan daar zelfs van genieten als ik er niet bij raak of mag.

Dus heren. Wees sociaal, galant en respectvol. En probeer SAMEN te genieten. We zijn er allemaal voor hetzelfde.

Groetjes en tot ...,
Sweetmacho
 
Niet teveel reclame maken voor 2be. Is (vaak) zo al druk genoeg!!! šŸ˜‰

Line up donderdag alweer heel aantrekkelijk. And ... I adore Lisa.

Ik weet niet of ik er raak, maar hoop doet leven en verlangen smaakt zoet. šŸ˜€ En er komen nog zoveel leuke opportuniteiten daar.

Wel wat bedenkingen bij het gangbang gebeuren op zich. Ondanks de drukte voel ik me daar vaak een individu of einzelganger. Ik mis wat cohesie tussen de mannen. Het zou zoveel aangenamer zijn samen te werken om de vrouwen te plezieren. Nu is het vaak een gevecht om en aandacht te krijgen en die zo lang mogelijk te behouden. Jammer. Spreek me gerust aan als je samen een of meerdere mooie dames wil verwennen. Kortere maar meer gegarandeerde beurten en langzaam opbouwen naar ieders hoogtepunt.

De vaste equipe (kus aan Nana, Julie,...) is een garantie op plezier en sex. Je favorietje binnen dat team (Lisa *bloos*) is genieten. Echter het onverwachte bij de koppels maakt bij mij het verschil. Ik kan daar zelfs van genieten als ik er niet bij raak of mag.

Dus heren. Wees sociaal, galant en respectvol. En probeer SAMEN te genieten. We zijn er allemaal voor hetzelfde.

Groetjes en tot ...,
Sweetmacho
Hoi
Ok ik zal je aanspreken ā€¦ hoe herken ik je ?
Wat mag ik verwachten van drukte ? Indien te druk en veel macho/haantjesgedrag zal ik toch nog eens nadenken of ik wel ga ā€¦. Is voor mij toch uurtje rijden
 
De drukte kan je nooit op voorhand voorspellen.

Maar 2be is grote mooie club die veel volk aankan. Heeft wel iets dat extra verdiep bij grote drukte. Zelf nog maar Ć©Ć©n keer 'naar boven' kunnen gaan. šŸ˜€
 
Waar zal ik beginnen, mss met een dikke pluim voor de organisatoren, toch een meerwaarde voor mij dat er een thema is. Iedereen zag ze tip top en lekker uit van het personeel.
Ook de dames waren verkleed jammer genoeg niet allemaal.
Er was ongelooflijk veel volk waardoor het wat wachten was en wat geluk hebben. Maar als je zoals ik ook liefhebber bent van kijken was het zeker een zalige namiddag.
Maar oh mijn goed team belgie (nana) en team Nederland (lobke) wat was dat. Dat die twee wat mannen aankonden wisten we al maar gisteren constant 10tale mannen rond hun Echt prachtige amateur sletten zijn dat. Beide lekker geneukt en nana wat een beest is dat zeg. Heerlijk hard kunnen neuken terwijl ze de ene na de andere pijpte. En dan lobke omgekeerd lekker gepijpt geweest en dat kan ze want haar mondje zat weer heerlijk vol. šŸ˜‡ terwijl die door de ene na de andere werd genomen.
Er was ook nog een leuke Asian girl die ook wel wist hoe het moet.
Voor mij was het zeker een geslaagde middag ondanks de drukte. Nog eens een dikke pluim voor BelgiĆ« - Nederland dat die maar lang in het tornooi blijven. šŸ˜‚šŸ˜‚šŸ˜‚
 
Niet teveel reclame maken voor 2be. Is (vaak) zo al druk genoeg!!! šŸ˜‰

Line up donderdag alweer heel aantrekkelijk. And ... I adore Lisa.

Ik weet niet of ik er raak, maar hoop doet leven en verlangen smaakt zoet. šŸ˜€ En er komen nog zoveel leuke opportuniteiten daar.

Wel wat bedenkingen bij het gangbang gebeuren op zich. Ondanks de drukte voel ik me daar vaak een individu of einzelganger. Ik mis wat cohesie tussen de mannen. Het zou zoveel aangenamer zijn samen te werken om de vrouwen te plezieren. Nu is het vaak een gevecht om en aandacht te krijgen en die zo lang mogelijk te behouden. Jammer. Spreek me gerust aan als je samen een of meerdere mooie dames wil verwennen. Kortere maar meer gegarandeerde beurten en langzaam opbouwen naar ieders hoogtepunt.

De vaste equipe (kus aan Nana, Julie,...) is een garantie op plezier en sex. Je favorietje binnen dat team (Lisa *bloos*) is genieten. Echter het onverwachte bij de koppels maakt bij mij het verschil. Ik kan daar zelfs van genieten als ik er niet bij raak of mag.

Dus heren. Wees sociaal, galant en respectvol. En probeer SAMEN te genieten. We zijn er allemaal voor hetzelfde.

Groetjes en tot ...,
Sweetmacho
Mooi gezegd
 
Terug
Bovenaan Onderaan