Recensie Amanda, Brugge 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wat een teleurstelling.
Gisteren een afspraak gemaakt, eens aangekomen sta ik voor een gesloten deur.
Geen antwoord meer op WhatsApp.
Na een aantal keer proberen te bellen heeft ze me gewoon geblokkeerd 🙄.
En de dvp maar klagen dat mannen niet afkomen pfff
Zonde van mijn tijd
Inderdaad onbetrouwbaar. In tegenstelling tot sommige euforische verslagen hier , heb ik ook een erg negatieve ervaring met haar gehad. Het lijkt erop dat de 'dame' allergisch is voor duidelijkheid en mannen die belang hechten aan nagekomen afspraken.
 
Vlotte communicatie ? Heb er duidelijk andere ervaring mee : het afspreken verliep stroef , was onduidelijk en altijd laat. Als klap op de vuurpijl verweet ze mij het overtijd lopen van haar schema , terwijl ze zelf pas een kwartier na het afgesproken uur het adres doorgaf , hoewel ik herhaaldelijk berichten gestuurd had om haar te informeren dat ik ongeveer 25 min voor dat afgesproken uur aangekomen was in het treinstation van Brugge ( ik werk in Gent , woon in het Mechelse ) , iets dat we duidelijk hadden afgesproken. Il faut le faire ! Je kan haar houden.
Er zijn 2 Amandas en hoewel de ene beweerd een zus te zijn van de andere is dat allemaal verzonnen. De Amanda die ik in Gent ontmoet heb was zeer gemakkelijk om met te communiceren en deed veel meer dan wat ze op het website aanbod.
Ze heeft wel een hekel aan mannen die blijven berichtjes sturen. Die komen meestal voor niets af zegt ze zelf. Plus als je aankomt en het voelt voor haar niet juist aan dan zal het bezoek kort zijn en tegenvallen. Ze heeft genoeg vaste klanten die meer dan tevreden zijn en blijven terugkomen.

Geloof ook nooit de leeftijd en andere info. De Amanda die ik heb bezocht was groter dan mezelf (175 cm) en gespierd, geen spoortje vet. Zou mij niet verwonderen dat ze haar mannetje staat als het er op aankomt. Ze lijkt ook 100% op haar foto's en is zeken geen 40 jaar oud maar ergens achteraan in de 20 of net over de 30. We wisselen zelfs af en toe berichtjes uit. Zeer toffe madam is alles wat ik kan zeggen.

Toen ik de afspraak maakte stond ze klaar om te vertrekken naar de gym en daarna naar Brugge. Toch werd de geplande afspraak van 1 uur er eentje van 2. We hebben veel pret gehad.
 
Er zijn 2 Amandas en hoewel de ene beweerd een zus te zijn van de andere is dat allemaal verzonnen. De Amanda die ik in Gent ontmoet heb was zeer gemakkelijk om met te communiceren en deed veel meer dan wat ze op het website aanbod.
Ze heeft wel een hekel aan mannen die blijven berichtjes sturen. Die komen meestal voor niets af zegt ze zelf. Plus als je aankomt en het voelt voor haar niet juist aan dan zal het bezoek kort zijn en tegenvallen. Ze heeft genoeg vaste klanten die meer dan tevreden zijn en blijven terugkomen.

Geloof ook nooit de leeftijd en andere info. De Amanda die ik heb bezocht was groter dan mezelf (175 cm) en gespierd, geen spoortje vet. Zou mij niet verwonderen dat ze haar mannetje staat als het er op aankomt. Ze lijkt ook 100% op haar foto's en is zeken geen 40 jaar oud maar ergens achteraan in de 20 of net over de 30. We wisselen zelfs af en toe berichtjes uit. Zeer toffe madam is alles wat ik kan zeggen.

Toen ik de afspraak maakte stond ze klaar om te vertrekken naar de gym en daarna naar Brugge. Toch werd de geplande afspraak van 1 uur er eentje van 2. We hebben veel pret gehad.
Bedankt voor de reactie. Het enige dat ik kan zeggen is dat ik me zeker niet bezondigd heb aan veel berichtjes sturen of onvriendelijk zijn. Dat doe en ben ik nooit. Er is wel een grens aan mijn geduld als iemand heel onduidelijk comuniceert en geen inlevingsvermogen vertoont als iemand de moeite doet om een hele detour te maken en goed op tijd te zijn. Ik ben correct en verwacht dat ook van iemand anders. Een chaote die dan de andere persoon haar fouten verwijt : daar houdt het op voor mij.
 
Vlotte communicatie ? Heb er duidelijk andere ervaring mee : het afspreken verliep stroef , was onduidelijk en altijd laat. Als klap op de vuurpijl verweet ze mij het overtijd lopen van haar schema , terwijl ze zelf pas een kwartier na het afgesproken uur het adres doorgaf , hoewel ik herhaaldelijk berichten gestuurd had om haar te informeren dat ik ongeveer 25 min voor dat afgesproken uur aangekomen was in het treinstation van Brugge ( ik werk in Gent , woon in het Mechelse ) , iets dat we duidelijk hadden afgesproken. Il faut le faire ! Je kan haar houden.
Een recensie is een weergave van de feiten zoals de recensent ze heeft ervaren. Bij mij was de communicatie en de date positief. Dan kan ik ze moeilijk afbreken en afraden, toch?
Het is altijd mogelijk dat een dvp ongelijk omgaat met klanten of dat communicatie en service dalen of een misverstand en dergelijke meer.
Ik schrik er niet voor terug een recensie te schrijven die afwijkt van andere ervaringen als ik het zo ervaren heb, zowel in positieve als negatieve zin. Het is niet mijn bedoeling reclame te maken voor een dvp, maar ervaringen te delen. Ik ben geen pooier, ben niet verantwoordelijk voor haar. Ik was gewoon een klant. Ik wil haar ook niet houden, ze is mijn bezit niet en ik heb ze daarna ook niet meer bezocht want ik bezoek zelden een dvp twee keer.
 
Best verwarrend. Deze Amanda en nog 2 dames ontvangen soms te Brugge in een gelijkaardige of dezelfde regio en hebben dezelfde afkomst. 1 vertrekt na vandaag, 1 komt toe dit weekend en nog 1 is er al even. Gelijk de 3 musketiers ofzo. Deze die vertrekt komt echter niet meer terug zo te horen.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/amanda-3140
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Amanda bezocht toen ze enkele weken geleden in Brugge was.

Beste afspraak die ik in lange tijd gehad heb.

Amanda weet heel goed wat ze doet.
Zowel het pijpen als de sex waren voor mij perfect.
Volgens mij geniet ze er ook zelf van.
Ik was haar laatste klant van de dag. Na mij ging ze nog met haar vibrator spelen zei ze. Ze wou nog een orgasme voor ze ging slapen.
De afspraak van 30 minuten werd een afspraak van een klein uur.
Ze is op een leuke manier prettig gestoord. Goede sex en goed gelachen.

Herhalingsgevaar?
Mij ziet ze zeker terug.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/amanda-3140
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
J'ai rendu visite à Amanda à Ostende cet après-midi pour un court rendez-vous de 15 minutes. Je peux confirmer ce qu'il a dit cadre anal notre
. C'est une très belle et grande femme avec un corps incroyable. Elle aime ce qu'elle fait et elle le fait bien. Le rendez-vous a duré 20/25 minutes avec un peu de temps social. Elle parle très bien anglais et aussi d'autres langues. J'aimais son côté un peu fou et elle me taquinait aussi. J'aurais aimé rester plus longtemps. Ce sera pour le prochain rendez-vous lorsqu'elle sera de retour sur la côte ou à Bruges. risque de récidive : 200
 
Laatst bewerkt:
Lijkt mij inderdaad een hete meid. Siliconen borsten of naturel?
Alles puur natuur bij Amanda. Ze weegt volgens mij wel een stuk meer dan de 70 kg. die wordt vermeld in de advertentie, 80 kg. lijkt me aannemelijker. Foto's zijn accuraat en alles is binnen proportie, is gewoon een grote, wulpse en ook behoorlijk gespierde meid.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan