Recensie Amanda, Breukelen 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

TedLasso

Newbie
1
20/11/23
0
1
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Fisting
  3. Klaarkomen in mond
  4. Klaarkomen op gezicht
  5. Klaarkomen op lichaam
  6. Pijpen zonder condoom
  7. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6909507-amanda
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Bij Amanda geweest, ze ontvangt nu in Leiderdorp, destijds in Breukelen. Nadat ik review had geschreven op Kinky.nl zijn de reviews verwijderd. Voel je hem al aan komen?
Om maar alles weg te geven; bijzonder teleurstellend!
Dame is het dubbele als op de foto's. Eerlijk is eerlijk zeker niet onaantrekkelijk. Maar daar eindigt het goede nieuws wel.
Aangegeven bij afspreken dat ik van haar optie om haar te fisten gebruik wil maken. Daar natuurlijk ook extra voor betaald. Tijdens de sessie meerdere keren aangegeven dat ik dat wilde doen, werde eigenlijk genegeerd. Er werd wat plichtmatig gepijpt en getrokken, op gegeven moment (ook weer vrij routiniers) gaat ze 69 zitten en zweeft haar dikke pruim boven mijn hoofd.
Wat mee gespeeld maar als ik eerste keer bij een svp kom ben ik niet meteen van het likken. Weet dat anderen er anders over denken maar is een persoonlijk dingetje van me.
Na weer aangeven te hebben dat het tijd wordt voor het fisten trekt ze me (onderop liggend) tegen me aan en duwt mijn wel harde lul tegen haar kut.
Rijdend tegen me aan kwam ik klaar en spoot tegen haar kut en vulva.
Ze pakte een handdoek smeerde het wat af/uit en kleedde zich weer aan.
Ik weet asseriviteit bestaat ook maar ik was er best klaar mee en na dit toch best onhygiënische tafereeltje wilde ik ook wel weg. Na half uur weer buiten ipv uur.
Kortom in mijn optiek geen aanrader!
 
Terug
Bovenaan Onderaan