Recensie Monica/Mariana, St. Willebrord (voorheen Rotterdam) 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

beffer007

Stamgast
Forumpionier
390
07/07/21
306
4
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/hoogvliet-rotterdam/5891073-mariana
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Gisteren (Vrijdag 5 augustus 2022) bij Mariana geweest in Hoogvliet en in het kort het was zonde van mijn geld.

Zag afgelopen donderdag haar advertentie op Kinky omdat ik zocht op het zoekwoord Slik
omdat ik opzoek was naar een meid c.q. vrouw die sperma zou slikken.
Ter info de link van de advertentie is al weer overleden.

Zag dat Mariana aangaf sperma te slikken en dat doen niet veel meiden c.q. vrouwen dit openlijk aangeven dus ik werd enthousiast van de advertentie.
Vanwege mijn onregelmatige werk kwam het er donderdag niet van maar gisteravond dan wel.
Aangezien dat in de advertentie de Engelse, Spaanse en Franse vlag stonden had ik haar in het Engels geappt
echter kreeg ik in het Nederlands een reactie terug. Dus er zat iemand die Nederlands spreekt en de communicatie onderhoudt.

Ik had haar gistermiddag (vrijdag) via WhatsApp een bericht gestuurd tijdens mijn werk dat ik die middag of avond langs zou komen.
Kreeg via WhatsApp gelijk een bericht terug met de straatnaam (lijkt op Gondel.....) en huisnummers van het portiek en de postcode.
Het betrof een straat in de wijk Meeuwenplaat op 2 minuten lopen van Metro Zalmplaat.
Sterker nog je kan Metro Zalmplaat zien vanaf de voordeur zo dichtbij is het van elkaar.

Gisteren dus een bericht gestuurd dat ik om 20:55 uur er kon zijn en omdat het niet echt heel ver rijden was, was ik onderweg gegaan.
Onderweg kreeg ik bericht of het paar minuten later kon zijn wat voor mij geen probleem was.
Ik haar geappt dat ik in de straat was en kreeg toen het verzoek om nog 2 minuten te wachten. Ook geen probleem voor mij.
Toen ik in de auto aan het wachten was had ik even snel in mijn WhatsApp terug gekeken en bleek dat ik al eerder in deze straat
geweest was voor mijn andere hobby het nzc alleen was de dame van die advertentie er toen niet meer en was ik weg gegaan.
Bleek het zelfde adres en woning geweest te zijn.

Uiteindelijk 9 minuten later het appje dat ik kon komen met de mededeling Niet aanbellen.
Dus ik geappt dat ik voor de portiekdeur stond en klein minuutje later werd de deur open gedaan voor mij.

Ik de trap op en daar was de voordeur van de woning open met een leuke meid c.q. vrouw die haar vinger voor de mond hield van "Je moet stil zijn".
Ik naar binnen en werd gelijk de 1e deur links de slaapkamer ingeleid. Kreeg drie welkomst zoenen en zij vroeg om af te rekenen.
De meid c.q. vrouw zag er echt wel lekker uit en aan de borsten te zien was het de persoon van de advertentie want zij had echt grote borsten.
Of het Cup G was zoals in de advertentie stond weet ik niet maar toch zeker wel een grote Cup E of F.

Tijdens het overhandigen van de € 90 zei zij in het Engels "Oh a quickie" waarop ik zei "No half an hour".
Waarna zij "Oké" zei en lachte. Maar toen begon het probleem mevrouw bleek verder geen Engels te spreken maar wel Spaans en Frans.

Tijdens het uitkleden zag ik haar al 2 condooms neerleggen maar ik dacht dat is leuk maar die ga jij niet nodig hebben.
Ik was gekomen om gepijpt te worden en haar mijn sperma te zien slikken omdat zij dat volgens de advertentie en de WhatsApp zei te doen.
Ik op bed gaan liggen en dacht rustig te kunnen beginnen met tongzoenen wat in de advertentie stond.
Helaas dat deed zij dus niet want zij draaide constant haar hoofd weg. Dacht dan ga ik die heerlijke grote borsten maar verwennen.
Dat werd wel toegelaten maar kreeg er geen reactie op dus maar aangegeven dat zij kon gaan pijpen.
Het pijpen stelde verdomd weinig voor eerlijk gezegd en al zeker geen deepthroat pijpen want mijn lul is niet verder dan halverwege in haar mond geweest.
Wel was zij fanatiek in het aftrekken maar daar kwam ik niet voor dus probeerde ik haar hoofd wat te sturen dat zij meer ging pijpen.

Na een paar minuten wilde zij neuken en ik schudde nee met mijn hoofd en kwam zij naast mij liggen waarbij ik haar probeerde wat te vingeren
en met haar wel lekkere grote borsten bezig te zijn. Toen ik mijn vinger nat maakte met speeksel en naar haar kutje bracht was het
van Nee Nee dat gaan wij niet doen. Dus heb ik haar maar laten pijpen wat toen niet veel maar ietsje beter werd en ben ik
uiteindelijk maar snel in haar mond klaar gekomen. En wat bleek zij pakt een paar van die schoonmaakdoekjes en spuugt het uit.

Kreeg ook een paar van die doekjes om mijn lul schoon te maken en ben mij toen maar gaan aankleden.
Zij vroeg nog of het goed was en ik heb maar met een gemaakte glimlacht Ja gezegd en ben de deur uit gegaan naar mijn auto.

Er waren gisteren in de woning nog meer mensen aanwezig. Ik hoorde minstens 1 mannenstem en 1 vrouwenstem.
En wat ik tot nu toe weet altijd meiden c.q. vrouwen die Spaans spreken en zoals nu blijk geen Engels spreken ook al staat dat wel in de advertentie.
Ik zal ook op Dames die sperma slikken een recensie plaatsen omdat daar een onderwerp Sperma slikken is. Daar kan ik wel de screenshots plaatsen als Back-up.

Mijn advies houdt de omschrijving van de straat in combinatie met Metro Zalmplaat goed in de gaten en vermijd dit adres.
Heb er al eerder over gelezen en het blijkt niet veel soeps te zijn.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan