Recensie Amanda, Brugge 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/amanda-last-week.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren eindelijk deze prachtige dame kunnen bezoeken! https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/amanda-last-week.html
Veel kan ik er eigenlijk niet aan te voegen, ze doet alles wat ze beloofd op haar profiel, mooie, grote vrouw, niet slank maar zeker ook niet dik te noemen. Douchen voor en na mogelijk. De klik was er direct en heb een uurtje genoten met deze dame. Ze ziet me zeker terug.
 
Wat een teleurstelling.
Gisteren een afspraak gemaakt, eens aangekomen sta ik voor een gesloten deur.
Geen antwoord meer op WhatsApp.
Na een aantal keer proberen te bellen heeft ze me gewoon geblokkeerd 🙄.
En de dvp maar klagen dat mannen niet afkomen pfff
Zonde van mijn tijd
 
idd heel vreemd. Gisteren rond de middag haar gevraagd wanneer het zou passen om langs te komen, de vrijdag of de zaterdag. Ze antwoorde dat het gelijk was want ze vertrok pas op maandag terug naar huis. Nog wat berichten naar elkaar gestuurd en ineens niets meer, heel raar.
 
Ah wilde je voor een 2de ronde gaan🙂.
Van mij mag ze altijd afzeggen.
Maar wanneer ik de moeite heb gedaan om daar op tijd te zijn, me proper gedoucht heb🙂, geld afgehaald, een parkeerticket betaalt heb.
Zou te toch een deftige reden mogen geven waarom ik voor een gesloten deur sta.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/just-arrived-2024.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Maandag bezoekje gebracht volledig gebaseerd op de foto's op RL. Echt waargetrouwe foto's. Ontvangt in centrum Brugge. Bij aankomst wat moeten wachten maar toen de deur openging en Amanda daar stond in rode lingerie en met een uitdagende glimlach voelde je meteen de passie die begon met een stevige kus. Eerst korte douche en dan volop genieten en teasen van beide kanten waarbij geen gaatje gespaard wordt met de vingertjes. Zalig diep PZC .. beffen... vingeren en zo lekker nat ze werd. Ik moest me inhouden om zalig te kunnen NMC. Amanda on top. Heerlijk om haar te zien klaarkomen. Tongzoenen was heerlijk. Geëindigd met massage en tweede pijpbeurt PZC. Echte gfe . Staat op onberispelijke hygiëne. Voor herhaling vatbaar
 
Ik voeg een tweede reactie toe en dit n.a.v. een tweede bezoek.
Die verliep net als de eerste wat dus neigt naar veel herhalingsgevaar.
150 EUR vol uur en wat meer met 2x klaarkomen, heerlijke massage , PZC....
Amanda wordt lekker nat bij het vingeren en komt het liefst klaar al neukend.... heerlijk als ze op je zit.
Knappe eerlijke vrouw die vloeiend Engels en Spaans spreekt.
Nog tot eind volgende week in Brugge centrum.
 
Klopt, gisteren namiddag voor 2e maal een bezoekje gebracht, eerste was in december in Izegem. Blijft hier nog drie weken. Naar mijn bescheiden mening een toppertje. But no worry, ze komt steeds terug.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/last-days-2-days-in-gent.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Dankzij medewandelaars die mij de tip gaven dat dit de zus is van:
Besloten haar ook eens te proberen.

Dank voor deze tip.

De advertentie:
De foto's zijn waarheidsgetrouw en doen haar eigenlijk onrecht aan. Ze is knapper dan de foto's zoals hierboven ook al aangegeven. Best wel grote meid.

De prijszetting: standaardprijzen
50 euro voor een vluggertje, 100 euro voor een half uur, 150 euro voor een vol uur. 50 euro voor anaal.

Communicatie:
Heel vlot. Bellen, smsn, WhatsApp.
Reageert vrij snel en duidelijk.

De locatie:
Ze wisselt van locatie.
Ik bezocht haar in Gent.
De bekende locatie bij de vrijdagsmarkt waar ook veel andere latina's ontvangen.

Hygiëne:
Niets op aan te merken. Perfect.

De seks:
Tongzoenen, pijpen zonder condoom, verschillende posities.
Volgt de wensen. Niets op aan te merken.


Eindconclusie:
Waren alle dvp's zoals zij dan was deze site niet meer nodig.
 
Op basis van deze thread en een eigen bezoek ga ik volmondig akkoord met de collega's hun conclusies/reviews hierboven.
Ze is een fantastische, eerlijke en humoristische meid met een portie gezond verstand. Bovendien had de sex - voor mij althans - een hoog gfe gehalte gecombineerd met heerlijke sensuele tongzoenen. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat dit zo voor alle potentiële klanten van haar zal zijn.

Waren idd alle dvp's maar zoals haar ...

Mij ziet ze zeker nog terug.
 
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)

Moet ergens beginnen. Vandaag na vele teleurstellende ontmoetingen was Amanda een echte openbaring, een revelatie. Ze was zowaar nerveus als ik binnenkwam maar werd zeer vlug haarzelf. Ongelooflijk dat ik iemand zoals haar maar na bijna drie jaren vond. Aks het op de juiste manier vraagt of uitlegt is bijna alles mogelijk. Een aanrader van de bovenste plank. Ze is kieskeurig wie ze binnenlaat maar een inleidend gesprek vlogen de vonken er van af.
In die 3 jaren om en bij de 70 dames bezocht waarvan ik meer dan de helft liever nooit had ontmoet. Zes zijn er blijven hangen en Amanda komt na Perla op de 2de plaats
Hopelijk verdwijnt ze niet te snel van het toneel.
 
Dankzij medewandelaars die mij de tip gaven dat dit de zus is van:
Besloten haar ook eens te proberen.

Dank voor deze tip.

De advertentie:
De foto's zijn waarheidsgetrouw en doen haar eigenlijk onrecht aan. Ze is knapper dan de foto's zoals hierboven ook al aangegeven. Best wel grote meid.

De prijszetting: standaardprijzen
50 euro voor een vluggertje, 100 euro voor een half uur, 150 euro voor een vol uur. 50 euro voor anaal.

Communicatie:
Heel vlot. Bellen, smsn, WhatsApp.
Reageert vrij snel en duidelijk.

De locatie:
Ze wisselt van locatie.
Ik bezocht haar in Gent.
De bekende locatie bij de vrijdagsmarkt waar ook veel andere latina's ontvangen.

Hygiëne:
Niets op aan te merken. Perfect.

De seks:
Tongzoenen, pijpen zonder condoom, verschillende posities.
Volgt de wensen. Niets op aan te merken.


Eindconclusie:
Waren alle dvp's zoals zij dan was deze site niet meer nodig.
Vlotte communicatie ? Heb er duidelijk andere ervaring mee : het afspreken verliep stroef , was onduidelijk en altijd laat. Als klap op de vuurpijl verweet ze mij het overtijd lopen van haar schema , terwijl ze zelf pas een kwartier na het afgesproken uur het adres doorgaf , hoewel ik herhaaldelijk berichten gestuurd had om haar te informeren dat ik ongeveer 25 min voor dat afgesproken uur aangekomen was in het treinstation van Brugge ( ik werk in Gent , woon in het Mechelse ) , iets dat we duidelijk hadden afgesproken. Il faut le faire ! Je kan haar houden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan