Algemeen krashzoneparties

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Bekijk bijlage 402628
Wauw heren wat was het gisteren een heerlijke avond! Zaad in overvloed, precies zoals wij hotwives het willen hebben!

De nieuwe week starten wij met een gangbang 😈
Get ready voor de steamy Monday met Eva Cherisse & Rachel❤️‍🔥❤️‍🔥
Was heerlijk om terug van je te mogen genieten. Je bent voor mij de geilste! 😜 Heb ik je op de bok in je oor gefluisterd 😁😚

I haven't had time yet to be able to detail my last appearances.

But I can tell you that it was epic moments with hot hotwives one more than the other in a healthy environment perfect for parties of this kind.

Apart from the ladies present, all the couples present are ultra hot and the upcoming posters are beautiful.

The ingredients for a successful evening are present.

I'll give you a perfect feedback soon with the perfect details of my games.

In the meantime, we will meet in this Candy Shop in Diest - Rubensexclusief
🍸🍾

ingeschreven voor de feestje op 31-10 , echt benieuwd hoe het zal zijn mijn eerste x bij deze organisatie iemand ervaring met de line-up van deze data ? En krijg je het adres per mail opgestuurd waar het gehouden wordt mensen ?

IMG_0344.jpeg
ingeschreven voor de feestje op 31-10 , echt benieuwd hoe het zal zijn mijn eerste x bij deze organisatie iemand ervaring met de line-up van deze data ? En krijg je het adres per mail opgestuurd waar het gehouden wordt mensen ?
De Halloween line-up is zoals altijd weer om te smullen!
Alicia Dark, Nina, Lisa, Bianca, Morgane, Rachel & Sperm Marie🔥🔥

Locatie is Rubensexclusief in Diest!

💋

Bekijk bijlage 407245

De Halloween line-up is zoals altijd weer om te smullen!
Alicia Dark, Nina, Lisa, Bianca, Morgane, Rachel & Sperm Marie🔥🔥

Locatie is Rubensexclusief in Diest!

💋
Dank u voor uw reactie , de tweede dame van links met zwart haar en tatos ziet er heerlijk uit voor haar ga ik speciaal . Is Rubensexclsusief het adres of is dat de plek waar het gehouden word is voor mij niet echt duidelijk mijn excuses.

Dank u voor uw reactie , de tweede dame van links met zwart haar en tatos ziet er heerlijk uit voor haar ga ik speciaal . Is Rubensexclsusief het adres of is dat de plek waar het gehouden word is voor mij niet echt duidelijk mijn excuses.
Yes dat is Alicia🔥 Maar de dames uit het team zijn allemaal top notch Hotwives die gulzig zijn naar zaad.

Rubensexclusief is de locatie, Wezelbaan 129 te Diest is het adres.
💋

Ik was er op 17 oktober,

ik heb me goed vermaakt na een pauze van enkele weken...
Er was een mooie selectie meisjes...

Ik speel altijd minstens met Lisa en Bianca... ik heb ook met Rachelle geproefd... Nooit gespeeld met Eva, ik was naast haar maar ze was vaak bezet en ik heb het opgegeven...
Ik zag ook 2 mooie ervaren koppels, een zeer sexy brunette in zwart leer (had niet de kans om ermee te spelen)... en een blondine die al gezien is bij de Sexslavinnen?
De avond was intens en aan het einde deed mijn piemel pijn.

Ik zal er deze vrijdag zijn voor het Halloweenfeest...

Terug
Bovenaan Onderaan