Recensie Kristin, Den Bosch (voorheen Zoetermeer, Haarlem, Breda, Rotterdam, Amstelveen, Eindhoven, Hilversum) 3,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 985

Wandelaar
Forumpionier
40
07/07/21
30
1
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Rood
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/hilversum/9618759-kristin
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren een afspraak gemaakt met Kristin. Gevraagt of ik een pijpbeurt zonder condoom kon krijgen waarbij ik 2x mocht klaarkomen. Dat was geen probleem. Rustige vriendelijke vrouw.
Ziet er nog wel lekker uit voor haar leeftijd.
Na de financiële afhandeling en het opfrissen kon de pret beginnen. Ze begon eerst mn tepels te likken/zuigen. Langzaam ging ze naar beneden. En begon het zuigen. Het verbaaste me hoe makkelijk mijn penis in haar keel verdween. En zonder te kokhalzen of even te stoppen om adem te halen ging ze maar door. Eerste keer kwam ik al snel klaar, ze bleef nog even doorzuigen tot ik helemaal leeggespoten had. Daarna naar de badkamer om het uit te spugen en haar mond te spoelen. De tweede ronde ging wat moeizamer. Ik gaf een paar keer aan om maar beter te stoppen, voor mijn gevoel had ik al mijn kruid al verschoten. Maar ze weigerde te stoppen, en deed er een schepje bovenop. Sneller tempo, en nog meer zuigkracht, ik dacht 'hoe dan'? Ongelooflijk, de tweede keer spoot ik echt vanuit mn tenen. Echt een topper.
Haar ga ik sowieso nog een keer bezoeken als ik een pijpbeurt zoek.
 
Ook ervaringsdeskundige ik denk inmiddels eerder 60+ maar wel geil vroeger. Vroeger vaker trio's gedaan met haar en een andere geile milf...zoals ze er nu uitziet helaas vergane glorie....Jammer....
 
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Rood
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/hilversum/9618759-kristin
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
naar aanleiding van de goeie BJ recensie een afspraak gemaakt. Tja.. 1x en nooit weer dus!
Ja de dame zuigt een tennisbal door een tuinslang. Maar dat is geen erotische blowjob skill. Misschien iets leuks voor het circus?
Verder is het inderdaad zoals gezegd wordt vergaande glory...
Misschien leuk voor de 65+ leden
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op gezicht
  4. Klaarkomen op lichaam
  5. Penismassage
  6. Pijpen zonder condoom
  7. Vingeren
2 maal bezocht afgelopen jaren (Eindhoven/Hilversum). Mijn geilheid heeft me verblind. >50 jaar en >60 jaar. Ziet ze wel goed uit voor haar leeftijd.. lol
Ik twijfel hierover nl... of dat wel klopt.
 
Ben er heel lang geleden ook langs geweest. Moet echt wel 50+ zijn nu. Haar borsten waren toen wel wat kleiner dan nu op de foto's.
Was best lekker toen deed ze heel gemakkelijk anaal en kon het ook goed hebben. Neem aan dat wij iets te wild geweest zijn in het verleden
 
Vorige week voor het eerst bij haar geweest,moet zeggen dat het me niet tegen viel.Schat haar rond 45 jaar,maar voor de rest gewoon heerlijk lijf.Heerlijke grote borsten waar ik lekker mee kon spelen en ze begon met pijpen DT.Daarna tijdje pussysliden en heb ik haar lange tijd mogen beffen.Opmerkelijk dat haar poesje er zo lekker jong uitziet,daardoor heb ik haar wel een half uur liggen beffen en ze mij bij mijn hoofd vastpakte om diep mijn tong in haar te drukken.
Daarna nog een paar standjes geneukt en mocht ik diep in haar mond mijn nakomelingen achter laten.

Heb een fijn uurtje met Kristin gehad,alles gewoon naar mijn zin,maar dat ben ik wel gewent van al die oost-europese dames waar ik kom,hygiene is gewoon top.

Jammer dat ze uit Amstelveen vertrekt,gaat voor 2 weken naar Den Bosch.

Kristin,till next time.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Rood
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/hilversum/9618759-kristin
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Deze dame onlangs bezocht in de buurt van station Den Bosch.
Dame is wat timide en afwachtend, niet verkeerd maar voor mij te weinig klik om nog eens terug te gaan.

Op hetzelfde adres eerder een paar maal Vicky bezocht, helaas is zij sinds begin dit jaar offline. Volgens Kristin komt Vicky wel terug.

Terug naar Kristin; qua postuur tussen normaal en mollig, spreekt redelijk Engels, pijpen (zoals hier vaker omschreven) goed, zoenen oké maar niet spectaculair, intiem ook niet geweldig maar kan ook aan mij gelegen hebben omdat de date niet helemaal was wat ik er van gehoopt had en de focus daardoor verdween. Leeftijd 42 lijkt me naar beneden afgerond, eerder eind 40 of begin 50.
Laatste kwartier nog een beetje geknuffeld en gekletst. Blijkt dat ze Oekraïense is en de nodige stress heeft over de thuissituatie. Leek me geen verhaal om medelijden en extra geld op te wekken maar een eerlijk verhaal. Ik heb in elk geval niet meer betaald dan afgesproken en geprobeerd mijn empathie te tonen. In het gesprek kwam ze wel meer los.
 
"Het Verhaal" hoort bij de geleverde dienst. Een cabaretier komt ook elke nieuw tournee met een nieuw verhaal dus een dvp ook ;-)

Of ze komt, net zoals topsporters weleens doen, uit voor een ander land.
 
Op Hookers werd destijds gezegd dat ze uit Letland kwam.
 
UKR het is.... destijds ging deze mevrouw helemaal, maar dan ook helemaal los. Zelden zoiets meegemaakt. Inmiddels heeft ze ook de nodig uren op de teller, maar ik kan geen uitspraak doen in hoeverre het de service beinvloedt..
 
Heb haar eenmaal bezocht in Hilversum en had volgens mij geen klik. Ze was wat stil, praatje ging niet vanzelf. Op een bepaald moment zat ze bovenop me en had ik uitzicht op haar enorme borsten en wilde er even aan voelen. Dat had ze liever niet. Wel lekker geneukt, maar niet een GFE voor mij. Ze ziet er wel enorm geil uit. Ik schat haar rond de 50 jaar.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Rood
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/hilversum/9618759-kristin
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Retrospective review from a few months back. Really good services but I didn't find her sexy enough. She was also quite passive and I had to take almost every initiative. Humble lady who just wants to earn a few bucks. She travels from Lithuania, I believe. No cribbing about anything and no lies. Again, good service but just no repeat for me. She has tattoos all over her body and has an operation mark on her ass, I believe, which I noticed while trying to rim. That did put me off a little in terms of the sex but I was definitely empathetic about it.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Rood
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/hilversum/9618759-kristin
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen week bij deze dame geweest.
Nou kristin lust er ook wel pap van zullen we maar zeggen.

Heeft me lekker gulzig gepijpt de 1e ronde en lekker in dr mond gespoten.

Daarna een pauze ingelast want moest ff bijkomen.

Daarna ging ze op verzoek met dr kutje op mn mond zitten en heb ik haar heerlijk gelikt. Lekker dr zoete sappen doorgeslikt.

Hup condoom dr om en lekker doggystyle afgemaakt.

Afgesloten met nog een beetje tongen en weer richting huis.

Mooi discrete lokatie is het ook.

Dame zit nu weer in amstelveen zag ik
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Rood
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/hilversum/9618759-kristin
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Tijdje geleden ook bij deze dame geweest toen ze in Amersfoort ontving. Ik ging vooral voor het anale deel (bij mij) en dat deed ze ok geweldig. Ze heeft me een lange uitgebreide rimbeurt gegeven en wisselde dit af met pik en ballen. Dat was erg lekker. De dame is zeker 50+
Ook nadat ze me met een dildo bewerkt had likte ze tussendoor mijn sterretje, dus dat orale deel was erg top!

Klaargekomen in haar mond, maar voor mij geen herhaling; vond haar te fors en ze maakte een uitgebluste indruk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan