Afgelopen vrijdag weer een langere afspraak met Kristy gehad, ik ga er nu al een paar jaar langs en het blijft spannend om met haar af te spreken.
Dit keer had ze een mooie latex jurk aangetrokken met 'french maid' look, het zag er echt verrukkelijk uit.
Elke keer als ik langs kom heb ik een heerlijke geile donder die vooral zelf meer seks wil.
Alle keren dat ik langs kwam heb ik nooit hoeven vragen of ze mij wilde pijpen, meestal in de tussenpozes tussen de seks ging die vanzelf haar mondje in en ook diep, veelal met een grote grijns. Altijd erg leuk om te zien als een vrouw zoveel plezier met je piemel heeft.
Zoenen is ze inderdaad niet echt van, als dit belangrijk voor je is zou ik naar iemand anders gaan, ja er wordt wel wat gezoend maar naar mijn idee laat ze haar genegenheid op andere manieren zien.
Verder is ze wat gevoeliger dan de gemiddelde vrouw, minimale aanraking is vaak genoeg.
Zelf vind ik het juist een leuke sport, lik haar zo teder mogelijk en kijken wat er gebeurd.
Ze heeft ook een leuke dominante kant, ze weet het altijd spannender te maken.
Ze ziet er heerlijk uit, goed gevormde borsten en heerlijke kont en sinds kort een afgetrainde buik.
Los van de seks kan je goed met haar lachen en is ze erg gemakkelijk in de omgang en heeft ze ook nog inhoud.