Recensie Kseniya, HOP Kinrooi 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

finndo

Vaste klant
114
29/11/21
95
13
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Duits
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/kseniya-2
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag nog eens langsgeweest bij HOP. Jammer dat Marina onverwacht ziek was, zij was mijn eerste keuze, maar heb haar dus niet kunnen zien.
Kseniya gaat er helemaal voor, tongzoenen en sex zo hard als je maar wil, daar heb ik geen klachten over. PZC doed ze met veel overgave, daarna cowgirl, waarna ze daarna doggy genomen wilde worden. Ze wou dat ik goed doorsramde en nam tegelijk mijn ballen in haar handen. Afgesloten in missio, waarbij ik haar zo diep mogelijk mocht nemen, ze nam mijn kont goed vast en bleef maar lekker tongzoenen met overgave. Haar massage skills zijn bovengemiddeld. Ze spreekt Duits, geen Engels, maar verstaat wel wat ik in het Engels wil zeggen. Dus in total: goeie sex gehad. Maar er zijn een paar dingen waardoor ik niet vaak naar HOP ga.
1/ de afstand, is anderhalf uur rijden voor mij. Het is gewoon te ver om goed te zijn (maar dit doet er niet toe voor andere wandelaars)
2/ mijn grootste bezwaar met HOP is dat de foto's van de dames altijd zwaar bewerkt zijn en waarschijnlijk ook al van 10j geleden. Als je de foto's van Kseniya bekijkt lijkt het alsof ze een volle D cup heeft, ze heeft echter hoogstens een kleine c, en is veel ouder dan de foto's vermoeden of wat ze zeggen in de advertentie (34 jaar, maar ik vermoed dat ze eerder 44+ is). Cleo kwam de badkamer binnen toen ik onder de douche stond en heeft me even geholpen want de douche die langs alle kanten lekte stond gloeiend heet en 1 vd 2 knoppen was kapot. Maar ook Cléo zag er helemaal anders uit dan de foto's op haar advertentie.
3/ de accommodatie blijft na al die jaren nog steeds ondermaats, ben boven op kamer geweest (op mijn vraag omdat de kamers beneden een beenharde matras hebben en vaak ook naar rook stinken). De douche en het toilet op het 1e verdiep vallen bijna uiteen. De ontvangstruimte is doordrongen van een rookgeur, dat is altijd al zo geweest als ik er langskom.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan